O Mark Webber μιλάει για τους νέους κανονισμούς της F1 και ποιο θα είναι το σημείο κλειδί για την επιτυχία.

Τα μονοθέσια αυτή τη χρονιά και τα ελαστικά  θα είναι πιο φαρδιά με αποτέλεσμα τα μονοθέσια να κόβουν ανάλογα την πίστα ακόμα και 5 δευτερόλεπτα τον γύρο σε σχέση με πέρσι.

Με το βάρος των μονοθεσιών να αναμένεται 26 κιλά πιο μεγάλο σε σχέση με πέρσι ο Mark Webber πιστεύει πως όλα πλέον θα κριθούν στην απόδοση των κινητήρων.

Τα μονοθέσια θα έχουν περισσότερη κάθετη δύναμη και αυτό σημαίνει πως θα είναι πιο ευαίσθητα από ποτέ στη δύναμη του κινητήρα. Θα χρειαστεί επίσης να έχεις τον πιο δυνατό κινητήρα από ποτέ, λόγω των φαρδιών ελαστικών και της αντίστασης. Τα μονοθέσια θα γίνουν πιο βαριά με τα φαρδιά ελαστικά, κάτι που είναι δυσάρεστο γιατί θα κάνουν τα μονοθέσια πιο αργά.

Από αθλητικής άποψης, είναι ένα καλό βήμα προς τα εμπρός, τα μονοθέσια θα γίνουν ταχύτερα από όσο ήταν εδώ και τόσο καιρό. Οι οδηγοί θα αξίζουν τα λεφτά τους ξανά και θα είναι ιδρωμένοι στο βάθρο το οποίο θα είναι εξαιρετικό. Θα επιστρέψουν σε χρόνους που κάναμε εμείς πριν 10 χρόνια. Νομίζω πως θα είναι καλό για τον θεατή να το παρακολουθεί. Τα μονοθέσια θα φαίνονται ωραία εκτός από το προφίλ των ελαστικών που θα φαίνονται σαν σκουπίδια. Χρειαζόμαστε μεγαλύτερο προφίλ ελαστικών. Παραμένουν μικρά από αυτή την άποψη, αλλά το υπόλοιπο ελαστικό φαίνεται αρκετά καλό.