Το αγωνιστικό πρωτότυπο #17 της Porsche με οδηγούς τους Webber/Hartley/Bernhard κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση στον 6ωρο αγώνα της Σανγκάης και έτσι μαζί με τις τρεις νίκες σε Nurburgring, Austin, Fuji έφτασε τις τέσσερις συνεχόμενες. Το #17 ανέβασε την διαφορά στην βαθμολογία κατά 12 πόντους από τους δεύτερους Treluyer/Lotterer/Fassler με έναν αγώνα να απομένει. Παράλληλα, η κατάληψη της δεύτερης θέσης από την Porsche των Dumas/Lieb/Jani χάρισε και μαθηματικά το πρωτάθλημα των κατασκευαστών στην γερμανική εταιρεία.
Ο αγώνας ξεκίνησε με επεισοδιακό τρόπο, όταν η σύγκρουση ανάμεσα στους Lieb και Lotterer προκάλεσε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, μόλις στον εναρκτήριο γύρο. Την πρώτη ώρα προπορευόμενος ήταν ο Brendon Hartley με τον Lotterer, όμως, να βρίσκεται αρκετά κοντά. Οι περίεργες συνθήκες της Κίνας με την βροχή να κάνει συχνά την εμφάνιση της πάνω από την πίστα, άλλαζε τις στρατηγικές των ομάδων, ιδιαίτερα των πρωτοπόρων, επομένως η τράπουλα στην κορυφή ανακατευόταν συνεχώς.
Ύστερα από τα pit-stop για αλλαγές ελαστικών και οδηγών και με δύο FCY να έχουν κάνει ήδη την εμφάνιση τους, οι δύο Audi βρίσκονταν στις δύο πρώτες θέσεις. Σε εκείνο το σημείο οι Audi άρχισαν τα παιχνίδια στρατηγικής με τον Di Grassi, ο οποίος ήταν πρώτος, να αφήνει τον Treluyer να περάσει, αφού το πρωτότυπο #7 διαθέτει ακόμη ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου.
Η αντεπίθεση της Porsche ξεκίνησε στα μέσα της τρίτης ώρας. Αρχικά ο Timo Bernhard πέρασε τον Di Grassi, ενώ έφτασε σε απόσταση αναπνοής από τον Treluyer. Ο Di Grassi έχασε την θέση του και από την έτερη Porsche του Jani. H επίθεση εναντίον των Audi ολοκληρώθηκε με τις Porsche να περνούν στις δύο πρώτες θέσεις.
Με τον αγώνα να φθάνει στο τέλος του, η Porsche #17 κατείχε τα ηνία του αγώνα έχοντας χτίσει μία ασφαλή διαφορά από τα πίσω πρωτότυπα. Την ίδια ώρα ο Dumas ανέκτησε την χαμένη δεύτερη θέση από τις Audi, ενώ κατάφερε να μαζέψει την διαφορά στα 26 δεύτερα από την κορυφή. Κάπως έτσι, οι Webber/Hartley/Bernhard πήραν την νίκη, Dumas/Jani/Lieb έμειναν ξανά πίσω, ενώ η Audi των Fassler/Treluyer/Lotterer περιορίστηκε για ακόμη μια φορά στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Στην κατηγορία LMP2 η Signatech Alpine με οδηγούς τους Panciatici/Chatin/Dillman πήρε τους βαθμούς της νίκης. Ευχαριστημένη με την δεύτερη θέση έμεινε η G-Drive Racing των Canal/Bird/Rusinov, αφού πλέον είναι το αδιαμφισβήτητο φαβορί για το πρωτάθλημα της κατηγορίας, εφόσον η KCMG Oreca των Howson/Brandley/Tandy τερμάτισε τον αγώνα στην τρίτη θέση.
Στην GTE-Pro η Porsche των Lietz και Christensen κέρδισε την ανταγωνίστρια AF-Corse Ferrari των Bruni και Villander. To βάθρο στην κατηγορία είχε δεύτερη εκπροσώπηση από την Porsche, καθώς οι Pilet και Makowiecki κατατάχθηκαν τρίτοι.
