Το Stats Wars επιστρέφει και φέτος στο F1GRIP, όπου ύστερα από κάθε GP θα προσπαθούμε να ανακαλύπτουμε ενδιαφέροντα στατιστικά που προκύπτουν.
# O Kimi Raikkonen επέστρεψε στις νίκες, έπειτα από τον περσινό αγώνα στο Abu Dhabi! Αυτή ήταν η 20η νίκη για τον Φινλανδό, φτάνοντας στις νίκες τον συμπατριώτη του Mika Hakkinen. Aν και όπως όλα δείχνουν σύντομα θα τον ξεπεράσει. Μένει βέβαια να δούμε, αν θα καταφέρει να πάρει και 2ο τίτλο ο Kimi.
# Nίκη υπ αριθμόν δυο στην Αυστραλία για τον Raikkonen. H 1η φορά ήταν το 2007 στο ντεμπούτο του με την Ferrari, όπου και τότε στην 2η θέση βρέθηκε ο Alonso. Το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως στον 1ο αγώνα το 2007 και το 2013 μετά από την αποχώρηση του Schumacher, είχαμε ακριβώς τους ίδιους πιλότους στην θέση και 1 και 2.
# Στο βάθρο πλαισίωναν τον Raikkonen οι Αlonso και Vettel. To ίδιο συνέβη και στη νίκη του Φινλανδού τον περασμένο Νοέμβριο στο Abu Dhabi!
# Δεν βλέπουμε 1η φορά τον Raikkonen να κερδίζει αγώνα εκκινώντας από την 7η θέση. Το έχει κάνει άλλες δυο φορές, αρχικά στην Μαλαισία το 2003, όταν και πήρε την παρθενική του νίκη, αλλά και στον Καναδά το ’05 με την McLaren.
# Πλέον τoν Kimi έχουμε να τον δούμε να εγκαταλείπει σε αγώνα από τον Ιούλιο του ’09. Μετρά πλέον 29 σερί τερματισμούς, εκ των οποίων οι 26 είναι στους βαθμούς!
# Από το 2004 και τη νίκη του Jarno Trulli στο Μονακό, είχαμε να δούμε μονοθέσιο με τον αριθμό 7 να κερδίζει.
# Μόλις τρεις ταχύτερους γύρους θέλει ακόμα ο Raikkonen για να πιάσει στην 2η θέση όλων των εποχών τον Alain Prost. O Γάλλος μετρά 41, έναντι 38 του Φινλανδού.
# Δεν είναι η 1η φορά που βλέπουμε τον Vettel να παίρνει Pole την Κυριακή, αλλά και γενικότερα να βλέπουμε Poleman την ημέρα του αγώνα. Την τελευταία φορά που συνέβη κάτι τέτοιο, ήταν στην Ιαπωνία το 2010, με τον Γερμανό να κατακτά την πρωτιά. Η 1η φορά που είχε συμβεί κάτι ανάλογο για αναβολή κατατακτήριων, ήταν και πάλι στην Ιαπωνία και την Suzuka το ’04, όπου για την ιστορία να αναφέρουμε στην pole position είχε βρεθεί ο Michael Schumacher.
# Αlonso και Massa βρέθηκαν στην Αυστραλία να οδηγούν τον αγώνα. Τελευταία φορά που είδαμε τον Ισπανό να βρίσκεται στην 1η θέση ήταν στην Γερμανία πέρυσι, ενώ για τον Massa στο Μονακό τον περασμένο Μάιο.
# Με την 9η θέση ο Jenson Button κατάφερε να ξεπεράσει του 1000 βαθμούς στην καριέρα του. Με τη νίκη του στη Βραζιλία τον Νοέμβριο είχε φτάσει τους 999! Το σερί με τους συνεχόμενους βαθμούς για την McLaren συνεχίστηκε και στον 1ο αγώνα της χρονιάς για φέτος και το οποίο κρατάει από τον 1ο αγώνα του ’10 στο Μπαχρέιν. Πλέον μετράνε 59 συνεχόμενες παρουσίες στου βαθμούς. Βέβαια με εμφανίσεις σαν αυτές στο Albert Park, είναι ζήτημα να συνεχιστεί για πολύ ακόμα…
# 7ος σερί αγώνας χωρίς βαθμό για τον Rosberg. O Γερμανός έχει να βαθμολογηθεί από την Σιγκαπούρη, τον περασμένο Σεπτέμβριο.
# Στην Αυστραλία είδαμε επτά πιλότους να εκκινούν με τον ίδιο αριθμό που έχουν και στο μονοθέσιό τους (Vettel, Webber, Massa, Raikkonen, Grosjean, Hulkenberg, van der Garde)
# Είναι η 1η φορά που η Force India καταφέρνει να ηγηθεί έστω και σε έναν γύρο σε δυο συνεχόμενα GP. Hulkenberg στον τελευταίo αγώνα πέρυσι στην Βραζιλία και την Κυριακή ο Sutil.
# Την Κυριακή στην Αυστραλία παραλίγο να ισοφαριστεί ένα ρεκόρ, το οποίο δεν έχει καταρριφθεί για πάνω από 40 χρόνια. Αυτό αφορά τους περισσότερους πιλότους που έχουμε δει στην 1η θέση σε ένα GP. Τα πρωτεία κρατά το ιταλικό GP του 1971, όπου είχαμε 8 διαφορετικούς πιλότους, ενώ την Κυριακή είχαμε 7!
# Από το GP του Ειρηνικού το 1995 είχαμε να δούμε ξανά τέσσερις Γάλλους στο grid (Panis, Alesi, Gachot, Boullion).
# H κακοδαιμονία του Albert Park δεν λέει να αφήσει σε ησυχία τον Hulkenberg και αυτό διότι σε τρεις επισκέψεις του στην Μελβούρνη, δεν έχει καταφέρει να συμπληρώσει πάνω από δυο γύρους, με αποκορύφωμα την Κυριακή όπου δεν εκκίνησε καν στον αγώνα, λόγω προβλημάτων με τα καύσιμα στην C32.