Η πρώτη απόπειρα της Renault για τη δημιουργία ενός SUV ήταν το Koleos και δεν είχε πάει πολύ καλά. Το ότι σχεδόν κανείς δεν το θυμάται όμως, μάλλον είναι θετικό για τους Γάλλους.
Γιατί; Επειδή έτσι, όταν σε λίγες μέρες το κοινό θα έχει την ευκαιρία να θαυμάσει από κοντά το νέο Kadjar, θα χρησιμοποιήσει δύο άλλα μοντέλα του ομίλου για σημείο αναφοράς, που τυχαίνει να είναι εξαιρετικά επιτυχημένα.
[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”20568″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1425218911860″]
πατήστε για μεγέθυνση
Το Kadjar είναι από εκείνα τα νέα αυτοκίνητα που έχουν την τύχει να ξεκινάνε την καριέρα τους με την προοπτική της επιτυχίας σχεδόν εξασφαλισμένη.
Είπαμε, κανείς δεν θυμάται το Koleos, ποιο είναι όμως το πιο hot μοντέλο στα μικρά crossovers αυτή τη στιγμή; Μα το Captur φυσικά. Πούλησε σχεδόν 180.000 οχήματα το 2014 και τοποθετήθηκε κατευθείαν στην κορυφή της κατηγορίας του.
Βέβαια δεν θα γινόταν να μην αναφερθούμε και στο “αδελφό” Qashqai της Nissan, που επαναπροσδιόρισε με την πρώτη του γενιά την κλάση στην οποία τώρα επιδιώκει να πρωταγωνιστήσει το Kadjar, ενώ είναι πιο ώριμο από ποτέ, έχοντας αντικατασταθεί πρόσφατα.
Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, παίρνουμε το θάρρος να προδικάσουμε την επιτυχία του νέου αυτού μοντέλου. Το ίδιο κάνει και η ίδια η Renault όμως, καθώς βλέπει το Kadjar σαν το αυτοκίνητο που θα τη βοηθήσει να διεισδύσει ακόμα περισσότερο στις παγκόσμιες αγορές, με μεγάλη έμφαση να δίνεται στην Κίνα – θα είναι εξάλλου και το πρώτο Renault που θα κατασκευάζεται (και) εκεί.
[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”20568″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”3″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1425218926315″]
πατήστε για μεγέθυνση
Χτισμένο στην εκδοχή C/D της πλατφόρμας CMF (στην οποία βασίζεται και το Qashqai), η εξέλιξή του έχει αξιοποιήσει στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακας που επιτρέπει η συμμαχία με τη Nissan.
Με μήκος 4.45 μέτρα, διατηρεί σε λογικά πλαίσια τις διαστάσεις του, ενώ η απόσταση 19 εκατοστών από το έδαφος προϊδεάζει για αυξημένες εκτός δρόμου ικανότητες, τουλάχιστον σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της Renault.
Φυσικά η εξωτερική του σχεδίαση υιοθετεί όλα τα στοιχεία που έκαναν τα Clio και Captur να ξεχωρίσουν, το μεγαλύτερό του μέγεθος όμως το κάνουν να δείχνει πιο επιβλητικό.
Αυτό που είναι εμφανές ακόμα και από τις φωτογραφίες όμως, είναι πόσο πιο “ώριμο” δείχνει το εσωτερικό του, σε σχέση με τις μικρότερες προτάσεις της εταιρείας. Αν αποδειχθούν και στην πράξη οι ισχυρισμοί της Renault για πολύ υψηλής ποιότητας υλικά και φινίρισμα (τομέας που τα τελευταία χρόνια έχει παραμεληθεί από τους Γάλλους), θα μιλάμε για τον νέο πρωταγωνιστή της κατηγορίας.
[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”380″ post_id=”20568″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1425218942830″]
πατήστε για μεγέθυνση
Στα τεχνικά τώρα. Η Renault δεν έχει δώσει πολλές πληροφορίες. Γνωρίζουμε όμως ότι θα προσφέρεται σε δικίνητες και τετρακίνητες (κατ’ επιλογή) εκδόσεις. Σίγουρα η παρουσίασή του στη Γενεύη θα συνοδευτεί από όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά μέχρι τότε ρίξτε μια ματιά στα αντίστοιχα του Qashqai. Δεν θα διαφέρουν πολύ.