[vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Οι κριτές του F1 GRIP σχολιάζουν το τριήμερο του Hungaroring με τις σημαίες τους…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Συγκλονιστικό Hungaroring… με όλα μέσα. Βροχές, αυτοκίνητα ασφαλείας, αλλαγές στρατηγικής, διαχείριση ελαστικών, μονομαχίες στον πόντο… Ό,τι καλύτερο για τελευταία δόση πριν το διάλειμμα του καλοκαιριού…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4326″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη… τρεις και του Perez-o-Vettel. Δεν είμαστε εμείς οι γρουσούζηδες, που αναφέραμε κατά τη ζωντανή μας μετάδοση σε facebook και twitter το ρίσκο του πατήματος στο βρεγμένο κερμπ της τελευταίας στροφής… Κάθε φορά που σηκωνόταν το σπρέι από το πέρασμα κάποιου οδηγού ήμασταν έτοιμοι για το κακό. Τουλάχιστον ο Vettel γλίτωσε τα χειρότερα…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Στους τελευταίους αγώνες έχουμε δει φοβερές μάχες μεταξύ κορυφαίων οδηγών… Η Ουγγαρία μας έβαλε ακόμα περισσότερους στο κάδρο και δε χορταίναμε θέαμα… Alonso, Hamilton, Vettel, Ricciardo… Σε μικτές συνθήκες… Για πάρα πολλούς γύρους… Με τους τροχούς στον πόντο… Σε μια πίστα “κλουβί”. Και οι αγωνοδίκες να μπορούν να πιούν τον espresso τους χωρίς διακοπή.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4333″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Ακατανόητη, για να μην πάμε πάλι στο “ύποπτη” η απόφαση της Mercedes να δώσει εντολή στον Hamilton να αφήσει τον Rosberg να περάσει. Ο Βρετανός θα έπρεπε να “πετάξει” 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο σε σχέση με τον Alonso και τον Ricciardo (που τελικά βρέθηκε να παλεύει στο τέλος), ενώ θα έχανε σίγουρα και από τον Rosberg.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4326″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Το μετεωρολογικό team της McLaren μάλλον θέλει διακοπές… Μα πως τα πέτυχε όλα έτσι καρφί;[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Φυσικά, ο Button λίγο ήθελε να δείξει τις ικανότητές του και κάθε φορά που βρέθηκε σε σωστό “παράθυρο” στρατηγικής ήταν αυτός που ξέρουμε σε τέτοιες συνθήκες…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Εκπληκτικός Alonso, σε συνθήκες που του ψιθύριζαν πονηρά από την αρχή: “έλα, τώρα είναι η ευκαιρία σου, δώσ’ τα όλα”. Τι κρίμα που δεν τον βλέπουμε πια συχνότερα εκεί πάνω στις μάχες τις καλές…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4334″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Όταν αγωνίζεσαι στο όριο, στο δέκατο, στον βαθμό… οποιαδήποτε ατυχία είναι μεγάλο χτύπημα, ειδικά αν σε στέλνει στο τέρμα του grid για την εκκίνηση μιας πίστας όπως η Ουγγαρία… Δεν ξέρουμε που θα φτάσει αυτή η ιστορία με τον Lewis…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Οκ, ίσως η νίκη να ήταν υπερβολικά καλό σενάριο για να είναι αληθινό, όταν ξεκινάς από το pitlane τον αγώνα, αλλά δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς στον Lewis ότι έκανε τα πάντα ώστε να φτάσει πολύ κοντά στο απίστευτο.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4333″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Απαράδεκτη για τα δεδομένα του οδηγού η απώλεια ελέγχου του Hulk στη φάση της σύγκρουσης με τον Perez. Ο Γερμανός δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιους κακούς υπολογισμούς και μάλιστα σε μια στροφή σχετικά αργή και αρκετά προβλέψιμη σε σχέση με τις γραμμές του αντιπάλου.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Θα ήταν άδικο να ξεχάσουμε τον Vergne, που τερμάτισε μεν στην 9η θέση αλλά βρέθηκε για πολλή ώρα μπροστά από πολύ γρήγορα μονοθέσια (Rosberg, Vettel, Hamilton) και χειρίστηκε την κατάσταση εξαιρετικά…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4326″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Να μου πείτε… τι λες τώρα κι εσύ… Αλλά κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι ο Lewis φέτος επιμένει να πιέζει στο μέγιστο σε φρένα και είσοδο (κομμάτι στο οποίο ξέρει βέβαια ότι είναι ίσως ο καλύτερος στο grid), τη στιγμή που με τα φετινά μονοθέσια φαίνεται πως η έξοδος και η διατήρηση του κινητήρα σε καλό εύρος στροφών είναι πολύ κρίσιμα στοιχεία.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Ξανά θετική παρουσία από τον Kimi, που ανέβηκε αρκετές θέσεις και γενικά δεν έδειξε έξω από τα νερά του όπως κάποιο καιρό πριν. Μακάρι προς το τέλος της χρονιάς να δούμε ακόμα καλύτερα πράγματα…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4330″ img_link_target=”_self” css_animation=”appear” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Ο εκπληκτικός Ricciardo βρίσκεται ήδη στο… group των ισχυρών, αφού έχει δοκιμαστεί με επιτυχία σε μια σειρά από δοκιμασίες. Μονομαχίες τροχό με τροχό, μονομαχίες στρατηγικής, διάβασμα αγώνα, υπομονή, διαχείριση… Και στην Ουγγαρία η νίκη του είχε απ’όλα αυτά μαζεμένα. Σούπερ Dani…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Για να δείτε όλες τις σημαίες και τις επεξηγήσεις τους πατήστε Εδώ[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]