Ένα… περίεργο ΤΤ παρουσίασε η Audi στην έκθεση του Παρισιού, κάνοντας ακόμα πιο ξεκάθαρη την πρόθεση να δημιουργήσει μια ολόκληρη σειρά αυτοκινήτων που θα φέρουν την ονομασία TT.
Το δημοφιλές coupe, που είχε προκαλέσει μεγάλη αίσθηση στα τέλη της δεκαετίας του 90, όταν παρουσιάστηκε η πρώτη του γενιά, κέρδισε 29 εκατοστά μήκους και δύο νέες πόρτες. Εσωτερικά είναι αυστηρά τετραθέσιο και κινείται από έναν δίλιτρο TFSI με απόδοση 400 ίππων και ροπή που φτάνει στη μέγιστη τιμή της τα 450Nm.
[inpost_image open_in_lightbox=”1″ align=”left” width=”545″ height=”380″ description=”” thumb_margin_bottom=”0″ thumb_margin_right=”0″ thumb_margin_left=”0″ border=”” thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” description=”” sc_id=”sc1412250904213″]https://autogrip.gr/wp-content/uploads/2014/10/audi_TT_sportback_concept_03.jpg[/inpost_image]
To πεντάθυρο ΤΤ λοιπόν, φτάνει σε μήκος τα 4.47 μέτρα. Από τα επιπλέον 29 εκατοστά, τα 12 κατανεμήθηκαν στο μεταξόνιο. Είναι όμως και έξι εκατοστά πιο πλατύ και τρία εκατοστά πιο χαμηλό.
Σχεδιαστικά το πρωτότυπο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως ΤΤ, αφού διατηρεί αρκετά από τα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα. Τα φτερά, η καμπύλη οροφή, το στρογγυλεμένο πίσω παράθυρο και η τάπα της δεξαμενής καυσίμου, όλα παραπέμπουν άμεσα στις 3 γενιές ΤΤ. Το πίσω μέρος όμως θυμίζει αρκετά τα πρόσφατα sedan της εταιρείας, με μακρόστενα φωτιστικά σώματα και ένα σπόιλερ που διαμορφώνεται πάνω από αυτά.
Στο εσωτερικό το καλοσχεδιασμένο ταμπλό προέρχεται αυτούσιο από το τελευταίο ΤΤ. Η κεντρική κονσόλα εκτείνεται προς τα πίσω και χωρίζει τα δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα, καθιστώντας το αυτοκίνητο αποκλειστικά τετραθέσιο
[inpost_image open_in_lightbox=”1″ align=”left” width=”545″ height=”380″ description=”” thumb_margin_bottom=”0″ thumb_margin_right=”0″ thumb_margin_left=”0″ border=”” thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” description=”” sc_id=”sc1412250838870″]https://autogrip.gr/wp-content/uploads/2014/10/audi_TT_sportback_concept_04.jpg[/inpost_image]
Με το ΤΤ, η Audi δημιούργησε ένα από τα πιο εμβληματικά σχέδια των τελευταίων 20 χρόνων. Στα χρόνια που ακολούθησαν σχεδιάσαμε τα σπορ και κομψά πεντάθυρα A5 Sportback και A7 Sportback. Στο TT Sportback, τα δύο αυτά concepts ενώνονται, για να σχηματίσουν ένα νέο μέλος μιας πιθανής οικογένειας μοντέλων TT.
Prof. Dr. Ulrich Hackenberg, Audi Board Member for Technical Development
[inpost_image open_in_lightbox=”1″ align=”left” width=”545″ height=”380″ description=”” thumb_margin_bottom=”0″ thumb_margin_right=”0″ thumb_margin_left=”0″ border=”” thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” description=”” sc_id=”sc1412250951980″]https://autogrip.gr/wp-content/uploads/2014/10/audi_TT_sportback_concept_01.jpg[/inpost_image]
Δεν είναι ξεκάθαρο αν το TT Sportback θα παραμείνει μια σχεδιαστική άσκηση, ή αν θα περάσει στην παραγωγή. Εσείς πιστεύετε ότι υπάρχει χώρος στη γκάμα της Audi για ένα ακόμα πεντάθυρο coupe, δεδομένης της ύπαρξης του Α5 Sportback;