Την έκθεση της Γενεύης επέλεξε η Lancia για να παρουσιάσει μία ακόμη ειδική έκδοση του Ypsilon.

Αυτή τη φορά όμως έχει μια σημαντική αφορμή, που δεν είναι άλλη από τη συμπλήρωση 30 χρόνων από το 1985, οπότε και ο αντικαταστάτης του Autobianchi A112, το Υ10, φόρεσε το σήμα της Lancia στις περισσότερες χώρες (πλην Ιταλίας, Γαλλίας και Ιαπωνίας) για να δημιουργήσει τελικά μια νέα κατηγορία στην οποία επί χρόνια έπαιζε μόνο του: το μικρό, πολυτελές αυτοκίνητο πόλης, που έδινε έμφαση στο στιλ και τον εξοπλισμό.

[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”380″ post_id=”20351″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”1″ random=”0″ group=”0″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424815461101″]
πατήστε για μεγέθυνση

Ο ειδικός χαρακτήρας του μοντέλου γινόταν ακόμη πιο έντονος καθώς περνούσαν τα χρόνια και κάθε μία από τις επόμενες γενιές παρουσιαζόταν. Συνολικά πάνω από 2.7 εκατομμύρια Ypsilon πωλήθηκαν στην Ευρώπη και το μικρό αυτοκίνητο με τα μηχανικά μέρη της Fiat βρέθηκε για μεγάλα διαστήματα να κρατάει μόνο του το σήμα της ταλαιπωρημένης Lancia ζωντανό.

[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”380″ post_id=”20351″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”2″ random=”0″ group=”0″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424815486464″]
πατήστε για μεγέθυνση

Μιας Lancia που πεθαίνει, αργά και βασανιστικά. Μιας Lancia που κατέληξε να βάζει τον ιστορικό της θυρεό σε μέτρια προϊόντα της Chrysler, προσβάλλοντας τις παραδόσεις της και τις μνήμες μας. Μιας Lancia που, όπως ανακοίνωσε ο Sergio Marchionne πριν ένα χρόνο, καταλήγει label για χρήση αποκλειστικά στην Ιταλική αγορά, με μοναδικό μοντέλο το Ypsilon, η λήξη της παραγωγής του οποίου θα σημάνει και το τέλος της μάρκας.