renault_sepang10

Η Renault έχει κάνει απρόσμενα καλές εμφανίσεις τελευταία και δείχνει να έχει περιθώρια και τάσεις βελτίωσης. Η γαλλική ομάδα ετοιμάζει νέες τροποποιήσεις στο μονοθέσιό της για το Grand Prix της Κίνας, με σκοπό να πλησιάσει ακόμα πιό απειλητικά το ρυθμό των πρωτοπόρων… O τεχνικός διευθυντής της, James Allison, εξηγεί σε συνέντευξή του πού βρίσκεται η ομάδα και τί προοπτικές έχει.
“Μέχρι στιγμής έχουμε υπερβεί τις πραγματικές δυνατότητες ανταγωνιστικότητας του μονοθεσίου μας. Εκμεταλλευτήκαμε κάθε ευκαιρία που παρουσιάστηκε και γι’αυτό είχαμε κάποια δυνατά αποτελέσματα. Αυτό είναι εξαιρετικό ξεκίνημα για τη σαιζόν.”

Ο Allison έδειξε παραπάνω από ικανοποιημένος με τους οδηγούς του, Kubica και Petrov, τονίζοντας την αγωνιστικότητά τους και το πάθος τους να φέρουν την ομάδα ψηλά:
“Έχω εντυπωσιαστεί με τη δίψα του Robert, που είναι με τη δική μας για να φέρουμε την ομάδα πάλι στις πρώτες θέσεις. Ενδιαφέρεται συνεχώς για τις βελτιώσεις και είναι φοβερά εργατικός, κάτι που δίνει κίνητρο στην ομάδα. Ο Vitaly έχει ως δυνατό του σημεία την πνευματική του δύναμη, ειδικά σε δύσκολες στιγμές. Δεν ήταν τόσο τυχερός ώστε να τερματίσει σε όλους τους αγώνες, αλλά κάθε φορά είναι ολοένα και πιό κοντά στο ρυθμό του Kubica κι αυτό ελπίζω να συνεχίσει μέσα στη χρονιά”.

Ο τεχνικός διευθυντής θεωρεί πως κύριος ανταγωνιστής της Renault αυτή τη στιγμή είναι η MercedesGP, φιλοδοξεί, όμως, να βγει νικητής από αυτή την ενδιάμεση μάχη:
“Πιστεύω ότι μπορούμε να του ξεπεράσουμε τις ερχόμενες βδομάδες. Στα δοκιμαστικά είμαστε λίγο πίσω τους, ενώ στο κομμάτι του αγώνα στη Μαλαισία φάνηκε να έχουμε το πάνω χέρι. με τις βελτιώσεις που θα φέρουμε ελπίζουμε να είμαστε πιό κοντά τους κι αν τους περάσουμε στην εκκίνηση είμαι σίγουρος πως θα έχουμε το ρυθμό να μείνουμε μπροστά τους.”
Στο μέτωπο της εξέλιξης, η Renault φαίνεται να βρίσκεται σε οργασμό δημιουργίας κι είναι έτοιμη για επιθετική προσέγγιση στους ερχόμενους αγώνες…
“Θα φέρουμε ένα καινούριο πάτωμα και μια εναλλακτική εμπρός αεροτομή στην Κίνα. Τη στιγμή αυτή, τα projects που γίνονται με CFD (προσομοιωτές αεροδυναμικής) αποτελούν πάνω από τα μισά ωφέλη που καταλήγουν στο μονοθέσιο. Επίσης θα υπάρχουν κι άλλες μηχανικές βελτιώσεις όπως στις αναρτήσεις και τα φρένα, κι άλλα πολλά μικρά που δεν κάνουν πάντα πρωτοσέλιδα ούτε φαίνονται με το μάτι, αλλά κάνουν σημαντική διαφορά αθροιστικά.”
Και ποιός θα είναι ο ρεαλιστικός στόχος της ομάδας για την Κίνα? Ο Allison δεν λέει μεγάλα λόγια κι ελπίζει απλά να φέρει βαθμούς και με τους δύο οδηγούς. Δεδομένης της εμφάνισης της ομάδας τελευταία, όμως, εμείς θα λέγαμε πως μόνο με βάθρο θα δεχτούν να γιορτάσουν το βράδυ στη Shanghai