H Porsche #17 με οδηγούς τους Webber/Bernhard/Hartley πήραν την νίκη στον 6ωρο αγώνα του Fuji και την τρίτη τους συνεχόμενη στο πρωτάθλημα με αποτέλεσμα να περάσουν στην βαθμολογία την Audi #07 των Treluyer/Fassler/Lotterer. Στις άλλες κατηγορίες, για την LMP2 νικητήριο πρωτότυπο αναδείχθηκε το #26 της G-Drive Racing με τους Rusinov/Canal/Bird να βρίσκονται στο τιμόνι. Στην κατηγορία GTE-Pro η AF Corse των Bruni/Villander κατάφερε να κερδίσει την Porsche, ενώ στους ερασιτέχνες η ομάδα Dempsey Proton Racing ανέβηκε  στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου.

Ο αγώνας δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αφού η ισχυρή βροχόπτωση που έπληξε τους πρόποδες του βουνού Fuji, ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να οδηγεί την κούρσα για τα πρώτα 50 λεπτά. Όταν οι πράσινες σημαίες κυμάτισαν, ήρθαν τα άνω-κάτω. Οι Audi έκαναν την επίθεση τους, με αποτέλεσμα οι πρωτοπόρες Porsche να χάνουν θέσεις. Μάλιστα ο Webber υπέπεσε σε λάθος χάνοντας τον έλεγχο πέφτοντας στην 6η θέση παρασύροντας στο ίδιο λάθος και το αδερφό πρωτότυπο του Dumas. Έτσι για μεγάλο διάστημα η Αudi #07 είχε το προβάδισμα. Παράλληλα, τα αυτοκίνητα της Toyota φαίνονταν αρκετά ανταγωνιστικά υπό τις βρόχινες συνθήκες.

Όσο, όμως ο χρόνος κυλούσε, τόσο οι Porsche ανέβαζαν την απόδοση τους. Συγκεκριμένα λίγο μετα  την ολοκλήρωση των 2 ωρών ο Dumas με καταπληχτική οδήγηση ανέβηκε στην πρώτη θέση περνώντας τον Fassler, ενώ μετά τις αλλαγές των οδηγών η Porsche #17 του Brendon Hartley κόλλησε πίσω από την Audi #07 του Lotterer.

Την ίδια ώρα στην LMP2, η KCMG Oreca Nissan μονομαχούσε με την Alpine Signatech με τον Tandy να παίρνει εν τέλει τα ηνία της κατηγορίας. Στην GTE-Pro η Porsche με την Ferrari έδιναν την δική τους μάχη, αλλά η Porsche έδειχνε να αποδίδει καλύτερα τις πρώτες ώρες.  Στους ερασιτέχνες, ο Seerfried της Dempsey Proton Racing όχι μόνον σκαρφάλωσε στην κορυφή, αλλά και κατάφερε να χτίσει διαφορά έναντι των υπόλοιπων αυτοκινήτων. Αυτήν την διαφορά διατήρησε και ο δεύτερος οδηγός της ομάδας, Patrick Long.

Δέκα λεπτά μετά την συμπλήρωση 3 ωρών, ο Hartley πέρασε μπροστά από τον Lotterer και έτσι σχηματίστηκαν ζευγάρια (1-2 Porsche, 3-4 Audi), τα οποία παρέμειναν έως το τέλος. Την ροή του αγώνα δεν μπορούσαν να ακολουθήσει η Toyota εξαιτίας της άσχημης αποδόσης των πρωτοτύπων της, αλλά και λόγω τιμωριών και μηχανικών βλαβών που την έφεραν αρκετά πίσω από τους πρωτοπόρους.

Λίγο αργότερα, πολλές ομάδες -πλην των κορυφέων – αποφάσισαν να δοκιμάσουν slicks ελαστικά, απόφαση που ενείχε ρίσκο, αφού ψιχάλες διατηρούσαν βρεγμένα αρκετά σημεία της πίστας.

Έχοντας απομείνει μιάμιση ώρα για το πέσιμο της καρό σημαίας, η LMP2 είχε πάρει φωτιά. Η G-Drive Racing με οδηγό τον Rusinov έφτασε στην 2η θέση σε απόσταση αναπνοής πίσω από την KCMG Oreca του Bradley χαρίζοντας μας μία επική μάχη. Αυτή η μάχη έληξε, όταν Rusinov και Bradley ακούμπισαν με αποτέλεσμα, ο ρώσος να χάσει έδαφος. Αργότερα, ο Rusinov αναπλήρωσε τον χαμένο χρόνο προσπερνώντας την Alpine Signatech που είχε επωφεληθεί από τις μονομαχίες της κορυφής. Τα απρόοπτα στην LMP2 δεν τελείωσαν εκεί, αφού ο Bradley μετά από αλεπάλληλες επαφές με τον Yacaman είχαν σφοδρή σύγκρουση που ανάγκασε τον πρώτο να εγκαταλείψει. Σύμφωνα με το replay, ο Κολομβιανός ήταν ο υπαίτιος για το ατύχημα και αναμένεται να τιμωρηθεί από τους αγωνοδίκες.

