Το Renault Clio πέμπτης γενιάς βρίσκεται στα τελευταία στάδια της εξέλιξης και αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2018, βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα, που φέρει την κωδική ονομασία CMF-B.
H Mitsubishi, όντας από το 2016 μέλος της Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance (σημείωση: η Nissan έχει αποκτήσει το 34% της εταιρείας), ετοιμάζει την επάνοδό της στην κατηγορία των superminis, και όπως παραδέχτηκε ο επικεφαλής product planning, Vincent Cobee, σε δηλώσεις του στο Auto Express, θα χρησιμοποιήσει πλατφόρμα προερχόμενη από τη Renault και τη Nissan:
Ο σχεδιασμός και η κατασκευή μιας αποκλειστικής πλατφόρμας είναι ακριβά και τα περιθώρια (κέρδους) στην μικρή κατηγορία είναι μικρότερα. Οπότε κοιτάζουμε να χρησιμοποιήσουμε πλατφόρμες της Renault και της Nissan σε αυτή την κατηγορία; Η απάντηση είναι ναι.
Παρ’ όλο που η κατηγορία των supermini συρρικνώνεται τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον Cobee συνεχίζει να αποτελεί το 30% της παγκόσμιας ζήτησης, ενώ επιπλέον η Mitsubishi χρειάζεται τέτοια μοντέλα για να πληροί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων.
Η εταιρεία είναι, ουσιαστικά, απούσα από την κατηγορία από το 2012, οπότε και σταμάτησε η διάθεση της τελευταίας γενιάς Colt. Το μοντέλο εκείνο, σχεδιασμένο από τον Olivier Boulay και εξελιγμένο από κοινού με το Smart Forfour, είχε γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στη χώρα μας.
Η αντικατάστασή του από το Space Star, αυτοκίνητο budget φιλοσοφίας που ουσιαστικά τοποθετούταν μια κατηγορία χαμηλότερα, έτυχε κάκιστης κριτικής από τον ειδικό τύπο, και δεν είχε εμπορική επιτυχία στην Ευρώπη.