[vc_row][vc_column][vc_column_text]Με έκπληξη ακούσαμε, κατά τη διάρκεια του Κινέζικου Grand Prix αλλά και μετά τη λήξη του, το Nico Rosberg να κατηγορεί τον teammate του ότι πήγαινε πολύ αργά, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει και ο ίδιος από το Sebastian Vettel που τον ακολουθούσε.

O Rosberg δεν είπε κάτι παράλογο. Ο Hamilton είχε στο τσεπάκι του αρκετή επιπλέον ταχύτητα, κάτι που απέδειξε ο ίδιος λίγους γύρους αργότερα, όταν πλησίαζε πια η ώρα για το προγραμματισμένο του pitstop και ξαφνικά ανέβασε το ρυθμό του, αφαιρώντας τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο από το χρόνο του.

Αυτός ήταν και ο λόγος που η ομάδα του ζήτησε να πατήσει ελαφρώς το πόδι στο γκάζι και να κινηθεί κοντά στο 1:43.3. Όπως εξήγησε αργότερα ο Γερμανός, ο ίδιος δεν θα μπορούσε να ανεβάσει το ρυθμό του για να απομακρυνθεί από τον Vettel, γιατί τότε θα έμπαινε πίσω από την ακάθαρτη ροή αέρα της W06 του Hamilton και θα αντιμετώπιζε πρόβλημα με τη φθορά των ελαστικών του.[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1429031474282{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1429031497018{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image image=”18367″ style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1429031505698{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]

Rosberg | Ο Hamilton μου επηρέασε αρνητικά τον αγώνα

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]Το σκεπτικό του Rosberg θα έπρεπε να τον ανησυχεί, αντί να το υπερασπίζεται με τόση θέρμη, όχι γιατί δεν στέκει λογικά (κάθε άλλο), αλλά γιατί δείχνει ότι ήταν απόλυτα συμβιβασμένος με τη δεύτερη θέση. Τουλάχιστον όχι ακόμη με την τρίτη.

Παρεμπιπτόντως τα ίδια προβλήματα θα αντιμετώπιζε και ο Vettel, αν τον πλησίαζε. Ο Nico παρόλα αυτά ένιωθε την απειλή, γιατί ίσως καταλάβαινε ότι ο Sebastian ήταν πιο αποφασισμένος και ενδεχομένως να επιχειρούσε κάτι που ο ίδιος δεν θα σκεφτόταν ποτέ: το προσπέρασμα!

Τελικά η Ferrari στη Σαγκάη κάθε άλλο παρά ικανή να απειλήσει ευθέως τις Mercedes ήταν, κάνοντας την όλη συζήτηση ακόμα πιο άσκοπη, αλλά οι δηλώσεις του Nico συνεχίζουν να μας ενοχλούν.

“Έχουμε το ίδιο μονοθέσιο με το Lewis”, είπε κάπως ενοχικά μετά το τέλος του αγώνα, υπονοώντας σαφώς ότι δεν θα μπορούσε να περάσει τον teammate του. Και όντως, ο ίδιος δεν κατάφερε ποτέ να περάσει το Hamilton μέσα στην πίστα, όχι μόνο στους τρεις φετινούς αγώνες αλλά και σε όλους τους περσινούς.

Ο τρόπος όμως με τον οποίον ο Lewis τον κυνηγούσε, περνώντας μπροστά του τις περισσότερες φορές που χρειάστηκε (συνήθως οδηγώντας τον σε λάθος), δεν τον έχει προβληματίσει καθόλου σαν οδηγό αγώνων; Και αν όχι, έχει τουλάχιστον προβληματιστεί από το ότι είναι χειρότερος (ή τουλάχιστον όχι καλύτερος) και σε διαχείριση ελαστικών και σε διαχείριση καυσίμου και σε αποφάσεις στρατηγικής;

Τέλη δεκαετίας του 80 και στη McLaren ο Senna είχε αντίπαλο τον Prost, ο “θεός” πάλευε με τον “κύριο καθηγητή” και το αποτέλεσμα της μάχης κάθε άλλο παρά δεδομένο ήταν. Εδώ πέρα έχουμε μια απόλυτα παντοδύναμη ομάδα αλλά και ο “θεός” και ο “καθηγητής” φαίνεται ότι συνυπάρχουν στον έναν από τους δύο πιλότους της.

Τι περίμενε ο Rosberg μένοντας στα 2″ πίσω από τον Hamilton; Να σπάσει ο κινητήρας του Βρετανού; Να του σκάσει το λάστιχο; Να ευθυγραμμιστούν οι πλανήτες και να συνωμοτήσουν υπέρ του;

Monza 2014, ο ίδιος προηγείται, αλλά ο Lewis τον πλησιάζει. Η ομάδα ζητάει από τον Hamilton να μην επιτεθεί για να μην φθείρει τα ελαστικά του μπλα μπλα μπλα και αυτός απλά την αγνοεί και επιτίθεται. Ο Rosberg χάνει τα φρένα στο σικέιν και μαζί την πρωτοπορία του αγώνα. Αργότερα έχασε και το πρωτάθλημα, καθώς για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά συγκέντρωσε λιγότερους βαθμούς από τον teammate του.

Αλλά πραγματικά, δυο σεζόν και τρεις αγώνες μετά, δεν έχει διδαχθεί τίποτα;

Σημείωση: Το παραπάνω άρθρο δεν αποτελεί τίποτα παραπάνω παρά ίσως μια αφορμή για να ξεκινήσουμε τη συζήτηση για το τι θέλουμε από τους οδηγούς της σύγχρονης F1, αλλά ίσως και το τι θα έπρεπε να θέλουν και οι ίδιοι από τον εαυτό τους. Ας την ξεκινήσουμε λοιπόν από εδώ, αφήνοντας τα σχόλιά μας στο κάτω μέρος της σελίδας.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]