Ο πρόεδρος της FIA Jean Todt παραδέχτηκε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι είναι ανοιχτός στο ενδεχόμενο της επιστροφής των ανεφοδιασμών στους αγώνες της Formula 1.
Οι ανεφοδιασμοί με καύσιμο κατά τη διάρκεια των pit stop έχουν καταργηθεί από το μακρινό πλέον 2009, για λόγους ασφαλείας αλλά και κόστους. Έκτοτε ο χρόνος παραμονής μέσα στο pit box έχει ελαχιστοποιηθεί δραματικά, καθώς η αλλαγή ελαστικών πραγματοποιείται συνήθως σε λιγότερο από 3,5 με 4 δευτερόλεπτα. Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι πιστεύουν ότι αν επιστρέψουν οι ανεφοδιασμοί και αυξηθεί ο χρόνος παραμονής ενός μονοθεσίου μέσα στο box, θα έχουμε περισσότερες επιλογές στη στρατηγική και ανακάτεμα της τράπουλας.
Τα αφεντικά των ομάδων, στην προσπάθειά τους να κάνουν τους αγώνες της Formula 1 πιο ενδιαφέροντες, συζήτησαν το συγκεκριμένο ενδεχόμενο τον περασμένο Μάιο, αλλά γρήγορα απορρίφθηκε. Ο Jean Todt, όμως, αποκάλυψε ότι η πρόταση παραμένει στο τραπέζι:
Ναι είναι αλήθεια. Αν έχεις αμφιβολίες για κάτι και εγώ προσωπικά έχω, πρέπει να το συζητήσουμε και να το θέσουμε ξανά το ζήτημα για το αν είναι σωστό να μην έχουμε ανεφοδιασμούς. Ξέρετε για ποιο λόγο οι ανεφοδιασμοί είχαν καταργηθεί; Ήταν το κόστος της μεταφοράς της αντλίας ανεφοδιασμού. Τώρα είμαστε κατά κάποιο τρόπο σε μια σύγχρονη εποχή που ξέρουμε πώς λειτουργεί αυτό.
Μια πρώτη αντίδραση ήρθε από τον πρωταθλητή του 1996 και νυν σχολιαστή του Skysports, Damon Hill, ο οποίος εξέφρασε τις επιφυλάξεις του για το κατά πόσο ένας τέτοιος κανονισμός θα βοηθήσει τη σύγχρονη Formula 1:
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το να μπαίνουν τα μονοθέσια για να γεμίσουν με καύσιμο προσφέρει θέαμα, αλλά πρέπει να σκεφτούμε ότι αυτά τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν 100 κιλά καυσίμου. Τα τελευταία χρόνια χρειάζονται τα δύο τρίτα των καυσίμων που χρησιμοποιούσαν παλαιότερα. Επομένως τα καύσιμα θα είναι πάντα σημαντικά, αλλά όχι όσο ήταν τις μέρες που χρησιμοποιούσε 180 κιλά το μονοθέσιο.
Επίσης ίσως σκέφτονται και τον περιορισμό της ροής του καυσίμου και αν θέλουν να ανεβάσουν την απόδοση του κινητήρα τότε δεν μπορούν να ξανασχεδιάσουν τα μονοθέσια με αυξημένη χωρητικότητα ρεζερβουάρ. Έτσι ίσως ψάχνουν να βρουν έναν τρόπο να αυξήσουν την ενέργεια που μπορούν να πάρουν κατά τη διάρκεια του αγώνα και οι ανεφοδιασμοί είναι ο μόνος τρόπος για να το πετύχεις.