Το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής ρίχνει την αυλαία του το Σάββατο με τον τελευταίο αγώνα της σεζόν να διεξάγεται στο Μπαχρέιν. Μπορεί μεν πρωταθλήτρια κατασκευαστών να έχει στεφθεί η Porsche, όμως, εν αντιθέσει με την Formula 1 όπου ο τελευταίος αγώνας θα είναι βαθμολογικά αδιάφορος, η υπόθεση τίτλου στο WEC για τις υπόλοιπες κατηγορίες δεν έχει κλείσει οριστικά.
LMP1
H μάχη, λοιπόν, ανάμεσα στην Porsche #17 των Webber/Bernhard/Hartley και την Audi #07 των Lotterer/Treluyer/Fassler κορυφώνεται στον 6ωρο αγώνα του Μπαχρέιν. Το αγωνιστικό πρωτότυπο #17, το οποίο είναι μάλιστα και το απόλυτο φαβορί, μπορεί να διασφαλίσει την κατάκτηση του τροπαίου βλέποντας απλώς πρώτο τη καρό σημαία το Σάββατο. Βέβαια, σε περίπτωση που η Audi #07 πάρει τη νίκη, τότε η Porsche #17 χρειάζεται να τερματίσει εντός του βάθρου, δεδομένου ότι έχει προβάδισμα 12 πόντων στη γενική βαθμολογία. Υπάρχει, βέβαια και το «καυτό» σενάριο, σύμφωνα με το οποίο το πρωτάθλημα μπορεί να κριθεί είτε στην ισοβαθμία, είτε στη μικρή διαφορά των δύο πόντων. Εάν το πρωτότυπο #07 κερδίσει τον αγώνα και το #17 έχει τερματίσει 4ο, όμως έχει κατακτήσει από την Παρασκευή τον έναν πόντο της pole position, τότε υπάρχει ισοβαθμία (168 πόντοι) και το πρωτάθλημα πηγαίνει στην ομάδα με τις περισσότερες νίκες, δηλαδή στους Webber/Bernhard/Hartley. Σε περίπτωση που ισχύσει το παραπάνω σενάριο, με την μόνη διαφορά πως η Audi #07 θα έχει κερδίσει την pole, τότε οι Lotterer/Treluyer/Fassler κατακτούν το τίτλο με διαφορά δύο πόντων.
LMP2
Η κατάσταση στην κατηγορία LMP2 δεν είναι λιγότερο περίπλοκη, αφού η G-Drive Racing των Rusinov/Canal/Bird και η KCMG Oreca των Ηowson/Brandley/Tandy έχουν αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς ενόψει του φινάλε. Με την διαφορά να κυμαίνεται στους 16 πόντους, η G-Drive Racing χρειάζεται να τερματίσει πάνω από τη 4η θέση, για να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Σε περίπτωση, βέβαια, που κερδίσει και την pole, τότε μπορεί να είναι ικανοποιημένη και με την 5η θέση, ακόμη και αν η KCMG Oreca πάρει τη νίκη στο Μπαχρέιν.
GTE
Για το πρωτάθλημα των οδηγών της κατηγορίας GTE-Pro υπάρχουν περισσότεροι από δύο ανταγωνιστές, όμως τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα από τις υπόλοιπες κατηγορίες. O Richard Lietz με την Porsche διαθέτει ένα προβάδισμα 20 πόντων έναντι των Rigon/Calado της AF Corse Ferrari και έτσι έχει την δυνατότητα να διασφαλίσει τον τίτλο τερματίζοντας απλώς στην 7η θέση, αφού ακόμη και σε περίπτωση ισοβαθμίας αναδεικνύεται πρωταθλητής έχοντας τις περισσότερες νίκες. Σε αυτή την εξίσωση έρχονται να προστεθούν και οι Bruni/Vilander, οι οποίοι έχουν μικρές ελπίδες, καθώς χρειάζεται να κερδίσουν τον αγώνα και τις κατατακτήριες, ενώ παράλληλα πρέπει να εγκαταλείψει ο Lietz.
Τέλος, κομπιουτεράκια θα χρειαστούμε έως το πέσιμο της καρό σημαίας για να μάθουμε τον πρωταθλητή κατασκευαστών της GTE κατηγορίας, καθώς Porsche και Ferrari έχουν διαφορά μόλις τεσσάρων πόντων.
Όλα τα σενάρια μένει να αποδειχθούν ή να διαψευστούν την Παρασκευή στις 16.30 ώρα Ελλάδος με τις κατατακτήριες δοκιμές και το Σάββατο στις 14.00 με τον 6ωρο αγώνα.