Tα τελευταία χρόνια δυστυχώς παρατηρούμε το φαινόμενο της έλλειψης δράσης στο βρεγμένο οδόστρωμα. Οι αγώνες ξεκινούν υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, ενώ στις κατατακτήριες δοκιμές συχνά βλέπουμε κόκκινες σημαίες που διακόπτουν τη δράση.

Ο Sebastian Vettel, ο οποίος έκανε πολλά παράπονα κατά τη διάρκεια των σημερινών κατατακτήριων στο Hungaroring για χαμηλή ορατότητα στις κακές συνθήκες, σχολίασε το φαινόμενο:

Νομίζω πως χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο αγώνας της Κίνας το 2009. Ήταν ένας καλός αγώνας για εμάς και παρόλο που έβρεχε δυνατά, δεν υπήρχε πρόβλημα. Δεν είχαμε τα θέματα που έχουμε σήμερα στη βροχή, οπότε είναι δίκαιο να πούμε πως τα βρόχινα ελαστικά που έχουμε δεν είναι καλά. Έχουμε κάνει κριτική για αυτό στο παρελθόν και για να είμαστε δίκαιοι δεν έχει αλλάξει τίποτα, οπότε η κριτική επίσης δε θα αλλάξει.

Ο Vettel θα ξεκινήσει πέμπτος τον αγώνα και όσον αφορά την απόδοσή του δήλωσε:

Δυστυχώς, όταν το αυτοκίνητο άρχισε να συμπεριφέρεται καλά δε μπόρεσα να κάνω έναν καλό γύρο. Είχαμε τις κίτρινες σημαίες στο μεσαίο κομμάτι της πίστας και μετά συνάντησα κίνηση. Και τα δύο μονοθέσια που συνάντησα θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερη δουλειά πηγαίνοντας στην άκρη. Όταν έφτασα στο τελευταίο κομμάτι είχα χάσει τόσο χρόνο που δεν άξιζε καν τον κόπο να επιτεθώ στην τελευταία στροφή.