Raikkonen | Θα πίεζα τις Force India αν δεν είχα πρόβλημα στα φρένα
Γράφει: Στέλιος ΚιούσηςO Kimi Raikkonen είχε ένα αρκετά δύσκολο Σαββατοκύριακο στην πίστα του Montreal, τερματίζοντας στην έβδομη θέση, αφού στο τέλος του αγώνα αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παραμείνει στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών, με τον Ricciardo να τον απειλεί εμφανώς πλέον, όντας έξι βαθμούς πίσω του.
Τη στιγμή που φτάναμε τις Force India εμφανίστηκε το πρόβλημα, έτσι το ζήτημα ήταν πλέον να μπορέσω να τερματίσω. Δεν είχα καθόλου φρένα, απλά άφηνα το γκάζι. Μπορούσα να πατήσω ελάχιστα το πεντάλ του φρένου και να επιβραδύνω λίγο το μονοθέσιο αλλά αν το πάταγες πιο δυνατά, τότε δεν είχες καθόλου φρένα. Έτσι άφηνα το γκάζι και προσπαθούσα να μείνω μπροστά από τη Renault που είχα πίσω μου. Δεν ήταν ότι πιο ιδανικό αλλά εάν αυτό ήταν ένα κακό Σαββατοκύριακο για εμάς, τότε πρέπει να συμβιβαστούμε και να τα πάμε καλύτερα την επόμενη φορά. Μερικές φορές συμβαίνει αυτό.
Ο Φινλανδός ακολούθησε στρατηγική δύο pit-stop, ξεκινώντας τον αγώνα με την Ultrasoft γόμα ενώ στη συνέχεια άλλαξε σε Supersoft, για να τερματίσει τον αγώνα του χρησιμοποιώντας και πάλι την Ultrasoft.
Νομίζω είχαμε την ταχύτητα στο τέλος για να τους ανταγωνιστούμε. Εξάλλου, αυτό προσπαθούσαμε να κάνουμε με την αλλαγή στην στρατηγική μας. Με τα πιο φρέσκα ελαστικά σίγουρα δε θα χάναμε τη θέση που είχαμε πριν το pit-stop και μετά θα βλέπαμε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε.
Ο ίδιος δεν έχει και την καλύτερη προϊστορία στην πίστα του Montreal, αφού έχει κερδίσει μόλις μία φορά εκεί, ενώ μάλιστα δεν έχει εκκινήσει ποτέ από τη θέση της pole position.
Νομίζω ότι σε σύγκριση με τους προηγούμενους αγώνες εδώ και με βάση την ιδιαιτερότητα της πίστας, η κατάσταση ήταν αρκετά καλή αυτή τη φορά. Προφανώς και στις κατατακτήριες δοκιμές δεν τα πήγα τέλεια και δεν κατάφερα να κάνω τον ιδανικό γύρο, αλλά η χθεσινή ημέρα (εκείνη του αγώνα δηλαδή) ήταν η πιο δύσκολη. Είχε πολύ δυνατό άνεμο και ειδικά όταν βρίσκεσαι πίσω από άλλα μονοθέσια γίνεται πολύ δύσκολο. Σίγουρα βελτιωθήκαμε εδώ, αλλά δεν πήραμε τα αποτελέσματα που θα θέλαμε. Τώρα συνεχίζουμε για τον επόμενο αγώνα, σε μία πίστα εντελώς διαφορετική, βλέποντας τι μπορούμε να καταφέρουμε εκεί.
Η αλήθεια είναι πάντως, πως και πριν παρουσιαστεί η βλάβη στην SF70H, ότι ο ρυθμός του Kimi Raikkonen μέσα στον αγώνα δεν ήταν και ο καλύτερος δυνατός. Θα πρέπει να καταστεί ιδιαιτέρως ανησυχητικό για τον ίδιο, το γεγονός, πως ο teammate του κατάφερε με το ίδιο μονοθέσιο να ανακάμψει από το τέλος του grid και να βρεθεί πίσω του (πριν εμφανιστεί το πρόβλημα στα φρένα) έχοντας πολύ καλύτερο ρυθμό, παρόλο που είχε να διαχειριστεί μία αρκετά δύσκολη μορφή στρατηγικής.
Αν ο ίδιος θέλει να παραμείνει στη Ferrari θα πρέπει να ανεβάσει κατακόρυφα την απόδοση του στους επόμενους αγώνες, ώστε η Ιταλική ομάδα να του ανανεώσει το συμβόλαιο.
Εσείς τι πιστεύετε, θα τα καταφέρει ο Φινλανδός;