Sainz | Εντελώς διαφορετική η Renault από την Toro Rosso!
Γράφει: Λευτέρης ΠιτούληςΑυτό το Σαββατοκύριακο ο Carlos Sainz κάνει το ντεμπούτο του με τα χρώματα της Renault Sport F1 Team και στις κατατακτήριες δοκιμές εντυπωσίασε παίρνοντας την όγδοη θέση και βάζοντας ένα μονοθέσιο της ομάδας στο Q3 για πρώτη φορά μετά από το Grand Prix Μαλαισίας. Ο Ισπανός λόγω της ποινής που έχει ο Max Verstappen θα εκκινήσει τον αγώνα από την έβδομη θέση. Αυτό που ήταν εντυπωσιακό με τον Sainz είναι ότι ενώ έχει οδηγήσει αυτό το μονοθέσιο συνολικά μόνο πέντε ώρες, κατάφερε να προσαρμοστεί πολύ γρήγορα.
P8 in my first Qualy wearing yellow. Will start 7th tomorrow. ??.// p8 en mi primera Qualy de amarillo. Mañana saldre 7o! ?? pic.twitter.com/Cns59knUr3
— Carlos Sainz (@Carlossainz55) October 22, 2017
Ο ίδιος εξηγεί ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ της Renault και της Toro Rosso:
Όλα είναι εντελώς διαφορετικά. Η αίσθηση του τιμονιού, η ισορροπία του μονοθέσιου. Δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Όπως ανέφερα και χθες δε θα κάτσω να κάνω σύγκριση των δυο μονοθεσιών δημόσια επειδή δε θα ήταν καθόλου δίκαιο. Παρόλα αυτά πρέπει να αλλάξω το οδηγικό μου στυλ και αυτό μου αρέσει. Είμαι ευτυχισμένος, αν και ο δρόμος είναι μακρύς και έχω να μάθω ακόμη πολλά. Υπάρχουν επίσης πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορώ να αντιμετωπίζω τις στροφές και σε αυτό πρέπει να βελτιωθώ. Παρόλα αυτά όμως το απολαμβάνω!
Ο Carlos Sainz αναλύει τι θα πρέπει να κάνει στους επόμενους αγώνες και για την προσαρμογή που πρέπει να κάνει για το 2018:
Στους επόμενους αγώνες θα πρέπει να προσαρμοστώ περισσότερο στο μονοθέσιο. Από την επόμενη χρονιά μπορούμε να ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε το αυτοκίνητο ώστε να είναι πιο κοντά στο οδηγικό μου στυλ. Ο στόχος μας πλέον για το 2017 είναι να γίνω όσο πιο γρήγορα γίνεται ένα με το μονοθέσιο μου. Φυσικά πρέπει να συνεργαστώ ακόμα πιο στενά με την ομάδα. Αλλά για τον πρώτο μας κοινό αγώνα, δε μπορώ να ζητήσω κάτι παραπάνω από αυτό που έχω τώρα. Ήταν πολύ ανοιχτοί από την αρχή σε διάφορα θέματα. Από το θέμα του setup μέχρι και το ποια θα είναι η κατεύθυνση για την όποια πρέπει πάει η ομάδα, ποιες οι σκέψεις για το νέο μονοθέσιο και πώς θα λειτουργεί. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με όσα έχω βρει εδώ. Είμαι πολύ αισιόδοξος για την επόμενη χρονιά.
Θα περιμένει διαφορετική συμπεριφορά του μονοθεσίου στους επόμενους αγώνες του 2017;
Φυσικά θα υπάρξουν και δύσκολοι αγώνες μπροστά μας. Στο Μεξικό για παράδειγμα αν είμαστε εκτός ρυθμού θα είναι κάτι φυσιολογικό για έμενα. Διαφορετικές στροφές, διαφορετική χάραξη ή ένα άλλο οδόστρωμα θα αλλάξει εντελώς τη συμπεριφορά του μονοθέσιου. Όλα μπορούν να συμβούν. Προσπαθώ να μείνω θετικός και εύχομαι να μπορέσουμε να κρατήσουμε αυτήν τη θέση στους κατασκευαστές.
Παρά την εξαιρετική εμφάνιση που είχε στις κατατακτήριες, ο Ισπανός θέλει να βελτιωθεί και άλλο:
Πιστεύω ότι βρέθηκα κοντά στο όριο του μονοθέσιου. Παρόλα αυτά πρέπει να υπάρξει διαφορετικός τρόπος για να βελτιωθώ στις στροφές και αυτό θα συμβεί όταν καταλάβω το μονοθέσιο καλύτερα. Πάνω από όλα πρέπει να μάθω πώς συμπεριφέρεται το μονοθέσιο στο δυνατό άνεμο, μιας και στο συγκεκριμένο τριήμερο, αυτό ήταν κάτι σημαντικό. Επίσης η συμπεριφορά που θα έχει το μονοθέσιο όταν υπάρξουν υψηλές θερμοκρασίες οδοστρώματος. Κάθε μονοθέσιο είναι ξεχωριστό, όπως και κάθε ομάδα είναι διαφορετική. Θα έρθουν όλα με την εμπειρία.
It is P8 for @Carlossainz55! Nice one dude!!
Carlos radio:? "Thank you guys, for a first quali, this was a good start together!"#USGP #Q3
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) October 21, 2017
Αυτό το θέμα όπως και πολλά άλλα θα συζητηθούν στην εκπομπή μας GRIP LIVE, αυτήν τη Δευτέρα στις 21:00, από το κανάλι μας στο Youtube!