Μπαίνοντας στο τελευταίο τέταρτο, ο Jani άφησε τον Bernhard να περάσει στην πρώτη θέση κατ’ εντολή της Porsche, αφού η Porsche #17 έχει περισσότερες πιθανότητες για το πρωτάθλημα. Την ίδια ταχτική ακολούθησε και η Audi, καθώς υπήρξε εναλλαγή μεταξύ της e-tron quatro #7 και #8. Στην GTE-Pro η Ferrari #51 πέρασε εν τέλει την Porsche κατακτώντας την πρώτη θέση, ενώ στην GTE-Am o Dempsey οδήγησε την ομάδα του σε μία καθαρή νίκη.

PosClassDriverTeamCarLapsGap
1LMP1T.Bernhard, M.Webber, B.HartleyPorsche TeamPorsche2166h00m25.737s
2LMP1R.Dumas, N.Jani, M.LiebPorsche TeamPorsche21614.306s
3LMP1M.Fassler, A.Lotterer, B.TreluyerAudi Sport Team JoestAudi2151 Lap
4LMP1L.di Grassi, L.Duval, O.JarvisAudi Sport Team JoestAudi2142 Laps
5LMP1A.Davidson, S.Buemi, K.NakajimaToyota RacingToyota2142 Laps
6LMP1A.Wurz, S.Sarrazin, M.ConwayToyota RacingToyota20313 Laps
7LMP1N.Prost, M.BecheRebellion RacingRebellion/AER20313 Laps
8LMP1S.Trummer, P.KafferTeam ByKollesCLM/AER19917 Laps
9LMP2R.Rusinov, J.Canal, S.BirdG-Drive RacingLigier/Nissan19818 Laps
10LMP2N.Panciatici, P-L.Chatin, V.CapillaireSignatech AlpineAlpine/Nissan19818 Laps
11LMP2G.Yacaman, L.Derani, R.GonzalezG-Drive RacingLigier/Nissan19719 Laps
12LMP2S.Sharp, R.Dalziel, D.HanssonExtreme Speed MotorsportsLigier/HPD19422 Laps
13GTE ProG.Bruni, T.VilanderAF CorseFerrari19323 Laps
14LMP2P.Ragues, O.Webb, C.CummingTeam SARD MorandMorgan/SARD19323 Laps
15GTE ProP.Pilet, F.MakowieckiPorsche Team MantheyPorsche19224 Laps
16GTE ProD.Rigon, J.CaladoAF CorseFerrari19224 Laps
17GTE ProR.Lietz, M.ChristensenPorsche Team MantheyPorsche19224 Laps
18LMP2N.Leventis, D.Watts, J.KaneStrakka RacingGibson/Nissan19224 Laps
19GTE ProC.Nygaard, M.SorensenAston Martin RacingAston Martin19125 Laps
20GTE ProD.Turner, J.AdamAston Martin RacingAston Martin19026 Laps
21GTE ProA.MacDowall, F.Rees, S.MuckeAston Martin RacingAston Martin19026 Laps
22GTE AmP.Dempsey, P.Long, M.SeefriedDempsey Racing - ProtonPorsche18729 Laps
23GTE AmP.D.Lana, P.Lamy, M.LaudaAston Martin RacingAston Martin18729 Laps
24GTE AmF.Perrodo, E.Collard, R.AguasAF CorseFerrari18630 Laps
25LMP2E.Brown, J.van Overbeek, J.FogartyExtreme Speed MotorsportsLigier/HPD18630 Laps
26GTE AmG.Roda, P.Ruberti, N.SylvestLarbre CompetitionChevrolet18531 Laps
27GTE AmC.Ried, K.Al Qubaisi, E.BamberAbu Dhabi-Proton RacingPorsche18531 Laps
28GTE AmV.Shaitar, A.Bertolini, A.BasovSMP RacingFerrari18531 Laps
29GTE AmF.Castellacci, L.Griffin, S.HallAston Martin RacingAston Martin18432 Laps
30LMP1A.Imperatori, D.Kraihamer, D.AbtRebellion RacingRebellion/AER16452 Laps
-LMP2M.Howson, R.Bradley, N.TandyKCMGORECA/Nissan192Retirement