Το αγωνιστικό πρωτότυπο #17 της Porsche με οδηγούς τους Webber/Hartley/Bernhard κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση στον 6ωρο αγώνα της Σανγκάης και έτσι μαζί με τις τρεις νίκες σε Nurburgring, Austin, Fuji έφτασε τις τέσσερις συνεχόμενες. Το #17 ανέβασε την διαφορά στην βαθμολογία κατά 12 πόντους από τους δεύτερους Treluyer/Lotterer/Fassler με έναν αγώνα να απομένει. Παράλληλα, η κατάληψη της δεύτερης θέσης από την Porsche των Dumas/Lieb/Jani χάρισε και μαθηματικά το πρωτάθλημα των κατασκευαστών στην γερμανική εταιρεία.

Ο αγώνας ξεκίνησε με επεισοδιακό τρόπο, όταν η σύγκρουση ανάμεσα στους Lieb και Lotterer προκάλεσε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, μόλις στον εναρκτήριο γύρο. Την πρώτη ώρα προπορευόμενος ήταν ο Brendon Hartley με τον Lotterer, όμως, να βρίσκεται αρκετά κοντά. Οι περίεργες συνθήκες της Κίνας με την βροχή να κάνει συχνά την εμφάνιση της πάνω από την πίστα, άλλαζε τις στρατηγικές των ομάδων, ιδιαίτερα των πρωτοπόρων, επομένως η τράπουλα στην κορυφή ανακατευόταν συνεχώς.

Ύστερα από τα pit-stop για αλλαγές ελαστικών και οδηγών και με δύο FCY να έχουν κάνει ήδη την εμφάνιση τους, οι δύο Audi βρίσκονταν στις δύο πρώτες θέσεις. Σε εκείνο το σημείο οι Audi άρχισαν τα παιχνίδια στρατηγικής με τον Di Grassi, ο οποίος ήταν πρώτος, να αφήνει τον Treluyer να περάσει, αφού το πρωτότυπο #7 διαθέτει ακόμη ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου.

Η αντεπίθεση της Porsche ξεκίνησε στα μέσα της τρίτης ώρας. Αρχικά ο Timo Bernhard πέρασε τον Di Grassi, ενώ έφτασε σε απόσταση αναπνοής από τον Treluyer. Ο Di Grassi έχασε την θέση του και από την έτερη Porsche του Jani. H επίθεση εναντίον των Audi ολοκληρώθηκε με τις Porsche να περνούν στις δύο πρώτες θέσεις.

Με τον αγώνα να φθάνει στο τέλος του, η Porsche #17 κατείχε τα ηνία του αγώνα έχοντας χτίσει μία ασφαλή διαφορά από τα πίσω πρωτότυπα. Την ίδια ώρα ο Dumas ανέκτησε την χαμένη δεύτερη θέση από τις Audi, ενώ κατάφερε να μαζέψει την διαφορά στα 26 δεύτερα από την κορυφή. Κάπως έτσι, οι Webber/Hartley/Bernhard πήραν την νίκη, Dumas/Jani/Lieb έμειναν ξανά πίσω, ενώ η Audi των Fassler/Treluyer/Lotterer περιορίστηκε για ακόμη μια φορά στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Στην κατηγορία LMP2 η Signatech Alpine με οδηγούς τους Panciatici/Chatin/Dillman πήρε τους βαθμούς της νίκης. Ευχαριστημένη με την δεύτερη θέση έμεινε η G-Drive Racing των Canal/Bird/Rusinov, αφού πλέον είναι το αδιαμφισβήτητο φαβορί για το πρωτάθλημα της κατηγορίας, εφόσον η KCMG Oreca των Howson/Brandley/Tandy τερμάτισε τον αγώνα στην τρίτη θέση.

Στην GTE-Pro η Porsche των Lietz και Christensen κέρδισε την ανταγωνίστρια AF-Corse Ferrari των Bruni και Villander. To βάθρο στην κατηγορία είχε δεύτερη εκπροσώπηση από την Porsche, καθώς οι Pilet και Makowiecki κατατάχθηκαν τρίτοι.

