O Toto Wolff παραδέχτηκε με δηλώσεις του ότι η Mercedes συνειδητά θυσίασε σε κάποιον βαθμό την ψύξη των φρένων στα μονοθέσιά της, προς όφελος των επιδόσεων.
Ο ρυθμός που έδειξε η Ferrari στα long runs την Παρασκευή, σημείο στο οποίο η Ιταλική ομάδα είναι σταθερά δυνατή φέτος, ανησύχησε την Mercedes, η οποία αναγκάστηκε να προχωρήσει σε αλλαγές στο set-up. Οι περισσότερες απέδωσαν, όπως έδειξε και το αποτέλεσμα του αγώνα, όμως μία από αυτές, που επηρέαζε την ψύξη των φρένων, έκρινε τελικά μέχρι κάποιο βαθμό τη θέση στην οποία τερμάτισε ο Rosberg.
Ήταν ένας καλός αγώνας και οι αλλαγές που κάναμε μετά την Παρασκευή αποδείχτηκαν σωστές. Το μονοθέσιο ήταν το ταχύτερο και με τους δύο τύπους ελαστικών.
Φυσικά και πρέπει να είμαστε ευτυχισμένοι με το 1-3, δεν υπάρχει αμφιβολία. Όμως η απώλεια της δεύτερης θέσης για το Nico – τον οποίον, όσοι ποτέ αμφισβήτησαν, είδαν τώρα στα καλύτερά του, να μάχεται σκληρά και να προσπερνάει – ήταν κρίμα.
είπε ο Wolff.
Ξέραμε ότι οι αλλαγές που κάναμε θυσίαζαν λίγο την ψύξη των φρένων, οπότε ξέραμε τι κάναμε. Αλλά ήταν σκληρός αγώνας, είχαμε πολλά προσπεράσματα, ειδικά από τη μεριά του Nico. Και μετά, αμφότερα τα μονοθέσια, έπρεπε να περάσουν ανάμεσα από κάποιους backmarkers προς το τέλος του αγώνα. Ακολουθώντας άλλα μονοθέσια η ροή αέρα καταστρέφεται και γι’ αυτό υπερθερμάνθηκαν τα φρένα.
Στο μονοθέσιο του Nico η αστοχία δεν μας εξέπληξε, βλέπαμε υψηλές θερμοκρασίες. Στου Lewis ήταν κάπως έκπληξη και πρέπει να εξηγείται επειδή πίεσε διακριτικά βλέποντας τον Kimi, και επειδή χρειάστηκε να περάσει μέσα από την κίνηση των backmarkers.
Εκ των υστέρων, γνωρίζοντας ότι αυτές οι ρυθμίσεις προκάλεσαν πρόβλημα, παραλίγο να μας κοστίσουν τον αγώνα και οδήγησαν στην απώλεια της δεύτερης θέσης, πιθανότατα θα δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό στο μέλλον.