Ο Sebastien Ogier επέστρεψε στις νίκες, κερδίζοντας το Rally Σαρδηνίας, τη στιγμή που ο Hayden Paddon έκλεψε τις εντυπώσεις με τη δεύτερη θέση σε μία καταπληκτική εμφάνιση στο Hyundai i20.

Από την αρχή του ράλι ο Paddon έδωσε μία ιδέα για το τι θα ακολουθούσε όντας ο πρωτοπόρος από τη δεύτερη ειδική διαδρομή, με τα τρία Volkswagen των Ogier, Mikkelsen και Latvala να ακολουθούν. Η διαφορά ανέβηκε στα 20 δευτερόλεπτα και έμεινε σε αυτά τα επίπεδα μέχρι το τέλος της Παρασκευής. Μέχρι τότε είχαμε και τις πρώτες απώλειες, με τον Andreas Mikkelsen, τον Kris Meeke και τον Robert Kubica να έχουν ατυχήματα, με όλους τους οδηγούς και τους συνοδηγούς τους να είναι καλά στην υγεία τους.

Το Σάββατο, στην πρώτη ειδική της ημέρας, ο Sebastien Ogier κατέβασε τη διαφορά κάτω από τα 10 δευτερόλεπτα. Η διαφορά παρέμεινε στατική μέχρι τη 17η ειδική, όταν ο Ogier ήταν ταχύτερος κατά 23 δευτερόλεπτα σε σχέση με τον Paddon καθώς ο Νεοζηλανδός έχανε χρόνο, εξαιτίας ενός σοβαρού προβλήματος με το κιβώτιο ταχυτήτων του. Στο τέλος της 19ης ειδικής, της τελευταίας για το Σάββατο, στη συνέντευξη του ο απογοητευμένος Paddon με δάκρυα στα μάτια είπε απλά “Xάλασε” γνωρίζοντας πως παρά την εκπληκτική του εμφάνιση στις δύο πρώτες μέρες του ράλι, έχασε την ευκαιρία του για τη νίκη, αφού βρέθηκε πάνω από δύο λεπτά μακριά από τον Ogier στο τέλος της.

Ο Paddon παρά το σημαντικό χρόνο που έχασε παρέμεινε στη δεύτερη θέση. Ο Mads Ostberg έχασε σημαντικό χρόνο στην αρχή του ράλι αλλά πλέον ήταν τρίτος, αφού ο Latvala αντιμετώπισε προβλήματα τόσο λόγω κλαταρίσματος όσο και λόγω σπασμένης ανάρτησης, με αποτέλεσμα να πέσει πολύ πίσω. Στο μεταξύ, ο Ott Tanak έχασε ένα πιθανό βάθρο μετά από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Στις τέσσερις ειδικές διαδρομές της Κυριακής δεν έλειψαν οι ανακατατάξεις, με τον Mads Ostberg να χάνει δύο θέσεις λόγω λάθους, προβιβάζοντας τους Neuville και Evans στην τρίτη και την τέταρτη θέση αντίστοιχα. Για το τέλος του ράλι, το μόνo που απέμενε ήταν η Power Stage, στην οποία η σειρά ήταν Ogier, Latvala, Mikkelsen, με τους οδηγούς της VW να παίρνουν 3,2 και 1 βαθμούς αντίστοιχα.

PosDriverCo-driverTeamGroup ClassDiff PrevDiff 1st
1.S. OGIERJ. INGRASSIAVolkswagen MotorsportRC14:25:54.3
2.H. PADDONJ. KENNARDHyundai Motorsport NRC1+3:05.4+3:05.4
3.T. NEUVILLEN. GILSOULHyundai MotorsportRC1+1:17.1+4:22.5
4.E. EVANSD. BARRITTM-Sport World Rally TeamRC1+1:12.3+5:34.8
5.M. OSTBERGJ. ANDERSSONCitroën Total Abu Dhabi WRTRC1+2:15.3+7:50.1
6.J. LATVALAM. ANTTILAVolkswagen MotorsportRC1+16.6+8:06.7
7.Y. PROTASOVP. CHEREPINYurii ProtasovRC2+6:51.0+14:57.7
8.P. ANDREUCCIA. ANDREUSSIF.P.F SPORT S.R.L.RC2+5.6+15:03.3
9.J. KOPECKYP. DRESLERSkoda MotorsportRC2+2:38.4+17:41.7
10.K. AL QASSIMIC. PATTERSONCitroën Total Abu Dhabi WRTRC1+1:30.3+19:12.0