Μετά από τουλάχιστον δύο χρόνια εξαντλητικών δοκιμών, η Porsche αποκαλύπτει την πιο ισχυρή έκδοση της 911, σε Coupe και Cabriolet εκδόσεις.

Η Porsche είναι κάπως φειδωλή στις πληροφορίες που δημοσίευσε, μιλάει όμως για ένα καινούργιο εξακύλινδρο σύνολο, βασισμένο σε εκείνο της Carrera, με τη χωρητικότητα να έχει ανέβει στα 3.8 λίτρα και την απόδοση να φτάνει τους 650 ίππους. Η μέγιστη ροπή των 800Nm είναι διαθέσιμη στο φάσμα 2.500-4.500 χιλιάδων στροφών.

Η επιτάχυνση από το 0 στο 100 έρχεται σε μόλις 2.7 δεύτερα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χιλιόμετρα την ώρα. Πρόκειται, σύμφωνα με την Porsche, για το μεγαλύτερο άλμα σε επιδόσεις που έχει κάνει ποτέ σε διαδοχικές γενιές της 911 Turbo. Αυτό γίνεται ιδιαιτέρως αντιληπτό στο χρόνο για το 0-200: στα 8,9 δευτερόλεπτα, κατεβαίνει ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Το ενισχυμένο Porsche Traction Management σύστημα μετάδοσης και στους τέσσερεις τροχούς μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 500Nm ροπής στον εμπρός άξονα, εφόσον χρειαστεί. Το κιβώτιο είναι το οχτατάχυτο PDK, βελτιστοποιημένο για τον νέο κινητήρα.

Οι διαστάσεις των τροχών στους δύο άξονες για πρώτη φορά διαφέρουν. Έτσι μπροστά έχουμε τροχούς 20 ιντσών, ενώ πίσω 21”. Το σασί έχει χαμηλώσει 10 χιλιοστά ενώ η νέα γενιά του Porsche Active Suspension Management υπόσχεται γρηγορότερο και πιο ακριβή έλεγχο των αποσβεστήρων, με σημαντικά οφέλη στην οδική συμπεριφορά.

Τέλος, το εσωτερικό της 911 Turbo S δεν θα μπορούσε και αυτό να μην δεχτεί ιδιαίτερης περιποίησης, με δερμάτινες επενδύσεις παντού να συνδυάζονται με διακοσμητικά στοιχεία από ανθρακονήματα. Οι ραφές των καθισμάτων μιμούνται τις αντίστοιχες στην πρώτη 911 Turbo (type 930). Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από τα €216,396 για την Coupe έκδοση, ενώ η αντίστοιχη Cabriolet θα κοστίζει €229,962.