H Porsche #17 των Webber/Hartley/Bernhard ήταν η μεγάλη νικήτρια στον δραματικό 6ωρο αγώνα αντοχής στο Austin του Texas. Στο βάθρο βρέθηκαν, επίσης, πίσω από την Porsche οι δύο Audi. H #07 με οδηγούς τους Fassler/Treluyer/Lotterer και η #8 των Di Grassi/Duval/Jarvis.

Στην εκκίνηση, η οποία ήταν προγραμματισμένη στην 01:00 η ώρα Ελλάδος, ο Webber φρόντισε να αρπάξει στην στροφή 1 την πρώτη θέση από το αδερφό αγωνιστικό πρωτότυπο της Porsche του poleman Neel Jani. Παράλληλα, ο Buemi έκανε καλό ξεκίνημα περνώντας την 4η Audi του Andre Lotterer. Στους επόμενους, όμως, γύρους ο Γερμανός πίεσε το πρωτότυπο της Toyota και ανάκτησε την χαμένη του θέση.

Την ίδια ώρα στις LMP2 o Bradley, που λόγω ποινής εκκινούσε τελευταίος στην κατηγορία του παρότι είχε κερδίσει την pole, άρπαζε θέσεις και ανέβαινε στην κατάταξη. Ενώ είχε φθάσει 3ος, εκμεταλλεύτηκε μία μονομαχία των Dalziel και Canal για να περάσει μπροστά. Στα GTE-Pro ήδη από νωρίς οι δύο Porsche με #92 και #91 είχαν αποκοπεί και εναλλάσονταν στην κορυφή. Στα ερασιτεχνικά GTE o προπορευόμενος Long της Dempsey Proton Racing έδωσε κάποιες ωραίες μάχες με τον Shaytar της SMP Racing Ferrari. Μάλιστα, μετά τις πρώτες αλλαγές οδηγών ο Basov πέρασε τον Dempsey, αλλά ο διάσημος ηθοποιός πήρε ξανά πίσω την θέση για την ομάδα του, ύστερα από κακό pit stop της ρώσικης ιδιόκτητης ομάδας.

Επιστρέφοντας στην κατηγορία LMP1, οι τέσσερις κορυφαίες θέσεις είχαν παραμείνει αμετάβλητες. Οι δύο Toyota προσπαθούσαν, μάταια όμως, να πλησιάσουν τις μπροστινές τους Audi, αφού υπέπεσαν σε λάθη σε δύο περιπτώσεις. Αρχικά η Toyota #01 έχασε την είσοδο στα pits και με έλλειψη καυσίμων έφθασε στο pit lane τον επόμενο γύρο προσεγγίζοντας το με πολύ χαμηλή ταχύτητα, γεγονός που του κόστισε πολύτιμο χρόνο. Λίγη ώρα αργότερα και, ενώ η νύχτα άρχιζε να πέφτει στο Texas, ο Conway έκανε τετακέ, όταν βιάστηκε να ρίξει γύρο σε δύο αυτοκίνητα της κατηγορίας GTE-Pro, που μονομαχούσαν, πατώντας βίαια πάνω στο kerb. Η ατυχία για την Toyota δεν σταμάτησε εκεί, αφού ο Conway προσπαθώντας να περάσει πάλι μια GT έχασε τον έλεγχο και συγκρούστηκε στις μπαριέρες.

Πλησιάζοντας προς το τέλος τα δεδομένα άλλαξαν για τους κορυφαίους. Η Audi #08 πήρε ποινή ενός δευτερολέπτου για παράβαση στα pits. Την ίδια μοίρα είχε και η πρωτοπόρος Porsche #17, καθώς την ώρα του ανεφοδιασμού επιχειρήθηκαν μηχανικές επιδιορθώσεις στο δεύτερο pit-stop. Κάπως έτσι, ο Neel Jani βρέθηκε μπροστά με διαφορά που ξεπερνούσε το ένα λεπτό και μόλις 2 ώρες να απομένουν για το τέλος του αγώνα. Όμως, το τελευταίο μισάωρο η Porsche #18 παρουσίασε ηλεκτρικά προβλήματα και αποσύρθηκε στο γκαράζ, με αποτέλεσμα ο Brendon Hartley να δει πρώτος την καρό σημαία μπροστά από τις Audi.

