[vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Οι κριτές του F1 GRIP σχολιάζουν το τριήμερο της Suzuka με τις σημαίες τους…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Όχι πως δεν μας πέφτει βαρύ το πρωινό ξύπνημα, αλλά αν είναι για Suzuka κάπως παλεύεται…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Μετά την κακή εκκίνηση ο Rosberg έκανε πολύ καλό αγώνα πάντως, ας το αναγνωρίσουμε. Στο πρώτο κομμάτι ήταν δύσκολο να περάσει στην πίστα, αλλά στη συνέχεια έκανε ακριβώς ό,τι έπρεπε όταν έπρεπε.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Όπως και ο Vettel, που μπορεί να είχε στο μυαλό του τη 2η θέση (απολύτως εφικτή) αλλά μερικές φορές ένας γύρος διαφορά στο pit stop είναι πράγματι απολύτως κρίσιμος.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4335″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″ border_color=”grey”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Δυστυχώς -για το θέαμα- η φόρμα της Ferrari στη Σιγκαπούρη ήταν όντως μια εξαίρεση… Στη Suzuka αναδείχθηκαν τα πλεονεκτήματα της Mercedes σε όλα τα μέτωπα. Βέβαια, οι επόμενες πίστες έχουν ξανά διαφορετικά χαρακτηριστικά και ίσως δούμε εκ νέου ανατροπές.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4326″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Είναι πλέον προφανές ότι η Williams αδυνατεί να βγάλει ολόκληρο τον αγώνα με σωστές αποφάσεις στρατηγικής. Τι κι αν ξεκίνησε καλύτερα από άλλες φορές, πάντα υπάρχει χρόνος να χάσει το παιχνίδι από τους αντιπάλους.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Μεγάλος αγώνας για μια ακόμα φορά από τον Verstappen, που έβρισκε τον τρόπο να περνάει όταν έπρεπε, δοκίμασε ξανά 1-2 πιο παράτολμες κινήσεις που δεν του βγήκαν και η ουσία είναι ότι η περίοδος εκμάθησης πάει εξαιρετικά για τον νέο…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4331″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Πόσο θλιβερό θέαμα και απογοήτευση να βλέπεις οδηγούς σαν τον Button και τον Alonso τόσο καταβεβλημένους και απαισιόδοξους μέσα στο μονοθέσιό τους…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4326″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Δυστυχώς τα νεύρα του Alonso αποδείχτηκαν πολύ τεντωμένα για να μπορέσει να συγκρατηθεί ο Ισπανός στον ασύρματο. Όχι, αυτά δεν λέγονται όταν ακούγεσαι δημόσια. Ο οδηγός “μπορεί” να πει μέχρι κάτι σαν “είναι αδύνατο να τους κρατήσω πίσω”. Οι εξηγήσεις δίνονται ιδιωτικά, αργότερα.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4330″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Ο αγώνας για τον Lewis κερδήθηκε στην πρώτη στροφή. Τέτοιες στιγμές κρίνουν πρωταθλήματα, αλλά -κυρίως- ξεχωρίζουν ποιοί τα θέλουν περισσότερο. Άψογος και στο υπόλοιπο του αγώνα.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Για να δείτε όλες τις σημαίες και τις επεξηγήσεις τους πατήστε Εδώ[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]