VW: Παρουσίαση των Golf GTI, Golf GTD και Golf GTE

Γράφει: Ανδρέας Αντωνόπουλος

VW: Παρουσίαση των Golf GTI, Golf GTD και Golf GTE

Λίγες ημέρες πριν την επίσημη παρουσίαση του νέου Golf GTI , η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά για την όγδοη γενιά του μοντέλου. Παράλληλα παρουσιάστηκαν τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα και plug-in hybrid Golf, GTD και GTE.

Τα τρία μοντέλα μοιράζονται τα μηχανικά τους μέρη αλλά και το σχεδιασμό τους. Μόνο το χρώμα σε κάποιες διακριτικές λεπτομέρειες τα διαφοροποιεί, με το κόκκινο να ανήκει δικαιωματικά στο GTI, το γκρι/ασημί στο GTD και το μπλε στο GTE.

Σε σχέση με τα κοινά Golf οι επεμβάσεις είναι επίσης διακριτικές. Νέο σπόιλερ, διαχύτης, προφυλακτήρες, φωτιζόμενη λωρίδα στη μάσκα, που ενώνει τα φωτιστικά σώματα και νέοι προβολείς ομίχλης, αποτελούμενοι από 5 επιμέρους τμήματα τοποθετημένα σε σχήμα Χ.

Η ανανέωση ενός θρύλου

Στην όγδοη γενιά του το θρυλικό GTI διατηρεί τον γνώριμο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, με την απόδοση αυτή τη φορά να φτάνει στους 245 ίππους. Εκτός από το στάνταρ εξατάχυτο κιβώτιο, υπάρχει δυνατότητα επιλογής αυτόματου DSG 7 σχέσεων.

«Το Golf 8 ήταν ένα μεγάλο βήμα σε σχέση με το Golf 7 και το βήμα προς τα εμπρός με το νέο GTI είναι ακόμα μεγαλύτερο,» δήλωσε στο Autocar ο Matthias Rabe, CTO του τμήματος επιβατικών οχημάτων της VW.

«Ήταν πολύ σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι το GTI είναι το τέλειο αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση, αλλά και ότι παρέμεινε ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο. Το νέο μοντέλο θα είναι περισσότερο GTI από τον προκάτοχό του, όχι μόνο αισθητικά. Θα το νιώθεις όταν το οδηγείς.»

Golf GTD: το πετρελαιοκίνητο GTI

Αυξημένη απόδοση προσφέρει και το νέο Golf GTD, με τον 2.0 TDI να αποδίδει πλέον 200 άλογα. Σύμφωνα με την VW, οι δύο καταλυτικοί μετατροπείς, σε συνδυασμό με τα νέα συστήματα υπερτροφοδότησης και ψύξης, θα συνεισφέρουν σε μειωμένη κατανάλωση αλλά και μείωση των εκπομπών NOx κατά 80%.

Το GTD θα προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο διπλού συμπλέκτη ενώ η αυτονομία του θα μπορεί να ξεπεράσει τα 800χλμ.

Golf GTE: το εξηλεκτρισμένο GTI

Η plug-in hybrid έκδοση του Golf μοιράζεται, όπως και το GTD, το σασί, τις αναρτήσεις και το setup με το GTI. Προσφέρει μάλιστα και την ίδια απόδοση των 245 ίππων, συνδυάζοντας έναν 1.5 TSI με ηλεκτροκινητήρα. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά η αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια φτάνει πλέον στα 60χλμ, χάρη στην αύξηση της χωρητικότητας της μπαταρίας κατά 50% και της βελτίωσης της αεροδυναμικής απόδοσης του αυτοκινήτου.

SHARE THIS