Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, ο εκτελεστικός διευθυντής της Mercedes Toto Wolff, μίλησε για την προετοιμασία της ομάδας του κατά τη διάρκεια του χειμώνα, τον Nico Rosberg, την Ferrari αλλά και τον ρόλο που θα παίξει η εξέλιξη των μονοθέσιων αυτήν τη χρονιά.

Αρχικά, ο Αυστριακός αναφέρθηκε στην αποχώρηση του Rosberg, πως η Mercedes κατάφερε να διαχειριστεί αυτήν την κατάσταση, αλλά και στον μέχρι τώρα ρυθμό της ομάδας του.

Όλος ο χειμώνας ήταν μια δύσκολη κατάσταση, ξεκινώντας με τον Nico (Rosberg). Πρέπει να συμφιλιωθείς με την αλλαγή, αλλά όταν η αλλαγή έρχεται απροσδόκητα, αυτό δεν είναι εύκολο και (αυτή η κατάσταση) συνεχίστηκε κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Πόσο μακριά είμαστε από τον καλύτερο ρυθμό μας; Δεν θα ήθελα να θέσω  κάποιον αριθμό κάτω.

Έπειτα, παραδέχτηκε για ακόμη μία φορά πως το μονοθέσιο της Ferrari φαινόταν από τις δοκιμές ότι πατούσε καλά και πως δεν είχε θέματα με τη φθορά των ελαστικών σε αντίθεση με το δικό τους μονοθέσιο.

 Είναι σαφές ότι το μονοθέσιο (της Ferrari), την πρώτη ημέρα που μπήκε στην πίστα της Βαρκελώνης, ήταν πολύ ανταγωνιστικό και φαινόταν να είναι στο σωστό παράθυρο με τα ελαστικά.

Είχαμε μερικά εμπόδια στο δρόμο για την εξεύρεση της απόδοσης και σε γενικές γραμμές δεν ήταν ένα εύκολο παράθυρο για εμάς.

Το συναρπαστικό είναι ότι υπάρχουν τόσα πολλά να μάθουμε ακόμα γύρω από τη λειτουργικό τμήμα του αυτοκινήτου και πώς να το βάλουμε στην καλύτερη δυνατή θέση και πώς να οδηγούμε τα ελαστικά. Είναι μια πρόκληση που αγαπάμε και απολαμβάνουμε και δεν είναι εύκολη.

 

 

Το όλο θέμα έχει γίνει πιο περίπλοκο, με τη Ferrari να είναι όπως είναι, αλλά είναι αυτό που χρειάζεται ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και είναι πρόκληση με την οποία έχουμε συμφιλιωθεί.

(Η Ferrari) έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στη διάρκεια του χειμώνα και αυτό πρέπει να ληφθεί πολύ σοβαρά. Ήταν γρήγοροι στη Μελβούρνη και είναι γρήγοροι και εδώ, ώστε να μπορείτε να αρχίσετε να βλέπετε ένα συγκεκριμένο μοτίβο σε καθαρό ρυθμό.

Προφανώς δεν έχουμε αγωνιστεί (στην Κίνα) ακόμα, αλλά το πλάνο είναι ότι πρόκειται για μια στενή μάχη μεταξύ Ferrari και Mercedes στο μπροστινό μέρος και φαίνεται να υπάρχει αρκετή διαφορά πίσω από εκεί. Αλλά αυτό είναι μόνο ένα στιγμιότυπο, θα μπορούσαν να είναι όλα διαφορετικά σε δύο μήνες.

Τέλος, ο Αυστριακός στάθηκε και στην εξέλιξη των μονοθέσιων από τις ομάδες, η οποία θα παίξει καταλυτικό ρόλο αφού όπως ανέφερε, σε λίγους αγώνες μπορεί να δούμε ανακατατάξεις στην κορυφή.

Με τις νέες ρυθμίσεις, η κλίση της ανάπτυξης είναι πολύ πιο απότομη απ’ ό,τι θα έπρεπε κανονικά, έτσι ώστε, αν κατά τη διάρκεια της κανονικής περιόδου, μπορείς να βρεις ένα δευτερόλεπτο ή ενάμισι, ίσως φέτος είναι περισσότερο.

Θα μπορούσες να δεις διαφορετικές ή περισσότερες ομάδες να μάχονται μπροστά σε 4 ή 5 αγώνες από τώρα.