black_white

Oι… κριτές του F1 GRIP σχολιάζουν τον αγώνα στη Ν.Κορέα με όπλο τις σημαίες τους!

greenΗ αλλαγή στις ισορροπίες του βαθμολογικού πίνακα ετοιμάζουν ένα δραματικό φινάλε για το 2010… Κανείς οδηγός δεν μπορεί να πάρει το πρωτάθλημα παίζοντας άμυνα, αφού ακόμα και ο πρωτοπόρος -με διαφορά 11 και 21 βαθμών από τους επόμενους δύο- Alonso κινδυνεύει να το χάσει με 2 δεύτερες θέσεις…

yellowΔεν είναι δικό μας θέμα να σχολιάσουμε πόσο άνετα νιώθει ο κάθε οδηγός υπό δύσκολες συνθήκες, αλλά ο χρόνος που οι Webber και Vettel πρότειναν να σταματήσει ο αγώνας δεν ήταν τυχαίος… Ο Αυστραλός επέμενε να διακοπεί ο αγώνας ακόμα κι όταν όλοι οι υπόλοιποι είχαν πειστεί ότι όλα είναι έτοιμα (με τους μισούς βαθμούς να απονέμονται στους οδηγούς και τον Webber από τη 2η θέση να έχει ελάχιστες απώλειες στη μάχη του τίτλου) και ο Γερμανός θεωρούσε ότι βράδιασε με το που πέρασε το 75% των γύρων και θα μπορούσε να πάρει τους 25 βαθμούς της νίκης.

green Καλή εμφάνιση από τον Schumacher, που έδειξε για πρώτη φορά επιθετικός στο βρεγμένο, προσπερνώντας Kubica και Button. Ο Γερμανός σίγουρα δεν έχει φτάσει στο επίπεδο ταχύτητας του Rosberg, αλλά δείχνει να μπαίνει στο κλίμα πολύ περισσότερο από τους πρώτους αγώνες.

black_orangeΗ Renault απολογήθηκε στη Red Bull για το σπάσιμο του κινητήρα, αλλά αυτό δε φέρνει πίσω τους 25 βαθμούς του Vettel. Κρίσιμη αστοχία σε κρίσιμη στιγμή, ενώ όλοι μιλούσαν για τους κουρασμένους κινητήρες της Ferrari στην πλάτη του Alonso

black_whiteΟ Sutil επιχείρησε να κλέψει τον τίτλο του καμικάζι από παλαιότερους Ιάπωνες οδηγούς, επιλέγοντας αρκετά αμφιλεγόμενες κινήσεις στις μονομαχίες του. Δικαίως τιμωρήθηκε.

redΤραγική εικόνα η διακοπή κι επανέναρξη του αγώνα χωρίς σχέδιο, με τα αυτοκίνητα να τρέχουν για 18 γύρους (χωρίς να μετράμε τα επόμενα αυτοκίνητα ασφαλείας…) πίσω από την ασημί Mercedes SLS του αλυτάρχη. Πρακτικά είδαμε αγώνα 37 γύρων σκάρτων…

chequeredΟ Alonso δεν είναι από τους πιλότους που αφήνουν τα δωράκια να πέσουν στο πάτωμα… Δεν ρίσκαρε, αλλά η Ferrari δεν είχε κα την ταχύτητα για νίκη. Παραμένει ο καλύτερος οδηγός του τελευταίου κομματιού του πρωταθλήματος και δικαιώνει και το κοινό του F1 GRIP που εκτιμά εδώ και καιρό πως ο Ισπανός είναι ο επικρατέστερος για τον τίτλο!

[Για όλες τις Σημαίες και τις επεξηγήσεις τους, δείτε Εδώ]