Race Control | GP Κίνας 2013

Οι κριτές του F1 GRIP σχολιάζουν το τριήμερο της Shanghai με τις σημαίες τους…

green3ος και καλύτερος αγώνας για το 2013… Με εξαίρεση ίσως την 1η θέση, που οι πιό υποψιασμένοι κατάλαβαν σχετικά νωρίς προς τα πού πηγαίνει, είχαμε πολύ πράγμα να δούμε…

yellowΜάλλον αποτυχημένη και υπερβολική Η τοποθέτηση των ζωνών DRS. Πρακτικά κάθε προσπέρασμα στο οποίο χρησιμοποιήθηκε DRS έγινε με υπερβολική άνεση και στα φρένα δεν υπήρχε καν μάχη…

greenΜας άρεσε, όμως, που είδαμε οδηγούς να “παίζουν” με τα σημεία ανίχνευσης, καθώς βιάζονταν για παράδειγμα να περάσουν κάποιον αντίπαλο μεταξύ των στροφών 11 και 12, ώστε μετά να μπορούν να απομακρυνθούν, αλλά και περίμεναν να “χρησιμοποιήσουν” τους αργότερους οδηγούς όταν τους έδιναν γύρο και κέρδιζαν δικαίωμα DRS εξαιτίας τους.

black_orangeΠέρυσι στην Κίνα κέρδιζε και έδινε ελπίδες στη Mercedes, φέτος εγκατέλειψε με σπασμένο πίσω anti roll bar. Μιλάμε για τον Nico Rosberg… 

yellow…Βέβαια ο Nico δεν ήταν και στα καλύτερά του από άποψη απόδοσης. Μια αχτίδα φωτός στα ελεύθερα δοκιμαστικά και μετά ο Lewis πήρε τα ηνία στα δύσκολα και σημαντικά.

black_whiteΟ Gutierrez δεν απέφυγε να γράψει το όνομά του στον πίνακα των… επιπόλαιων πρωτοεμφανιζόμενων. Αχρείαστο λάθος, χωρίς να βρίσκεται καν σε άμεση μάχη με τον Sutil, του οποίου κατέστρεψε τον αγώνα. Μετά, προς τιμήν του, πήρε απλά όλη την ευθύνη για το συμβάν.

greenΠάρα πολύ καλός και σοβαρός ο Lewis Hamilton, που θα πρέπει να είναι πολύ ικανοποιημένος για την 3η θέση και για το γεγονός ότι βρίσκεται σε επαφή με την κορυφή της βαθμολογίας 3 αγώνες μετά την έναρξη του πρωταθλήματος. Πήρε την pole, πάλεψε σε κάθε φάση του αγώνα, κράτησε τα ελαστικά του σε λογική φθορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δεν έκανε λάθη παρά τη μεγάλη πίεση στο τέλος.

greenΠολύ ωραίος αγώνας και από τον Vettel, που προσπάθησε να κάνει μια στρατηγική… 2.5 pit stops να δουλέψει με πολύ επιθετική παρουσία στην πίστα.

yellowΑπό την άλλη, ο Γερμανός έχασε χρόνο πίσω από τον Hulkenberg κι αυτό ίσως του στοίχισε τουλάχιστον τη 2η θέση, ενώ ένα λάθος από πίεση σε σημείο που δεν χρειαζόταν στον τελευταίο γύρο (αφού υπήρχε ολόκληρη ευθεία με DRS στη συνέχεια) τον κράτησε έξω από το βάθρο.

greenΚλασικός Button σε στρατηγική 2 pit stops που έφερε τη McLaren ψηλότερα του αναμενόμενου…

yellow…αλλά δεν γίνεται να κλέβεις συνέχεια το ματσάκι… Κάποια στιγμή πρέπει να έχεις καθαρή ταχύτητα σε δοκιμές και αγώνα…

black_orangeΕίναι να μη σου γεμίζει το κεφάλι με καχυποψίες η περίπτωση Webber? Πρόβλημα με τα καύσιμα στις κατατακτήριες, ξεβιδωμένος τροχός στον αγώνα… Κι αν δεν μιλάμε για κατευθυνόμενο σαμποτάζ (που δεν θέλουμε να πιστέψουμε τέτοια σενάρια και ούτε τα συζητάμε σοβαρά), μπορούμε τουλάχιστον να μιλάμε για… λιγότερο προσεκτική προετοιμασία και διαχείριση του αγώνα του Αυστραλού από την ομάδα.

stripedΣε πολύ θολά νερά η Williams, που δείχνει να μην ξέρει πού πάει και στοχεύει. Νορμάλ αγώνας από Bottas, από πίσω ο Maldonado, μηδέν βαθμοί σε έναν αγώνα που είχαμε 4 εγκαταλείψεις ανώτερων συνδυασμών…

greenΗ Marussia, από την άλλη, δείχνει να σταθεροποιεί μια απόδοση που την ξεκολλάει από τις τελευταίες θέσεις και είναι πια μια σοβαρή μικρή ομάδα, που ετοιμάζεται ίσως να πάρει καλά ανταλλάγματα για τον εξαιρετικό rookie της, Jules Bianchi.

stripedΠροβληματισμός για τη Sauber, αφού έχει μείνει ανεξήγητο το γιατί το μονοθέσιο του Hulkenberg έχασε τόση ταχύτητα προς το τέλος. Για ένα μεγάλο διάστημα η στρατηγική έδειχνε να λειτουργεί, ενώ ο Hulk ενεπλάκη και σε δύσκολες μάχες, με αρκετή επιτυχία. Πάντως το μονοθέσιο έχει “κάτσει” καλά και για φέτος, αφού η ταχύτητα υπάρχει.

greenΟ Raikkonen θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο του 2013, αν συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο και με τη Lotus σε απόδοση βάθρων. Χωρίς εκρήξεις, χωρίς λάθη, αντιμετώπισε όλες τις μάχες ψύχραιμα και εκτέλεσε με επιτυχία τη στρατηγική. Καλύτερος από ποτέ, θα μπορούσαμε να πούμε…

chequeredAlonso από τα παλιά και με πεντακάθαρη νίκη, χωρίς αστερίσκους. Δεν χρειάστηκε αυτοκίνητα ασφαλείας, βροχές και άλλα απρόοπτα… απλά ένα μονοθέσιο που να μπορεί να κερδίσει. Με τέτοιο ξεκίνημα και με γνωστή την ικανότητα της Ferrari να προσαρμόζεται και να βελτιώνεται μέσα στη χρονιά, ο Ισπανός σίγουρα νιώθει αισιόδοξος για τη συνέχεια…

[Για όλες τις Σημαίες και τις επεξηγήσεις τους, δείτε Εδώ]