O Valtteri Bottas, μετά το τέλος του FP2, άλλαξε το κιβώτιο ταχυτήτων του για άγνωστους μέχρι τώρα λόγους. Ο Φινλανδός, επειδή δεν κατάφερε να κρατήσει το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων για έξι συνεχόμενους αγώνες, θα δεχθεί ποινή πέντε θέσεων στο grid του αγώνα. Η τελευταία αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων του έγινε στο Silverstone, δηλαδή πριν από πέντε αγώνες.
Ο Bottas μάλιστα είχε αλλάξει και τότε πρόωρα το κιβώτιο ταχυτήτων του, παίρνοντας ποινή, όπως και ο Lewis Hamilton έναν αγώνα νωρίτερα, στην Αυστρία. Ο πρώτος είχε αναρριχηθεί από την ένατη στη δεύτερη θέση, ενώ ο δεύτερος από την έβδομη στην τρίτη.
Φυσικά αυτές οι αλλαγές δημιουργούν ερωτήματα για την αντοχή του κιβωτίου ταχυτήτων της Mercedes. Παρόλα αυτά, ο Hamilton έκλεισε στη Μαλαισία τον κύκλο των έξι αγώνων με ένα κιβώτιο ταχυτήτων. Στην Ιαπωνία αναμένεται να χρησιμοποιήσει νέο, το οποίο θα διατηρήσει μέχρι το τέλος της σεζόν, εκτός αν φυσικά εγκαταλείψει σε κάποιο Grand Prix.
Ο Bottas έχει δυσκολευτεί αρκετά μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα και σίγουρα η ποινή δε θα βοηθήσει την ομάδα του. Ο ίδιος θα εκκινήσει τουλάχιστον έκτος, επομένως ο Hamilton, ακόμα κι αν εκκινήσει από την pole, θα απειληθεί άμεσα από τις Ferrari και τις Red Bull. Προφανώς κάτι τέτοιο ενδέχεται να επηρεάσει τη μάχη του πρωταθλήματος, εις βάρος του Hamilton.
Από την πλευρά του, ο Vettel άλλαξε κιβώτιο μετά την εγκατάλειψή του στη Σιγκαπούρη, επομένως θα χρησιμοποιεί αυτό που έβαλε για πρώτη φορά στη Μαλαισία μέχρι το τέλος της σεζόν. Υπενθυμίζουμε πως το κιβώτιο του Γερμανού δεν υπέστη κάποια ζημιά στο ατύχημα με το Lance Stroll κι έτσι δεν τίθεται θέμα ποινής.
Περισσότερα για το θέμα θα συζητήσουμε και στην επόμενη μας εκπομπή, την Δευτέρα 09/10 και ώρα 21:00