Στις LMP2 οι εναλλαγές ανάμεσα στο πρωτότυπο #26 και #47 συνεχίστηκαν, μέχρι που η ΟRECA πήρε ποινή 30 δευτερολέπτων για παράβαση στα pits δίνοντας την πρώτη θέση στην Ligier των Rusinov/Canal/Bird. H μάχη ήταν, επίσης, σκληρή στη GTE-Pro, αλλά νικητές αναδείχθηκαν οι Christensen/Lietz που κέρδισαν το αδερφό αυτοκίνητο της Porsche των Pilet και Makowiecki. Τέλος, στην κατηγορία GTE-Am η SMP Racing Ferrari κατάφερε να πάρει το προβάδισμα, ενώ η Dempsey Proton Racing τερμάτισε 4η πίσω από την Porsche #88 και την Ferrari #83.

PosClassDriverTeamCarGap
1LMP1T.Bernhard, M.Webber, B.HartleyPorsche TeamPorsche6h00m12.228s
2LMP1M.Fassler, A.Lotterer, B.TreluyerAudi Sport Team JoestAudi1m06.840s
3LMP1L.di Grassi, L.Duval, O.JarvisAudi Sport Team JoestAudi1 Lap
4LMP1A.Davidson, S.Buemi, K.NakajimaToyota RacingToyota2 Laps
5LMP2R.Rusinov, J.Canal, S.BirdG-Drive RacingLigier/Nissan15 Laps
6LMP2M.Howson, R.Bradley, N.LapierreKCMGORECA/Nissan15 Laps
7LMP2G.Yacaman, L.Derani, R.GonzalezG-Drive RacingLigier/Nissan16 Laps
8LMP1S.Trummer, P.KafferTeam ByKollesCLM/AER16 Laps
9LMP2S.Sharp, R.Dalziel, D.HanssonExtreme Speed MotorsportsLigier/HPD16 Laps
10LMP2P.Ragues, O.Webb, A.HamiltonTeam SARD MorandMorgan/SARD16 Laps
11LMP2N.Panciatici, P-L.Chatin, V.CapillaireSignatech AlpineAlpine/Nissan16 Laps
12LMP1R.Dumas, N.Jani, M.LiebPorsche TeamPorsche17 Laps
13LMP2N.Leventis, D.Watts, J.KaneStrakka RacingGibson/Nissan19 Laps
14GTE ProR.Lietz, M.ChristensenPorsche Team MantheyPorsche23 Laps
15GTE ProP.Pilet, F.MakowieckiPorsche Team MantheyPorsche23 Laps
16GTE ProD.Rigon, J.CaladoAF CorseFerrari23 Laps
17GTE ProF.Rees, A.MacDowall, R.StanawayAston Martin RacingAston Martin24 Laps
18GTE ProM.Sorensen, C.NygaardAston Martin RacingAston Martin25 Laps
19GTE ProD.Turner, J.AdamAston Martin RacingAston Martin25 Laps
20GTE ProG.Bruni, T.VilanderAF CorseFerrari25 Laps
21GTE AmV.Shaitar, A.Bertolini, A.BasovSMP RacingFerrari26 Laps
22GTE AmC.Ried, K.Al Qubaisi, E.BamberAbu Dhabi-Proton RacingPorsche26 Laps
23GTE AmF.Perrodo, E.Collard, R.AguasAF CorseFerrari27 Laps
24GTE AmP.Dempsey, P.Long, M.SeefriedDempsey Racing - ProtonPorsche27 Laps
25GTE AmP.D.Lana, P.Lamy, M.LaudaAston Martin RacingAston Martin27 Laps
26GTE AmF.Castellacci, B.Simonsen, S.HallAston Martin RacingAston Martin27 Laps
27GTE AmG.Roda, P.Ruberti, K.PoulsenLarbre CompetitionChevrolet28 Laps
28LMP1A.Imperatori, D.Kraihamer, D.AbtRebellion RacingRebellion/AER38 Laps
29LMP1N.Prost, M.Beche, N.HeidfeldRebellion RacingRebellion/AER38 Laps
-LMP1A.Wurz, S.Sarrazin, M.ConwayToyota RacingToyotaRetirement
-LMP2E.Brown, J.van Overbeek, J.FogartyExtreme Speed MotorsportsLigier/HPDRetireme