istanbul_hpim0494_small

Οι κριτές του F1 GRIP σχολιάζουν το τριήμερο της Τουρκίας με τις σημαίες τους.

yellowΠροβλημάτισε η McLaren, με λάθη σε στρατηγική και σε pit stop. Φανερά είχε το ρυθμό για να είναι η δεύτερη δύναμη, όμως έριξε την καρδάρα με το γάλα μόνη της…

green…πάντως, η μονομαχία που “άφησε” τους πιλότους της να κάνουν ήταν όλα τα λεφτά. Επανάληψη της περυσινής εκπληκτικής μάχης, με Hamilton και Button να παραδίδουν μαθήματα υψηλού επιπέδου στο τί σημαίνει “σφιχτή αλλά δίκαια” μάχη.

greenΥπέροχο, θαυμάσιο, καταπληκτικό προσπέρασμα του Button επί του Rosberg στην τριπλή μονομαχία με το Massa. Τέτοιες στιγμές δείχνουν την ποιότητα που θέλουμε από τους πιλότους στην F1

yellowΟ Schumacher μπορεί να δείχνει πιό άνετος στο μονοθέσιο φέτος, μπορεί να μπήκε άνετα αυτή τη φορά στο Q3, μπορεί να έχει καλή διαχείριση στον αγώνα… όμως το αποτέλεσμα δεν έρχεται. Ο Michael δήλωσε ο ίδιος ότι δεν ευχαριστιέται αυτή την κατάσταση, όμως είναι δικιά του ευθύνη να την αλλάξει, ή να δεχθεί ότι δεν μπορεί πια.

black_whiteΜπορεί ο Schumacher να έχει την ευθύνη για τη σύγκρουση με τον Petrov, όμως εμείς είμαστε ανέκαθεν αντίθετοι σε κινήσεις καμικάζι όπως αυτή τη Ρώσου. Ο Γερμανός έπρεπε απλά να είχε αφήσει τον Ρώσο να φύγει μόνος του στο… Βόσπορο. Κακή κίνηση από το Ρώσο, λάθος αντίδραση από τον Γερμανό.

yellowΟ Rosberg συνεχίζει να μην ρευστοποιεί στον αγώνα τις επιδόσεις των κατατακτήριων. Ο νεαρός Γερμανός κερδίζει τις εντυπώσεις, τερματίζοντας μπροστά από τον Schumacher, όμως μέσα στον αγώνα δείχνει κάθε φορά να πηγαίνει προς τα πίσω.

stripedΟι αλλαγές που έφεραν τη MercedesGP σε καλύτερη φάση όσον αφορά στην ταχύτητα ήταν κυρίως στο στήσιμο, κάτι που αποδείχθηκε στον αγώνα. Πλέον, με εξαίρεση την πρόκριση στο Q3, δε λέει και πολλά να κάνεις πολύ καλές κατατακτήριες, αν είναι να πέσεις πίσω στον αγώνα.

greenΟ Alonso θύμισε τον καλό εαυτό του, κάνοντας έναν αγώνα με υπερβάλλοντα ζήλο και μεθοδικότητα. Εξαιρετική εμφάνιση από τον Ισπανό, με μια Ferrari που έδειξε σημάδια ανάκαμψης.

striped4 pit stops? Χμμμ… Δεν ξέρουμε αν μας αρέσει το παιχνίδι…

redΗ τοποθέτηση της ζώνης ενεργοποίησης του DRS πριν τη Στροφή 11 ήταν, όπως είχαμε σχολιάσει πριν τον αγώνα, καθοριστική για τα προσπεράσματα. Ανοιχτή στροφή και ανηφόρα μετά από κοίλωμα δίνουν από μόνα τους πλεονέκτημα στον επιτιθέμενο να μπει νωρίτερα στο slipstream και να το εκμεταλλευτεί καλύτερα. Βάζουμε και ένα DRS zone αμέσως πριν και τα μονοθέσια βγάζουν… νιτρο-μπούκαλα! Αστεία κι εύκολα πολλά προσπεράσματα. Κακή επιλογή.

chequeredΉρθε, είδε, απείλθε ο Vettel σε άλλη μια χαρακτηριστική νίκη για τον ίδιο. Μετά τα προβλήματα λόγω της σύγκρουσης την Παρασκευή, μπήκε σα να μην είχε συμβεί τίποτα και με μια Red Bull που ήταν σε ράγες δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης.