Μια ενδιαφέρουσα έρευνα, σχετικά με τη σχέση των οδηγών και των νέων τεχνολογιών που διαθέτουν τα αυτοκίνητά τους, δημοσίευσε η J.D. Power.
Η έρευνα επικεντρώνεται στη χρήση των σύγχρονων βοηθημάτων άνεσης και ασφαλείας κατά τις πρώτες 90 μέρες μετά την απόκτηση ενός οχήματος, με τα συμπεράσματά της να μας κάνουν να αναρρωτιόμαστε αν τελικά οι κατασκεαστές έχουν υπερβάλλει στο ρυθμό με τον οποίον τα εισάγουν στις γκάμες τους τα τελευταία χρόνια.
Ας περάσουμε στα ευρήματα λοιπόν:
20 τοις εκατό των ιδιοκτητών νέων οχημάτων δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ 16 από τα 33 τεχνολογικά βοηθήματα που καταγράφονταν στην έρευνα.
Επίσης, 20 τοις εκατό των οδηγών δεν επιθυμούν στο αυτοκίνητό τους 14 από αυτές τις τεχνολογίες, μεταξύ των οποίων τα Apple CarPlay και Google Android Auto ή η φωνητική πληκτρολόγηση, ενώ εντύπωση προκαλεί ότι το ποσοστό ανεβαίνει στο 23% στις ηλικίες 21-38, που θα περίμενε κανείς ότι είναι πιο εξοικειωμένες με σύγχρονα συστήματα.
Οι λόγοι που αναφέρονται πιο συχνά στην αιτιολόγηση της μη χρήσης των τεχνολογιών είναι ότι “δεν φάνηκαν χρήσιμες” και “ήταν στον στάνταρ εξοπλισμό αλλά δεν τις ήθελα”.
Σε πολλές περιπτώσεις, οι ιδιοκτήτες απλά προτιμούν να χρησιμοποιούν το κινητό τους ή το tablet τους γιατί καλύπτει τις ανάγκες τους: είναι ακριβείς συσκευές και νιώθουν εξοικείωση με αυτές.
Οι ενσωματωμένες τεχνολογίες που δεν χρησιμοποιούνται, έχουν σαν αποτέλεσμα εκατομμύρια δολάρια χαμένης αξίας, τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τους κατασκευαστές,
δήλωσε η Kristin Kolodge, ερευνήτρια της J.D. Power.
Αυξημένη πιθανότητα μη χρήσης καταγράφηκε ανάμεσα στους ιδιοκτήτες που δήλωσαν ότι ο αντιπρόσωπος δεν τους εξήγησε ένα χαρακτηριστικό, ενώ περιπτώσεις που μια τεχνολογία δεν ήταν ενεργοποιημένη τη στιγμή της παράδοσης του οχήματος, συχνά είχαν ως αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης να μην γνωρίζει καν την ύπαρξή της.
Περισσότερα στοιχεία σχετικά με την έρευνα και τα ευρήματά της, μπορείτε να διαβάσετε εδώ.