Μία παραγωγική πρώτη μέρα δοκιμών είχε ο Fernando Alonso, που οδήγησε το TS050 HYBRID της Toyota στο Bahrain, στα πλαίσια του Rookie Test του WEC.
O Iσπανός μπήκε στο πρωτότυπο του Ιαπωνικού κατασκευαστή με τον αριθμό 8 μετά από κάποιους γύρους του Sebastien Buemi, που είναι εργοστασιακός οδηγός της ομάδας και έκανε κάποιες προετοιμασίες για τον Alonso.
Ο Alonso συμμετείχε στις δοκιμές μαζί με τον ανερχόμενο αστέρα Thomas Laurent (που οδηγούσε το άλλο LMP1 της Toyota το πρωί), το Mike Conway (που διαδέχθηκε το Γάλλο το απόγευμα), τον Pietro Fittipaldi (με το πρωτότυπο της Porsche) και μερικούς οδηγούς με αυτοκίνητα LMP2 και GT.
Οι δοκιμές κύλησαν χωρίς προβλήματα και ο Alonso φάνηκε ενθουσιασμένος, έχοντας οδηγήσει 113 γύρους με το TS050 HYBRID:
Ήταν μία εξαιρετική μέρα. Οι δοκιμές με ένα LMP1 είναι πάντα κάτι καλό για έναν οδηγό, γιατί τα αυτοκίνητα είναι εκπληκτικά στην οδήγηση. Είναι πολύ σταθερά καθ’ όλη τη διάρκεια ενός stint, κάτι που είναι πολύ θετικό. Θέλω να οδηγήσω ένα τέτοιο αυτοκίνητο για αρκετό καιρό και σήμερα τα κατάφερα, επομένως είμαι χαρούμενος.
Ο Alonso ήταν ο δεύτερος ταχύτερος rookie, με τον Pietro Fittipaldi, εγγονό του Emerson, να κάνει 1:42.275. Ο Mike Conway, ο οποίος οδηγεί για την Toyota και στους αγώνες του WEC, ήταν περίπου ένα δέκατο πιο αργός, κάνοντας δοκιμές για τη Michelin. Ο ταχύτερος γύρους του Ισπανού ήταν στο 1:43.013, όμως δεν επιχείρησε γύρους με λίγο καύσιμο, όπως δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Pascal Vasselon:
Δεν κάναμε γύρους με χαμηλά επίπεδα καυσίμου και προσομοιώσεις καυσίμου, δεν είχαμε κάποιο τρόπαιο να κερδίσουμε. Κάναμε περισσότερη δουλειά με το Fernando. Αφού εξοικειώθηκε με το αυτοκίνητο, το απόγευμα έκανε δοκιμές ελαστικών, όπως και ο Mike στο άλλο πρωτότυπο.
Στο τέλος, ο Alonso μίλησε και για το ενδεχόμενο συμμετοχής του σε αγώνες αντοχής το 2018 ή αργότερα, πέρα από τις 24 Ώρες της Daytona τον ερχόμενο Ιανουάριο:
Μία μέρα θα ήταν όμορφο να αγωνιστώ σε αγώνες αντοχής. Δε γνωρίζω πότε, αλλά οι αγώνες αντοχής σίγουρα είναι ένας από τους μελλοντικούς μου στόχους, μετά τη Formula 1. Προς το παρόν ήταν απλά μία φανταστική ευκαιρία. Έχουμε πλέον χρόνο για να σκεφτούμε για το μέλλον.