Τέλος, η AF-Corse είχε την απόλυτη κυριαρχία και στους ερασιτέχνες με την νίκη στην GTE-Am να πηγαίνει στους Perrodo/Collard/Aguas. Οι κάτοχοι της pole-position Dala Lana/Lamy/Lauda ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην δεύτερη θέση, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Shaitar/Basov/Bertolini της SMP Racing.
Pos | Class | Driver | Team | Car | Gap |
---|---|---|---|---|---|
1 | LMP1 | T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley | Porsche Team | Porsche | 6h00m07.725s |
2 | LMP1 | R.Dumas, N.Jani, M.Lieb | Porsche Team | Porsche | 26.294s |
3 | LMP1 | M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer | Audi Sport Team Joest | Audi | 30.311s |
4 | LMP1 | L.di Grassi, L.Duval, O.Jarvis | Audi Sport Team Joest | Audi | 50.906s |
5 | LMP1 | A.Wurz, S.Sarrazin, M.Conway | Toyota Racing | Toyota | 4 Laps |
6 | LMP1 | A.Davidson, S.Buemi, K.Nakajima | Toyota Racing | Toyota | 5 Laps |
7 | LMP1 | N.Prost, M.Beche | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 11 Laps |
8 | LMP1 | S.Trummer, P.Kaffer | Team ByKolles | CLM/AER | 13 Laps |
9 | LMP2 | N.Panciatici, P-L.Chatin, T.Dillmann | Signatech Alpine | Alpine/Nissan | 15 Laps |
10 | LMP2 | R.Rusinov, J.Canal, S.Bird | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | 16 Laps |
11 | LMP2 | M.Howson, R.Bradley, N.Tandy | KCMG | ORECA/Nissan | 16 Laps |
12 | LMP2 | P.Ragues, O.Webb, C.Cumming | Team SARD Morand | Morgan/SARD | 17 Laps |
13 | LMP2 | D.Cheng, H-Pin Tung, A.Brundle | Pegasus Racing | Morgan/Nissan | 17 Laps |
14 | GTE Pro | R.Lietz, M.Christensen | Porsche Team Manthey | Porsche | 18 Laps |
15 | GTE Pro | G.Bruni, T.Vilander | AF Corse | Ferrari | 18 Laps |
16 | GTE Pro | P.Pilet, F.Makowiecki | Porsche Team Manthey | Porsche | 18 Laps |
17 | GTE Pro | D.Rigon, J.Calado | AF Corse | Ferrari | 19 Laps |
18 | GTE Pro | A.MacDowall, F.Rees, R.Stanaway | Aston Martin Racing | Aston Martin | 20 Laps |
19 | GTE Pro | D.Turner, J.Adam | Aston Martin Racing | Aston Martin | 20 Laps |
20 | LMP2 | E.Brown, J.van Overbeek, J.Fogarty | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | 22 Laps |
21 | GTE Am | F.Perrodo, E.Collard, R.Aguas | AF Corse | Ferrari | 23 Laps |
22 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | Aston Martin | 23 Laps |
23 | GTE Am | V.Shaitar, A.Bertolini, A.Basov | SMP Racing | Ferrari | 24 Laps |
24 | GTE Am | P.Dempsey, P.Long, M.Seefried | Dempsey Racing - Proton | Porsche | 24 Laps |
25 | GTE Am | G.Roda, P.Ruberti, N.Sylvest | Larbre Competition | Chevrolet | 25 Laps |
26 | LMP2 | N.Leventis, D.Watts, J.Kane | Strakka Racing | Gibson/Nissan | 25 Laps |
27 | GTE Am | F.Castellacci, L.Griffin, S.Hall | Aston Martin Racing | Aston Martin | 30 Laps |
28 | GTE Am | C.Ried, K.Al Qubaisi, K.Bachler | Abu Dhabi-Proton Racing | Porsche | 30 Laps |
- | LMP1 | A.Imperatori, D.Kraihamer, M.Tuscher | Rebellion Racing | Rebellion/AER | Retirement |
- | LMP2 | G.Yacaman, L.Derani, R.Gonzalez | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | Retirement |
- | LMP2 | S.Sharp, R.Dalziel, D.Hansson | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | Retirement |