H Porsche #17 με οδηγούς τους Webber/Bernhard/Hartley πήραν την νίκη στον 6ωρο αγώνα του Fuji και την τρίτη τους συνεχόμενη στο πρωτάθλημα με αποτέλεσμα να περάσουν στην βαθμολογία την Audi #07 των Treluyer/Fassler/Lotterer. Στις άλλες κατηγορίες, για την LMP2 νικητήριο πρωτότυπο αναδείχθηκε το #26 της G-Drive Racing με τους Rusinov/Canal/Bird να βρίσκονται στο τιμόνι. Στην κατηγορία GTE-Pro η AF Corse των Bruni/Villander κατάφερε να κερδίσει την Porsche, ενώ στους ερασιτέχνες η ομάδα Dempsey Proton Racing ανέβηκε στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου.
Ο αγώνας δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αφού η ισχυρή βροχόπτωση που έπληξε τους πρόποδες του βουνού Fuji, ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να οδηγεί την κούρσα για τα πρώτα 50 λεπτά. Όταν οι πράσινες σημαίες κυμάτισαν, ήρθαν τα άνω-κάτω. Οι Audi έκαναν την επίθεση τους, με αποτέλεσμα οι πρωτοπόρες Porsche να χάνουν θέσεις. Μάλιστα ο Webber υπέπεσε σε λάθος χάνοντας τον έλεγχο πέφτοντας στην 6η θέση παρασύροντας στο ίδιο λάθος και το αδερφό πρωτότυπο του Dumas. Έτσι για μεγάλο διάστημα η Αudi #07 είχε το προβάδισμα. Παράλληλα, τα αυτοκίνητα της Toyota φαίνονταν αρκετά ανταγωνιστικά υπό τις βρόχινες συνθήκες.
Όσο, όμως ο χρόνος κυλούσε, τόσο οι Porsche ανέβαζαν την απόδοση τους. Συγκεκριμένα λίγο μετα την ολοκλήρωση των 2 ωρών ο Dumas με καταπληχτική οδήγηση ανέβηκε στην πρώτη θέση περνώντας τον Fassler, ενώ μετά τις αλλαγές των οδηγών η Porsche #17 του Brendon Hartley κόλλησε πίσω από την Audi #07 του Lotterer.
Την ίδια ώρα στην LMP2, η KCMG Oreca Nissan μονομαχούσε με την Alpine Signatech με τον Tandy να παίρνει εν τέλει τα ηνία της κατηγορίας. Στην GTE-Pro η Porsche με την Ferrari έδιναν την δική τους μάχη, αλλά η Porsche έδειχνε να αποδίδει καλύτερα τις πρώτες ώρες. Στους ερασιτέχνες, ο Seerfried της Dempsey Proton Racing όχι μόνον σκαρφάλωσε στην κορυφή, αλλά και κατάφερε να χτίσει διαφορά έναντι των υπόλοιπων αυτοκινήτων. Αυτήν την διαφορά διατήρησε και ο δεύτερος οδηγός της ομάδας, Patrick Long.
Δέκα λεπτά μετά την συμπλήρωση 3 ωρών, ο Hartley πέρασε μπροστά από τον Lotterer και έτσι σχηματίστηκαν ζευγάρια (1-2 Porsche, 3-4 Audi), τα οποία παρέμειναν έως το τέλος. Την ροή του αγώνα δεν μπορούσαν να ακολουθήσει η Toyota εξαιτίας της άσχημης αποδόσης των πρωτοτύπων της, αλλά και λόγω τιμωριών και μηχανικών βλαβών που την έφεραν αρκετά πίσω από τους πρωτοπόρους.
Λίγο αργότερα, πολλές ομάδες -πλην των κορυφέων – αποφάσισαν να δοκιμάσουν slicks ελαστικά, απόφαση που ενείχε ρίσκο, αφού ψιχάλες διατηρούσαν βρεγμένα αρκετά σημεία της πίστας.
Έχοντας απομείνει μιάμιση ώρα για το πέσιμο της καρό σημαίας, η LMP2 είχε πάρει φωτιά. Η G-Drive Racing με οδηγό τον Rusinov έφτασε στην 2η θέση σε απόσταση αναπνοής πίσω από την KCMG Oreca του Bradley χαρίζοντας μας μία επική μάχη. Αυτή η μάχη έληξε, όταν Rusinov και Bradley ακούμπισαν με αποτέλεσμα, ο ρώσος να χάσει έδαφος. Αργότερα, ο Rusinov αναπλήρωσε τον χαμένο χρόνο προσπερνώντας την Alpine Signatech που είχε επωφεληθεί από τις μονομαχίες της κορυφής. Τα απρόοπτα στην LMP2 δεν τελείωσαν εκεί, αφού ο Bradley μετά από αλεπάλληλες επαφές με τον Yacaman είχαν σφοδρή σύγκρουση που ανάγκασε τον πρώτο να εγκαταλείψει. Σύμφωνα με το replay, ο Κολομβιανός ήταν ο υπαίτιος για το ατύχημα και αναμένεται να τιμωρηθεί από τους αγωνοδίκες.
