Ο Pascal Wehrlein τερμάτισε τον αγώνα της Ισπανίας στην έβδομη θέση, αν και μία ποινή για παράβαση στην είσοδο των pit τον έριξε στην όγδοη. Ο Γερμανός πήρε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, εκτελώντας με απόλυτη επιτυχία τη στρατηγική ενός pitstop:
H στρατηγική ενός pitstop δε μου φάνηκε τρελή, νόμιζα από την αρχή πως ήταν η τέλεια για σήμερα. Το πλάνο Α ήταν το 1 pitstop, πλάνο Β τα 2. Το αποφασίσαμε το Σάββατο, είπα πως “Θα κάνουμε ένα pitstop, αλλιώς δεν έχουμε ελπίδες για βαθμούς σε αυτό τον αγώνα”. Έπρεπε να ρισκάρουμε, στο τέλος μας βγήκε και χαίρομαι πολύ για αυτό.
Ήταν πολύ δύσκολο, ειδικά το πρώτο stint, γιατί είχα τη μαλακή γόμα σε αυτό και οι άλλοι έκαναν την ίδια ποσότητα γύρων με δύο stints μαλακής. Στο τέλος έπρεπε να κρατήσω πίσω μου κάποιους οδηγούς, ειδικά ο Sainz με πίεσε πολύ. Τον κράτησα πίσω μου, αν και με την ποινή έχασα τη θέση, αλλά πήραμε βαθμούς!
O Wehrlein είχε ένα τραυματισμό τον Ιανουάριο στον Αγώνα των Πρωταθλητών και ως αποτέλεσμα έχασε το πρώτο τετραήμερο χειμερινών δοκιμών. Έπειτα προσπάθησε να αγωνιστεί στην Αυστραλία, όμως είδε πως δε μπορούσε και παραχώρησε τη θέση του στο Antonio Giovinazzi για εκείνο τον αγώνα καθώς και τον επόμενο. Γι’ αυτό δήλωσε:
Έδειξα από το Μπαχρέιν πως είμαι σε καλή φόρμα. Αυτός ο αγώνας ήταν ο καλύτερος φετινός και είναι ευχάριστο να βλέπω πως η πλάτη μου είναι καλά, αποδίδω σε υψηλά επίπεδα και η φυσική κατάσταση δεν είναι πια πρόβλημα.
Το αποτέλεσμα σημαίνει πολλά και για τους δύο, αλλά περισσότερο για εμένα! Ήταν δύσκολο να βλέπω τους άλλους να οδηγούν κι εγώ να μη μπορώ. Νομίζω πως η ομάδα υπέφερε, αλλά εγώ υπέφερα περισσότερο.