Τέλος, η AF-Corse είχε την απόλυτη κυριαρχία και στους ερασιτέχνες με την νίκη στην GTE-Am να πηγαίνει στους Perrodo/Collard/Aguas. Οι κάτοχοι της pole-position Dala Lana/Lamy/Lauda ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην δεύτερη θέση, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Shaitar/Basov/Bertolini της SMP Racing.

PosClassDriverTeamCarGap
1LMP1T.Bernhard, M.Webber, B.HartleyPorsche TeamPorsche6h00m07.725s
2LMP1R.Dumas, N.Jani, M.LiebPorsche TeamPorsche26.294s
3LMP1M.Fassler, A.Lotterer, B.TreluyerAudi Sport Team JoestAudi30.311s
4LMP1L.di Grassi, L.Duval, O.JarvisAudi Sport Team JoestAudi50.906s
5LMP1A.Wurz, S.Sarrazin, M.ConwayToyota RacingToyota4 Laps
6LMP1A.Davidson, S.Buemi, K.NakajimaToyota RacingToyota5 Laps
7LMP1N.Prost, M.BecheRebellion RacingRebellion/AER11 Laps
8LMP1S.Trummer, P.KafferTeam ByKollesCLM/AER13 Laps
9LMP2N.Panciatici, P-L.Chatin, T.DillmannSignatech AlpineAlpine/Nissan15 Laps
10LMP2R.Rusinov, J.Canal, S.BirdG-Drive RacingLigier/Nissan16 Laps
11LMP2M.Howson, R.Bradley, N.TandyKCMGORECA/Nissan16 Laps
12LMP2P.Ragues, O.Webb, C.CummingTeam SARD MorandMorgan/SARD17 Laps
13LMP2D.Cheng, H-Pin Tung, A.BrundlePegasus RacingMorgan/Nissan17 Laps
14GTE ProR.Lietz, M.ChristensenPorsche Team MantheyPorsche18 Laps
15GTE ProG.Bruni, T.VilanderAF CorseFerrari18 Laps
16GTE ProP.Pilet, F.MakowieckiPorsche Team MantheyPorsche18 Laps
17GTE ProD.Rigon, J.CaladoAF CorseFerrari19 Laps
18GTE ProA.MacDowall, F.Rees, R.StanawayAston Martin RacingAston Martin20 Laps
19GTE ProD.Turner, J.AdamAston Martin RacingAston Martin20 Laps
20LMP2E.Brown, J.van Overbeek, J.FogartyExtreme Speed MotorsportsLigier/HPD22 Laps
21GTE AmF.Perrodo, E.Collard, R.AguasAF CorseFerrari23 Laps
22GTE AmP.D.Lana, P.Lamy, M.LaudaAston Martin RacingAston Martin23 Laps
23GTE AmV.Shaitar, A.Bertolini, A.BasovSMP RacingFerrari24 Laps
24GTE AmP.Dempsey, P.Long, M.SeefriedDempsey Racing - ProtonPorsche24 Laps
25GTE AmG.Roda, P.Ruberti, N.SylvestLarbre CompetitionChevrolet25 Laps
26LMP2N.Leventis, D.Watts, J.KaneStrakka RacingGibson/Nissan25 Laps
27GTE AmF.Castellacci, L.Griffin, S.HallAston Martin RacingAston Martin30 Laps
28GTE AmC.Ried, K.Al Qubaisi, K.BachlerAbu Dhabi-Proton RacingPorsche30 Laps
-LMP1A.Imperatori, D.Kraihamer, M.TuscherRebellion RacingRebellion/AERRetirement
-LMP2G.Yacaman, L.Derani, R.GonzalezG-Drive RacingLigier/NissanRetirement
-LMP2S.Sharp, R.Dalziel, D.HanssonExtreme Speed MotorsportsLigier/HPDRetirement