Παρουσιάστηκε το 1970, στην έκθεση της Γενεύης, σε μπλε χρώμα, προκαλώντας πανικό. Σε σχέδιο του Paolo Martin, για λογαριασμό του Pininfarina, έχει τη χαρακτηριστική σφηνοειδή γραμμή που χαρακτήριζε πολλά αυτοκινητιστικά έργα τέχνης της εποχής, κυρίως από το studio του Bertone. Κέρδισε 22 διεθνή σχεδιαστικά βραβεία. Αργότερα βάφτηκε άσπρο και οι λεπτομέρειες του σχεδίου αναδείχθηκαν ακόμα περισσότερο. Βασίζεται στην 512S, είναι ένα και μοναδικό και πλέον πέρασε στην κατοχή του James Glickenhaus, που αν κρίνουμε από τη συλλογή του, αγαπάει υπερβολικά τα αυτοκίνητα και ειδικά τις Ferrari.