H Porsche #17 των Webber/Hartley/Bernhard ήταν η μεγάλη νικήτρια στον δραματικό 6ωρο αγώνα αντοχής στο Austin του Texas. Στο βάθρο βρέθηκαν, επίσης, πίσω από την Porsche οι δύο Audi. H #07 με οδηγούς τους Fassler/Treluyer/Lotterer και η #8 των Di Grassi/Duval/Jarvis.
Στην εκκίνηση, η οποία ήταν προγραμματισμένη στην 01:00 η ώρα Ελλάδος, ο Webber φρόντισε να αρπάξει στην στροφή 1 την πρώτη θέση από το αδερφό αγωνιστικό πρωτότυπο της Porsche του poleman Neel Jani. Παράλληλα, ο Buemi έκανε καλό ξεκίνημα περνώντας την 4η Audi του Andre Lotterer. Στους επόμενους, όμως, γύρους ο Γερμανός πίεσε το πρωτότυπο της Toyota και ανάκτησε την χαμένη του θέση.
Την ίδια ώρα στις LMP2 o Bradley, που λόγω ποινής εκκινούσε τελευταίος στην κατηγορία του παρότι είχε κερδίσει την pole, άρπαζε θέσεις και ανέβαινε στην κατάταξη. Ενώ είχε φθάσει 3ος, εκμεταλλεύτηκε μία μονομαχία των Dalziel και Canal για να περάσει μπροστά. Στα GTE-Pro ήδη από νωρίς οι δύο Porsche με #92 και #91 είχαν αποκοπεί και εναλλάσονταν στην κορυφή. Στα ερασιτεχνικά GTE o προπορευόμενος Long της Dempsey Proton Racing έδωσε κάποιες ωραίες μάχες με τον Shaytar της SMP Racing Ferrari. Μάλιστα, μετά τις πρώτες αλλαγές οδηγών ο Basov πέρασε τον Dempsey, αλλά ο διάσημος ηθοποιός πήρε ξανά πίσω την θέση για την ομάδα του, ύστερα από κακό pit stop της ρώσικης ιδιόκτητης ομάδας.
Επιστρέφοντας στην κατηγορία LMP1, οι τέσσερις κορυφαίες θέσεις είχαν παραμείνει αμετάβλητες. Οι δύο Toyota προσπαθούσαν, μάταια όμως, να πλησιάσουν τις μπροστινές τους Audi, αφού υπέπεσαν σε λάθη σε δύο περιπτώσεις. Αρχικά η Toyota #01 έχασε την είσοδο στα pits και με έλλειψη καυσίμων έφθασε στο pit lane τον επόμενο γύρο προσεγγίζοντας το με πολύ χαμηλή ταχύτητα, γεγονός που του κόστισε πολύτιμο χρόνο. Λίγη ώρα αργότερα και, ενώ η νύχτα άρχιζε να πέφτει στο Texas, ο Conway έκανε τετακέ, όταν βιάστηκε να ρίξει γύρο σε δύο αυτοκίνητα της κατηγορίας GTE-Pro, που μονομαχούσαν, πατώντας βίαια πάνω στο kerb. Η ατυχία για την Toyota δεν σταμάτησε εκεί, αφού ο Conway προσπαθώντας να περάσει πάλι μια GT έχασε τον έλεγχο και συγκρούστηκε στις μπαριέρες.
Πλησιάζοντας προς το τέλος τα δεδομένα άλλαξαν για τους κορυφαίους. Η Audi #08 πήρε ποινή ενός δευτερολέπτου για παράβαση στα pits. Την ίδια μοίρα είχε και η πρωτοπόρος Porsche #17, καθώς την ώρα του ανεφοδιασμού επιχειρήθηκαν μηχανικές επιδιορθώσεις στο δεύτερο pit-stop. Κάπως έτσι, ο Neel Jani βρέθηκε μπροστά με διαφορά που ξεπερνούσε το ένα λεπτό και μόλις 2 ώρες να απομένουν για το τέλος του αγώνα. Όμως, το τελευταίο μισάωρο η Porsche #18 παρουσίασε ηλεκτρικά προβλήματα και αποσύρθηκε στο γκαράζ, με αποτέλεσμα ο Brendon Hartley να δει πρώτος την καρό σημαία μπροστά από τις Audi.
