Grid_girl_004

Μέσα από τη νέα μας ενότητα, το F1GRIP θα προσπαθεί μετά από κάθε Grand Prix να αναλύει τα δεδομένα, τους χρόνους, τις προσπάθειες και τις μάχες ανάμεσα στους team mates.

Toro Rosso

QualifyingRicciardo 4 Vergne 1

RaceRicciardo 1 Vergne 4

ΒαθμοίRicciardo 2 Vergne 4

Μία εκ των απογοητεύσεων της φετινής χρονιάς, η ομάδα της Toro Rosso. Μετριότατη παρουσία στους 5 πρώτους αγώνες της σεζόν με μόλις 6 βαθμούς στο σακούλι της. Η μάχη μεταξύ των δύο οδηγών είναι το ορεκτικό που έχει να μας προσφέρει το μενού της Toro Rosso.

Για πρώτη φορά φέτος, ο Vergne κατάφερε να καταταγεί ψηλότερα του team mate του. Ο Γάλλος rookie ήταν απογοητευτικός μέχρι τώρα στη διαδικασία του Σαββάτου, αλλά στην Ισπανία ήταν λίγα δεκατάκια ταχύτερος του Ricciardo. Ο Αυστραλός που κατετάγει 16ος , μία θέση πίσω από τον Vergne, ήθελε να επικρατήσει στη μεταξύ τους μάχη στον αγώνα αλλά για 4η συνεχόμενη φορά, δεν τα κατάφερε. Η διαφορά τους, μόλις στα 5 δευτερόλεπτα αλλά βλέποντας τη βαθμολογία και την απόδοσή τους στους αγώνες, θα πρέπει να υπάρξει άμεση βελτίωση του Αυστραλού. Είναι από τους οδηγούς που πιστεύουμε αρκετά, αλλά ο Vergne, δίπλα του, αποδεικνύετε, πολύ σκληρός για να πεθάνει. Καμία σχέση με τον Bruce Willis, βέβαια.

kovalainen_001

Caterham

QualifyingKovalainen 4 Petrov 1

RaceKovalainen 2 Petrov 3

ΒαθμοίKovalainen 0 Petrov 0

O πήχης αν και είχε ανέβει αρκετά, βάση των δηλώσεων ανθρώπων της ομάδας πριν τη έναρξη της σεζόν, η Caterham δεν δείχνει ικανή και μετά την έλευση της Formula 1 στην Ευρώπη, να μπορέσει να πλησιάσει τους Midfielders.

Ο Petrov για πρώτη φορά φέτος κατάφερε και επικράτησε του Kovalainen το Σάββατο, εκμεταλλευόμενος το λάθος του τελευταίου.

Στον αγώνα, η Caterham δεν μπόρεσε να προβληματίσει τους μπροστά ανταγωνιστές της αλλά κατάφερε να επικρατήσει, με άνεση, τους πίσω ανταγωνιστές της. Βέβαια στην κατάσταση που βρίσκονται Marussia και HRT, αποτελεί πλέον κατόρθωμα αν δεν το καταφέρει.

Ο Kovalainen κατάφερε να προσπεράσει τον Petrov στην αρχή του αγώνα και να παραμείνει μπροστά του μέχρι το τέλος. Ο Φιλανδός που έβλεπε μέχρι τώρα τα προβλήματα να του στερούν την άτυπη επικράτηση εντός των τειχών της ομάδας, μείωσε τη διαφορά στο ένα GP και ο αγώνας του Μονακό είναι μία καλή ευκαιρία για να έρθουν στα ίσια.

Glock_001

Marussia

QualifyingGlock 3 Pic 2

RaceGlock 5 Pic 0

ΒαθμοίGlock 0 Pic 0

Αρχίζει και ξεθαρρεύει ο Pic πίσω από το τιμόνι της MR01 τα Σάββατα. Δεύτερη συνεχόμενη επικράτηση έναντι του κατά πολύ εμπειρότερου, Glock. Ο Γερμανός είχε θέματα με τις κίτρινες σημαίες που του στέρησαν έναν καλύτερο χρόνο.

Στον αγώνα οι ισορροπίες αποκαταστάθηκαν. O Glock απολαμβάνει το απόλυτο στη συγκεκριμένη ”κατηγορία”, με τον Pic να αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα στη μάχη του Ισπανικού GP. Ο Γάλλος που δείχνει να ανεβάζει την απόδοσή του, έχει μπροστά του τη πρόκληση του Μονακό για να δείξει αν το έχει.

karthikeyan_001

HRT

QualifyingDe la Rosa 5 Karthikeyan 0

RaceDe la Rosa 3 Karthikeyan 1

ΒαθμοίDe la Rosa 0 Karthikeyan 0

Τελευταία και καταϊδρωμένη η ομάδα της HRT. Οι Ισπανοί, που επιτελούν άθλο, αγωνιζόμενοι και μόνο, προσπαθούν να πλησιάσουν την Marussia δίχως μεγάλη επιτυχία. Αυτό πάντως που κάνουν με μεγάλη επιτυχία προς δυσφορία των άλλων οδηγών είναι να τους καθυστερούν όταν δέχονται γύρο. Καμιά φορά και επικίνδυνα.

Το απόλυτο ο De la Rosa έναντι του Karthikeyan τα Σάββατα. Όχι και άθλος από τον πολύπειρο Ισπανό βάση αξίας του δεύτερου.

Ο τερματισμός του De la Rosa στον αγώνα της πατρίδας του ήταν από μόνο του μία επιτυχία. Αν και αρχικά βρέθηκε μπροστά από μία –προβληματική- Marussia (Pic), στη συνέχεια έπεσε πίσω και τερμάτισε στη τελευταία θέση από αυτούς που ολοκλήρωσαν των αγώνα. Ο Karthikeyan αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα και εγκατέλειψε τον αγώνα. Δεν μας έλειψε και πολύ είναι η αλήθεια.

Ευχόμαστε, σύμφωνα και με αυτά που έχουμε δει μέχρι σήμερα, στον αγώνα του Μονακό να μην έχουμε παρατράγουδα όταν οι πιο γρήγοροι φτάσουν-νουν τις δύο HRT. Άντε ο De la rosa έχει την εμπειρία, ο Karthikeyan; Μπορεί να είμαστε και υπερβολικοί. Η ιστορία θα δείξει…

Σημείωση: Οι βαθμοί δίνονται βάση τελικής κατάταξης σε δοκιμαστικά και αγώνα. Η κρίση και οι άτυποι νικητές, από το F1GRIP, βρίσκονται μέσα στα σχόλια κάθε ομάδας και οδηγού.