Ολομέτωπη επίθεση στην κατηγορία των pick-up ξεκινάει η Peugeot, επιδιώκοντας να κατακτήσει μερίδιο στην πίτα των σχεδόν 2.5 εκατομμυρίων οχημάτων που πωλούνται κάθε χρόνο παγκοσμίως.
Το νέο Peugeot Landtrek υπόσχεται στιλ, επιδόσεις και ανέσεις που θα το καταστήσουν το νέο μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία.
Στην πραγματικότητα όμως το Landtrek δεν είναι εντελώς νέο μοντέλο. Βασίζεται στο Dongfeng Rich 6, το οποίο με τη σειρά του έχει στενή συγγένεια με την τελευταία γενιά Nissan Navara. Αυτός, υποθέτουμε, είναι και ο λόγος που το Landtrek δεν θα διατίθεται στην Ευρωπαϊκή ήπειρο.

Πάντως η προσπάθεια διαφοροποίησης από τα Nissan και Dongfeng, όπως και από τα αντίστοιχα Mercedes X-Class και Renault Alaskan, κρίνεται επιτυχημένη, αφού όλες οι εξωτερικές επιφάνειες έχουν επανασχεδιαστεί. Μόνο το περίγραμμα των θυρών μαρτυράει την καταγωγή του.
Πολύ πιο εντυπωσιακή όμως είναι η δουλειά που έγινε στο εσωτερικό. Όχι μόνο δε θυμίζει σε τίποτα τα αδελφά μοντέλα, αλλά υιοθετεί πολλά από τα χαρακτηριστικά που έκαναν τα επιβατικά της γαλλικής εταιρείας να ξεχωρίζουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό. Έτσι, στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας δεσπόζει η οθόνη του infotainment system, ενώ πιο χαμηλά οι διακόπτες τύπου piano keys ελέγχουν αρκετές από τις βασικές λειτουργίες.

Ενδιαφέρον είναι παρ’ όλα αυτά ότι τα χειριστήρια του κλιματισμού είναι αυτόνομα. Βρίσκονται ακριβώς κάτω από τους αεραγωγούς, σε αντίθεση με τα 208, 408 και τα υπόλοιπα ΙΧ της Peugeot, που ο μόνος τρόπος να αλλάξεις τις ρυθμίσεις θερμοκρασίες είναι από το αντίστοιχο μενού στην οθόνη.