Με τα φετινά ελαστικά της Pirelli να έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά ανθεκτικά μέχρι τώρα, το Μονακό δεν αναμένεται να αποτελέσει την εξαίρεση του κανόνα.

Οπως και στην Ισπανία όπου είδαμε τις ομάδες να “σνομπάρουν” τη σκληρή γόμα, έτσι και στο Πριγκιπάτο την Πέμπτη, οι ομάδες χρησιμοποίησαν ελάχιστα την μαλακή γόμα, κάτι το οποίο φυσικά αναμένεται να συμβεί και μέσα στο Σ/Κ.

Mάλιστα ο επικεφαλής της ιταλικής φίρμας Mario Isola, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο, ομάδες να βγάλουν όλο σχεδόν τον αγώνα με την ultrasoft γόμα, κάτι το οποίο μέχρι πέρυσι φάνταζε πραγματικά αδιανόητο…

Θεωρώ ότι είναι πραγματικά ένας εφικτός στόχος. Δεν αποκλείω ομάδες που θα ξεκινήσουν εκτός δεκάδας να εκκινήσουν με supersoft, ποντάροντας σε μια πιθανή έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στους πρώτους γύρους του αγώνα και έπειτα να πάνε μέχρι το τέλος με ultrasoft.

Από την άλλη πλευρά αυτοί που θα εκκινήσουν με ultrasoft, θαρρώ πως θα προσπαθήσουν να κρατήσουν όσο περισσότερο το stint τους με τη συγκεκριμένη γόμα, ευελπιστώντας και αυτοί με τη σειρά τους, σε safety car προς τα τελευταία στάδια του αγώνα.

Σαν εταιρία εταιρία είμαστε ευχαριστημένοι με τα δεδομένα που αποκομίσαμε στις δοκιμές της Πέμπτης. Τα ελαστικά δεν πρόκειται να απασχολήσουν ιδιαίτερα τις ομάδες, καθώς η φθορά είναι από ελάχιστη έως μηδενική.