Η Pirelli φαίνεται να επιδιώκει την εισαγωγή μίας ακόμη διαθέσιμης γόμας για το 2018, με στόχο να καλύψει καλύτερα τις ανάγκες που προκύπτουν από το διαφορετικό οδόστρωμα και τη χάραξη κάθε πίστας.
Το νέο ελαστικό θα είναι πιο μαλακό από το γνωστό μας ultra soft, και αναμένεται να δώσει περισσότερες στρατηγικές διεξόδους στις ομάδες. Η εταιρεία επιθυμεί να κάνει μαλακότερες και τις 5 υπάρχουσες γόμες, προσφέροντας την δυνατότητα να υπάρχουν 3 διαφορετικές στρατηγικές στη διάθεση των ομάδων: Μία αλλαγή ελαστικών για τους πιο συντηρητικού, τρεις αλλαγές για τους πιο ριψοκίνδυνους και δύο αλλαγές για όσους θέλουν να κρατήσουν το μέτρο.
Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport που δημοσιεύει την πληροφορία, οι ομάδες δεν συμφωνούν μεταξύ τους για την αναγκαιότητα του νέου τύπου ελαστικού, όμως οι ισχύοντες κανονισμοί θα επέτρεπαν στη FIA και την Pirelli να προχωρήσουν χωρίς την συγκατάθεσή τους.
Διαφωνία όμως έχει προκύψει και σε ένα ακόμα θέμα: κάποιες ομάδες, ανάμεσά τους και η Ferrari, φαίνεται να προκρίνουν την ελεύθερη επιλογή ελαστικών από κάθε οδηγό. Από την άλλη πλευρά, ομάδες που ίσως υστερούν λίγο στο θέμα της διαχείρισης των ελαστικών, όπως η Mercedes, δεν βλέπουν μια τέτοια αλλαγή με καλό μάτι.
Ούτε η Pirelli όμως θα ήθελε να κινηθεί προς μία τέτοια κατεύθυνση, μιας και σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να εξασφαλίσει ότι κάθε τύπος γόμας θα είναι κατάλληλος για κάθε πιθανή πίστα. Μια επανάληψη των εικόνων με τα ελαστικά που εκρήγνυντο θα έβλαπτε ανεπανόρθωτα την εικόνα της, ενώ, όπως αναφέρουν πηγές μέσα από την εταιρεία, οι κορυφαίες ομάδες θα μπορούσαν να μπαίνουν στο Q3 ακόμη και με σκληρότερες γόμες, έχοντας στην πορεία ξεκάθαρο προβάδισμα έναντι των υπολοίπων.