Ο Sebastian Vettel σημείωσε στη Marina Bay το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα, τερματίζοντας στη 2η θέση.

Ο Vettel δέχθηκε πολύ μεγάλη πίεση από τους Ricciardo και Alonso στους τελευταίους γύρους, όμως κατάφερε να κρατηθεί δεύτερος.

Ο Γερμανός, αφού έχασε τη θέση του από τον Alonso κατά τη διάρκεια του δεύτερου γύρου των pit stops, έβαλε τα μαλακά ελαστικά προσπαθώντας να εκτελέσει μια στρατηγική που θα τον βοηθήσει στη μάχη του με τον Ισπανό.

Η είσοδος του Αυτοκινήτου Ασφαλείας όμως σήμαινε πως ο Vettel θα έπρεπε να πάει με αυτά τα ελαστικά μέχρι το τέλος του αγώνα. Πιθανότατα, αν το Grand Prix είχε εξελιχθεί χωρίς απρόοπτα, η Red Bull θα του τοποθετούσε την πολύ μαλακή γόμα στο τελευταίο stint έτσι ώστε να πραγματοποιήσει τότε την επίθεσή του.

Καθώς όμως ο Γερμανός κράτησε τα μαλακά ελαστικά μέχρι την καρό σημαία, ήταν ευάλωτος στους τελευταίους γύρους. Αρχικά έχασε την πρώτη θέση από τον Hamilton που βρέθηκε πίσω του έπειτα από το υποχρεωτικό του pit stop και στη συνέχεια δέχθηκε μεγάλη πίεση από τους Ricciardo και Alonso.

O ίδιος εξηγεί:

Το σχέδιό μας είχε μεγάλο ρίσκο λόγω του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και στο τέλος σταθήκαμε τυχεροί που άντεξαν τα ελαστικά, όμως σε κάποιο σημείο δε φαινόταν ότι θα τα καταφέρουν. Ήταν πολύ κοντά στο όριο, και με μεγάλη πίεση από τους Daniel και Fernando πίσω μου.

Μετά από την επανεκκίνηση, ξέραμε ότι ήταν δύσκολο να φτιάξω διαφορά 27 δευτερολέπτων από τα μονοθέσια πίσω μου έχοντας τα πιο χρησιμοποιημένα ελαστικά από όλους. Ήταν μάλλον αδύνατο, και για να εξασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, έπρεπε να φτάσουμε μέχρι το τέλος με αυτά τα ελαστικά.

Δεν ήμασταν πολύ σίγουροι ότι μπορούμε να το κάνουμε λόγω της φθοράς που είχαμε στο προηγούμενο σετ ελαστικών.