[vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Κάτω από δύσκολες συνθήκες και περιμένοντας κάποιο καλό νέο για τον Jules Bianchi, οι κριτές του F1 GRIP σχολιάζουν το τριήμερο της Suzuka με τις σημαίες τους…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Είναι εξαιρετικά δύσκολο να μην είναι ωραίος ένας αγώνας στη Suzuka και αν δεν είχαμε το ατύχημα του Bianchi θα μιλούσαμε για έναν βρεγμένο αγώνα γεμάτο συγκινήσεις και επίδειξη υψηλών ικανοτήτων από τους οδηγούς.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Πειστική εμφάνιση από τον Vettel, που έκανε εξαιρετικό αγώνα στρατηγικά και οδηγικά, με προσπεράσματα και προσαρμογή στις συνθήκες.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4329″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Μαχητής ο Button, που βρήκε την ευκαιρία σε αυτές τις συνθήκες να μας δείξει λίγο περισσότερο από Jenson και λιγότερο από McLaren…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4334″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Το μηχανικό πρόβλημα του Alonso πιθανότατα στέρησε από τον ίδιο και από εμάς μια τυπική-εκπληκτική εμφάνιση του Ισπανού σε μικτές συνθήκες… Ίσως ακόμα και το διάλειμμα 1 χρόνο να είναι καλύτερη ιδέα από το να τον δούμε σε κάποιο μονοθέσιο με αντίστοιχα θέματα.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4333″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Το θέμα δεν είναι η ίδια η απόφαση για την ώρα έναρξης του αγώνα, αλλά τα κριτήρια με βάση τα οποία πάρθηκε… Τηλεοπτική κάλυψη, υποχρεώσεις οργανωτή και άλλα τέτοια, όταν η ασφάλεια των οδηγών θα έπρεπε να προέχει.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4326″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Τουλάχιστον αμφισβητούμενος ο τρόπος χειρισμού του ατυχήματος του Sutil, που είχε αργότερα και πιο δραματική εξέλιξη με τον Jules Bianchi. Οι γερανοί, το αυτοκίνητο ασφαλείας, οι κίτρινες σημαίες είναι θέματα ασφαλείας που πρέπει να επανεξεταστούν σοβαρά. Όχι ανεξάρτητα, αλλά σε συνδυασμό μεταξύ τους. Μπορεί η συζήτηση να καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα και να μην αλλάξει κάτι, αλλά πρέπει να γίνει.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”4330″ img_link_target=”_self” img_size=”171×112″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Καλή προσαρμογή στις συνθήκες, καλύτερη διαχείριση ελαστικών, υπομονή στη μονομαχία κι επίθεση τη στιγμή που έπρεπε για τον Hamilton, που έκανε ό,τι χρειαζόταν για τη νίκη, παρά το ότι έχασε την pole position. 10 βαθμοί διαφοράς πλέον από τον Nico.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Για να δείτε όλες τις σημαίες και τις επεξηγήσεις τους πατήστε Εδώ[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]