[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Τον τρόπο με τον οποίο το παραθυράκι που εντόπισε η Ferrari, στον κανονισμό με τους περιορισμούς στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος για το 2015, επηρέασε με αρνητικό τρόπο το πρόγραμμα της ίδιας της Renault, εξήγησε με δηλώσεις του στο ESPN ο Cyril Abiteboul.
O διευθυντής της Renault Sport F1, περιέγραψε πώς το κλίμα αβεβαιότητας που επικρατούσε εκείνη την περίοδο, καθώς και οι διαδοχικές αλλαγές των κανονισμών, έπληξαν την εξέλιξη του V6 κινητήρα, μιας και η εταιρεία για μεγάλο διάστημα δεν ήξερε ποια κατεύθυνση θα έπρεπε να ακολουθήσει.
Ήμασταν πολύ επιθετικοί (κατά την εξέλιξη) το χειμώνα, αλλά δε νομίζω ότι βοηθηθήκαμε ιδιαίτερα από τους κανονισμούς.
Ίσως να θυμάστε ότι υπήρξε αρκετή διστακτικότητα, όχι μπέρδεμα, σχετικά με τους κανονισμούς χρήσης tokens και το αν θα άλλαζαν ή όχι, και συνεπώς σε κάποιο σημείο είχαμε προετοιμαστεί να χρησιμοποιήσουμε και τα 32 tokens για τον πρώτο αγώνα. Στη συνέχεια (ο κανονισμός) άλλαξε, μετά άλλαξε ξανά, και μόλις στις 16 Δεκεμβρίου πιστεύω ότι επιβεβαιώθηκε ότι θα επιτρεπόταν η εξέλιξη κατά τη διάρκεια της σεζόν. Όχι οι καλύτερες συνθήκες για να ετοιμάσουμε το είδος του προγράμματος που έπρεπε.
[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428145763068{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”5828″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]
Τι ισχύει για την εξέλιξη και το πάγωμα των μονάδων ισχύος
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]Στο μεταξύ ο Abiteboul απάντησε και στον ισχυρισμό της Red Bull ότι η Renault έκανε βήματα προς τα πίσω σε σχέση με το 2014, σημειώνοντας ότι έχει στη διάθεσή της περισσότερο χώρο για εξέλιξη απ’ ότι η Mercedes.
Αν θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερη χρήση των tokens, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχέση αξίας/κόστους και των χρημάτων που δαπανήθηκαν; Ίσως. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάτι που ρυθμίζει το όφελος χρόνου ανά γύρο που παίρνεις από ένα token, αλλά είναι εντελώς λάθος να λες ότι είμαστε πίσω σε θέμα ισχύος.
Η Mercedes παρεμπιπτόντως ποτέ δεν σταμάτησε. Έχουν χρησιμοποιήσει 25 tokens, σε σχέση με τα 20 δικά μας, που σημαίνει ότι έχουν κάνει ακόμα περισσότερες αλλαγές στον κινητήρα απ’ ότι εμείς. Έτσι είναι η κατάσταση – η Red Bull πρέπει να καταλάβει ότι εάν δεν είχαμε χρησιμοποιήσει αυτά τα tokens σωστά, τότε θα ήμασταν ακόμα πιο πίσω από τη Mercedes.
[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428146063264{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”15944″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]
Η Honda εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες εξέλιξης με τους άλλους κατασκευαστές
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428146153088{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”5682″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]
Ανακοινώθηκαν τα tokens εξέλιξης που έχουν στη διάθεσή τους οι κατασκευαστές κινητήρων για το υπόλοιπο της χρονιάς
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]