MS_Cockpit

O Michael Schumacher δεν έχει κάνει το πιό ονειρικό ξεκίνημα στη μεγάλη του επιστροφή, χωρίς να τα έχει πάει και άσχημα. Ο ίδιος, πάντως, παίρνει αρκετά θετικά στοιχεία από τον τελευταίο αγώνα και ανυπομονεί για τη συνέχεια.

“Μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά βρίσκω αρκετά θετικά στοιχεία στο σαββατοκύριακο της Μελβούρνης. Δε φαίνεται με την πρώτη ματιά, αλλά αν κοιτάξεις πιό βαθειά, καταλαβαίνεις ότι βελτιωθήκαμε αρκετά και υπάρχουν λόγοι να είμαστε ικανοποιημένοι, όχι φυσικά από το αποτέλεσμα. Τόσο εγώ όσο και ο Nico (Rosberg) θα μπορούσαμε να είμαστε 2-3 θέσεις πιό πάνω στα δοκιμαστικά.” είπε ο Γερμανός και συνέχισε κάνοντας την αυτοκριτική του:

“Είχα πολύ συντηρητική προσέγγιση στο στήσιμο του αυτοκινήτου στα δοκιμαστικά, προσανατολισμένη κυρίως στον αγώνα. Είχα επίσης μια ζελατίνα κολλημένη στην εμπρός αεροτομή μου κι αυτό μου κόστισε κάποιο χρόνο. Αν είχαμε προκριθεί υψηλότερα θα σήμαινε ότι θα παλεύαμε για το βάθρο.”

Εν όψει της -αγαπημένης του- Sepang, είπε: “Πηγαίνοντας προς τη Μαλαισία ξέρω ήδη ότι έχουν βελτιωθεί από το Bahrain. Μου άρεσε πολύ που πάλεψα έστω για τον ένα βαθμό στην Αυστραλία και θα χαρώ να αγωνιστώ και στη Μαλαισία.”

Στο παρελθόν η Μαλαισία έχει αναδείξει τις ικανότητες του Schumacher, αλλά σίγουρα σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το 1999 η Sepang ήταν η πίστα που σηματοδότησε την επιστροφή του Γερμανού μετά το ατύχημά του στο Silverstone και η απόδοσή του ήταν εντυπωσιακή, αφήνοντας πολύ πίσω τον Eddie Irvine (team mate στη Ferrari) και τις McLaren στα δοκιμαστικά και παίζοντας το ρόλο του Νο2 οδηγού άψογα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτή τη φορά θα μπορέσει να βγάλει το κάτι παραπάνω από τον εαυτό του και τον εξοπλισμό του? Μπορεί να στήσει το νέο του μονοθέσιο τόσο πετυχημένα σε μια πίστα με πολλές απαιτήσεις από τα μονοθέσια?