Στις LMP2 οι εναλλαγές ανάμεσα στο πρωτότυπο #26 και #47 συνεχίστηκαν, μέχρι που η ΟRECA πήρε ποινή 30 δευτερολέπτων για παράβαση στα pits δίνοντας την πρώτη θέση στην Ligier των Rusinov/Canal/Bird. H μάχη ήταν, επίσης, σκληρή στη GTE-Pro, αλλά νικητές αναδείχθηκαν οι Christensen/Lietz που κέρδισαν το αδερφό αυτοκίνητο της Porsche των Pilet και Makowiecki. Τέλος, στην κατηγορία GTE-Am η SMP Racing Ferrari κατάφερε να πάρει το προβάδισμα, ενώ η Dempsey Proton Racing τερμάτισε 4η πίσω από την Porsche #88 και την Ferrari #83.
Pos | Class | Driver | Team | Car | Gap |
---|---|---|---|---|---|
1 | LMP1 | T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley | Porsche Team | Porsche | 6h00m12.228s |
2 | LMP1 | M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer | Audi Sport Team Joest | Audi | 1m06.840s |
3 | LMP1 | L.di Grassi, L.Duval, O.Jarvis | Audi Sport Team Joest | Audi | 1 Lap |
4 | LMP1 | A.Davidson, S.Buemi, K.Nakajima | Toyota Racing | Toyota | 2 Laps |
5 | LMP2 | R.Rusinov, J.Canal, S.Bird | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | 15 Laps |
6 | LMP2 | M.Howson, R.Bradley, N.Lapierre | KCMG | ORECA/Nissan | 15 Laps |
7 | LMP2 | G.Yacaman, L.Derani, R.Gonzalez | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | 16 Laps |
8 | LMP1 | S.Trummer, P.Kaffer | Team ByKolles | CLM/AER | 16 Laps |
9 | LMP2 | S.Sharp, R.Dalziel, D.Hansson | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | 16 Laps |
10 | LMP2 | P.Ragues, O.Webb, A.Hamilton | Team SARD Morand | Morgan/SARD | 16 Laps |
11 | LMP2 | N.Panciatici, P-L.Chatin, V.Capillaire | Signatech Alpine | Alpine/Nissan | 16 Laps |
12 | LMP1 | R.Dumas, N.Jani, M.Lieb | Porsche Team | Porsche | 17 Laps |
13 | LMP2 | N.Leventis, D.Watts, J.Kane | Strakka Racing | Gibson/Nissan | 19 Laps |
14 | GTE Pro | R.Lietz, M.Christensen | Porsche Team Manthey | Porsche | 23 Laps |
15 | GTE Pro | P.Pilet, F.Makowiecki | Porsche Team Manthey | Porsche | 23 Laps |
16 | GTE Pro | D.Rigon, J.Calado | AF Corse | Ferrari | 23 Laps |
17 | GTE Pro | F.Rees, A.MacDowall, R.Stanaway | Aston Martin Racing | Aston Martin | 24 Laps |
18 | GTE Pro | M.Sorensen, C.Nygaard | Aston Martin Racing | Aston Martin | 25 Laps |
19 | GTE Pro | D.Turner, J.Adam | Aston Martin Racing | Aston Martin | 25 Laps |
20 | GTE Pro | G.Bruni, T.Vilander | AF Corse | Ferrari | 25 Laps |
21 | GTE Am | V.Shaitar, A.Bertolini, A.Basov | SMP Racing | Ferrari | 26 Laps |
22 | GTE Am | C.Ried, K.Al Qubaisi, E.Bamber | Abu Dhabi-Proton Racing | Porsche | 26 Laps |
23 | GTE Am | F.Perrodo, E.Collard, R.Aguas | AF Corse | Ferrari | 27 Laps |
24 | GTE Am | P.Dempsey, P.Long, M.Seefried | Dempsey Racing - Proton | Porsche | 27 Laps |
25 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | Aston Martin | 27 Laps |
26 | GTE Am | F.Castellacci, B.Simonsen, S.Hall | Aston Martin Racing | Aston Martin | 27 Laps |
27 | GTE Am | G.Roda, P.Ruberti, K.Poulsen | Larbre Competition | Chevrolet | 28 Laps |
28 | LMP1 | A.Imperatori, D.Kraihamer, D.Abt | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 38 Laps |
29 | LMP1 | N.Prost, M.Beche, N.Heidfeld | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 38 Laps |
- | LMP1 | A.Wurz, S.Sarrazin, M.Conway | Toyota Racing | Toyota | Retirement |
- | LMP2 | E.Brown, J.van Overbeek, J.Fogarty | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | Retireme |