Τα δυστυχήματα των Jules Bianchi και Justin Wilson ενέγειραν ερωτήματα στο κόσμο του μηχανοκίνητου γύρω από την ασφάλεια των οδηγών στους αγώνες μονοθεσίων και ιδιαίτερα στην Formula 1. Έτσι, τους τελευταίους  μήνες επέτρεψαν οι σκέψεις για εγκατάσταση κλειστών πιλοτηρίων στα αυτοκίνητα της Formula 1, προκειμένου να αποτραπούν ατυχήματα τύπου Bianchi και Wilson, στα οποία το κεφάλι του πιλότου είναι άμεσα εκτιθέμενο προς τους κινδύνους.

Ο Jean Tod, πρόεδρος της FIA, όχι μόνον επιβεβαίωσε την ύπαρξη αυτών των σκέψεων, αλλά ανέφερε, επιπλέον, σε συνέντευξη του ότι ήδη αρμόδια ομάδα μελετά τρόπους προστασίας των οδηγών, αρκεί, εξαιτίας αυτών, να μην προκύπτουν άλλα βασικά προβλήματα, όπως, για παράδειγμα, μείωση της ορατότητας των πιλότων σε περίπτωση τοποθέτησης τζαμιού ή κάποιου άλλου μέσου ασφαλείας.

Έχουμε κάνει αρκετές προσπάθειες, όμως το άθλημα είναι ακόμη πολύ επικίνδυνο. Αν υπάρχουν βήματα, τα οποία μπορούν να βελτιώσουν την ασφάλεια, τότε θα προχωρήσουμε, όμως πρέπει να σιγουρευτούμε ότι δεν θα προκύψουν άλλες συνέπειες. Είμαστε στα χέρια των ειδικών τώρα και θα έχουμε σύντομα ένα αποτέλεσμα για να κρίνουμε εάν αξίζει να αλλάξουμε κάτι ή να διατηρήσουμε τα πράγματα ως έχουν.

Ο Todt, βέβαια, δεν θέλησε να αποκαλύψει τι τρόποι προφύλαξης των πιλότων εξετάζονται αυτή τη στιγμή, όμως διαβεβαίωσε πως υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να συμβεί αυτό και εμπιστεύεται πλήρως τους ανθρώπους του για την εξεύρεση μίας λύσης.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να προστατέψεις τους οδηγούς, αλλά πρέπει να σιγουρευτούμε ότι δεν θα έχουμε αρνητικές συνέπειες. Υπάρχει ένα αρμόδιο τμήμα, το οποίο εμπιστεύομαι πλήρως και θα παρατηρήσω ποια θα είναι τα αποτελέσματα της τελικής πρότασης που θα μου παρουσιάσουν.

Ο ισχυρός άνδρας της FIA έκλεισε τη συνέντευξη του στην ιστοσελίδα Autosport τονίζοντας:

Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι μία βελτίωση στην ασφάλεια. Έχουμε εντοπίσει το πρόβλημα, έτσι τώρα είναι στην ευθύνη των ανθρώπων μας να βρουν τη λύση.