Μπαίνοντας στο τελευταίο τέταρτο, ο Jani άφησε τον Bernhard να περάσει στην πρώτη θέση κατ’ εντολή της Porsche, αφού η Porsche #17 έχει περισσότερες πιθανότητες για το πρωτάθλημα. Την ίδια ταχτική ακολούθησε και η Audi, καθώς υπήρξε εναλλαγή μεταξύ της e-tron quatro #7 και #8. Στην GTE-Pro η Ferrari #51 πέρασε εν τέλει την Porsche κατακτώντας την πρώτη θέση, ενώ στην GTE-Am o Dempsey οδήγησε την ομάδα του σε μία καθαρή νίκη.
Pos | Class | Driver | Team | Car | Laps | Gap |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | LMP1 | T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley | Porsche Team | Porsche | 216 | 6h00m25.737s |
2 | LMP1 | R.Dumas, N.Jani, M.Lieb | Porsche Team | Porsche | 216 | 14.306s |
3 | LMP1 | M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer | Audi Sport Team Joest | Audi | 215 | 1 Lap |
4 | LMP1 | L.di Grassi, L.Duval, O.Jarvis | Audi Sport Team Joest | Audi | 214 | 2 Laps |
5 | LMP1 | A.Davidson, S.Buemi, K.Nakajima | Toyota Racing | Toyota | 214 | 2 Laps |
6 | LMP1 | A.Wurz, S.Sarrazin, M.Conway | Toyota Racing | Toyota | 203 | 13 Laps |
7 | LMP1 | N.Prost, M.Beche | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 203 | 13 Laps |
8 | LMP1 | S.Trummer, P.Kaffer | Team ByKolles | CLM/AER | 199 | 17 Laps |
9 | LMP2 | R.Rusinov, J.Canal, S.Bird | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | 198 | 18 Laps |
10 | LMP2 | N.Panciatici, P-L.Chatin, V.Capillaire | Signatech Alpine | Alpine/Nissan | 198 | 18 Laps |
11 | LMP2 | G.Yacaman, L.Derani, R.Gonzalez | G-Drive Racing | Ligier/Nissan | 197 | 19 Laps |
12 | LMP2 | S.Sharp, R.Dalziel, D.Hansson | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | 194 | 22 Laps |
13 | GTE Pro | G.Bruni, T.Vilander | AF Corse | Ferrari | 193 | 23 Laps |
14 | LMP2 | P.Ragues, O.Webb, C.Cumming | Team SARD Morand | Morgan/SARD | 193 | 23 Laps |
15 | GTE Pro | P.Pilet, F.Makowiecki | Porsche Team Manthey | Porsche | 192 | 24 Laps |
16 | GTE Pro | D.Rigon, J.Calado | AF Corse | Ferrari | 192 | 24 Laps |
17 | GTE Pro | R.Lietz, M.Christensen | Porsche Team Manthey | Porsche | 192 | 24 Laps |
18 | LMP2 | N.Leventis, D.Watts, J.Kane | Strakka Racing | Gibson/Nissan | 192 | 24 Laps |
19 | GTE Pro | C.Nygaard, M.Sorensen | Aston Martin Racing | Aston Martin | 191 | 25 Laps |
20 | GTE Pro | D.Turner, J.Adam | Aston Martin Racing | Aston Martin | 190 | 26 Laps |
21 | GTE Pro | A.MacDowall, F.Rees, S.Mucke | Aston Martin Racing | Aston Martin | 190 | 26 Laps |
22 | GTE Am | P.Dempsey, P.Long, M.Seefried | Dempsey Racing - Proton | Porsche | 187 | 29 Laps |
23 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | Aston Martin | 187 | 29 Laps |
24 | GTE Am | F.Perrodo, E.Collard, R.Aguas | AF Corse | Ferrari | 186 | 30 Laps |
25 | LMP2 | E.Brown, J.van Overbeek, J.Fogarty | Extreme Speed Motorsports | Ligier/HPD | 186 | 30 Laps |
26 | GTE Am | G.Roda, P.Ruberti, N.Sylvest | Larbre Competition | Chevrolet | 185 | 31 Laps |
27 | GTE Am | C.Ried, K.Al Qubaisi, E.Bamber | Abu Dhabi-Proton Racing | Porsche | 185 | 31 Laps |
28 | GTE Am | V.Shaitar, A.Bertolini, A.Basov | SMP Racing | Ferrari | 185 | 31 Laps |
29 | GTE Am | F.Castellacci, L.Griffin, S.Hall | Aston Martin Racing | Aston Martin | 184 | 32 Laps |
30 | LMP1 | A.Imperatori, D.Kraihamer, D.Abt | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 164 | 52 Laps |
- | LMP2 | M.Howson, R.Bradley, N.Tandy | KCMG | ORECA/Nissan | 192 | Retirement |