Σύμφωνα με πληροφορίες από διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης, και συγκεκριμένα το motorsport.com, τέσσερις ακόμα κατασκευαστές παρεβρέθησαν στο συνέδριο της Δευτέρας για τους νέους κινητήρες του πρωταθλήματος (από το 2021), μαζί με τους τέσσερις τωρινούς. Πρόκειται για την Aston Martin, την Cosworth, τη Zytek και τη Magneti Marelli.
Άγνωστο είναι το αν οι παραπάνω εταιρίες ενδιαφέρονται για συμμετοχή στο πρωτάθλημα ή αν βρέθηκαν στη συνάντηση για να εκφράσουν τις απόψεις τους για τη μελλοντική κατεύθυνσή του.
Η Aston Martin έχει μικρή εμπλοκή στη Formula 1, ως χορηγός της Red Bull, ενώ η Cosworth συμμετείχε κατά την εποχή των V8 κινητήρων, δηλαδή ως το 2013. Η Zytek τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τους αγώνες αντοχής, κυρίως με την κατηγορία LMP2 και ανήκει στην Gibson Technology. Τέλος, η Magneti Marelli τα τελευταία χρόνια προμηθεύει ορισμένες ομάδες με τμήματα για τα μονοθέσιά τους, κυρίως για τις μονάδες ισχύος.
Υπενθυμίζουμε πως στην πρώτη συνάντηση, το Μάρτιο, παρόντες ήταν και εκπρόσωποι του Volkswagen Group και φήμες ανέφεραν πως θα συμμετείχαν στο δεύτερο, όμως κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Όσον αφορά τη συζήτηση, η ίδια πηγή αναφέρει πως ήταν θετική, ενώ έγινε αποδεκτό από όλες τις πλευρές πως η τεχνολογία στους κινητήρες του πρωταθλήματος δεν πρέπει να κάνει βήματα πίσω. Επίσης, αναφέρεται πως θα γίνουν ξεχωριστές διαβουλεύσεις με τους συμμετέχοντες και στη συνέχεια η FIA και η Liberty Media θα κάνουν μία κοινή πρόταση. Αυτή αναμένεται να συζητηθεί το Σεπτέμβριο, πριν το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στις 21 του ίδιου μήνα.