renault_sepang10

Η απαγόρευση των δοκιμών εξέλιξης εντός της σαιζόν δυσκολεύει αρκετά την πρόοδο των ομάδων στον τεχνολογικό τομέα μετά την έναρξη του πρωταθλήματος. Η Renault παρουσίασε μια νέα λύση σχετικά με το πάτωμα στη Μαλαισία, που ίσως διατηρηθεί στη συνέχεια.

Από τη στιγμή που ξεκινά η δομή του πατώματος, αυτό χωρίζεται σε δύο επίπεδα και στέλνει τον αέρα τόσο αριστερά και δεξιά (προς τα πλαινά φτερά μπροστά από τα πλευρικά ψυγεία) όσο και από κάτω. Δεν είναι εύκολα παρατηρήσιμο πώς το διπλό αυτό πάτωμα συνεχίζει κάτω από το cockpit και μέχρι τον πίσω διαχύτη, εκτιμάται, όμως, ότι κατευθύνει τον αέρα προς τα πίσω πολύ πιό αποδοτικά, βελτιστοποιώντας τη λειτουργία του διαχύτη.

Η τροφοδοσία του διαχύτη με κατάλληλη ποσότητα και ταχύτητα αέρα είναι εξαιρετικά σημαντική για τη λειτουργία του, αφού προσφέρει πρόσφυση με ελάχιστη αντίσταση, σε αντίθεση με μία μεγάλη πίσω πτέρυγα. Θα χρειαστούν σίγουρα περισσότερες spy photos για μελέτη!