Ο 38χρονος πρώην πιλότος της Formula 1, Μark Webber, σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στην Αυστριακή ηλεκτρονική εφημερίδα Salzburger Nachrichten μίλησε για την F1, τον Vettel, τον Ricciardo, την Mercedes, για το μεγάλο τελικό της χρονιάς στο Abu Dhabi και για την εμπειρία του στο WEC.
Όσον αφορά τη μάχη ανάμεσα στον Rosberg και τον Hamilton o Webber είπε:
Χμ. Οι διπλοί βαθμοί είναι πραγματικά άσχημο να υπάρχουν. Πάντως η Mercedes κρατάει ψηλά το ενδιαφέρον για τον τίτλο. Ο Hamilton θα είναι πολύ δυνατός στο Abu Dhabi, καθώς έχει κάνει πολλές καλές εμφανίσεις. Έχει το πλεονέκτημα αφού έχει παραπάνω βαθμούς από τον Rosberg και η δεύτερη θέση του αρκεί.
Για την Mercedes του 2015 δήλωσε:
Όταν έχεις εξαιρετικό μονοθέσιο δεν αλλάζουν πολύ οι συνθήκες. Έχουν της καλύτερες προϋποθέσεις για την επομένη σεζόν.
Από την άλλη ο Αυστραλός δεν ξαφνιάστηκε για την αποχώρηση του Sebastian Vettel από τη Red Bull Racing:
Πάντα το ήξερα ότι θα αποχωρήσει από την Red Bull και θα καταλήξει εκεί οπού όλοι θέλουν να τον δουν (εννοεί την Ferrari).
Είχε μεγάλο ψυχοπλάκωμα, καθώς θέλει τα αποτελέσματα, άλλα το ξέρει και ο ίδιος ότι χρειάζεται να έχει μεγάλη υπομονή. Μάλλον αυτή η απόφαση είναι πολύ σωστή. Όταν έφυγε ο Lewis από την McLaren λέγανε όλοι ότι ήταν τρελός άλλα τώρα βρίσκεται λίγο πριν την διεκδίκηση του πρωταθλήματος.
Για τον συμπατριώτη του, Daniel Ricciardo που τον αντικατέστησε στην Red Bull Racing όταν ο ίδιος αποχώρησε από την F1 δήλωσε:
Ήρθε και ταίριαξε κατευθείαν με το μονοθέσιο που του δόθηκε. Θα μπορούσε επίσης να είναι τα πράγματα 180 μοίρες ανάποδα. Άλλα ανταποκρίθηκε στο καινούργιο ρόλο του και έκανε μια εξαιρετική πορεία.
Για την Formula 1 ήταν ιδιαίτερα σκληρός με τις δηλώσεις του:
Έκαναν μια ολική επαναφορά του αθλήματος. Μεγάλοι οδηγοί όπως ο Kimi δεν μπορούν να συνηθίσουν σε κάτι τέτοιο. Αν μπορούσαν να πιέσουν τα μονοθεσία στο όριο θα ήταν φυσικά εκεί και θα οδηγούσε τον ένα γρήγορο γύρο μετά τον άλλον. Τώρα δίνει μονό το 70% των δυνατοτήτων του.
Πάνε μήνες που δεν είδα ολόκληρο αγώνα της F1. Στον αγώνα της Βραζιλίας βρισκόμουν στο αυτοκίνητο και το άκουγα μέσω ραδιοφώνου και το 85% της αναμετάδοσης άκουγες μονό για τη διαχείριση των ελαστικών. Αυτό το πράγμα εκνευρίζει τους οδηγούς και ειδικότερα τους φίλαθλους, καθώς δεν μπορούν (σ.σ. οι οδηγοί) να δείξουν το τι αξίζουν.
Το άλλο θέμα είναι ότι θα πρέπει να πάψουν να υπάρχουν pay drivers για να βρίσκονται στο πίσω μέρος του grid. Η Formula 1 πρέπει να έχει τους καλύτερους οδηγούς. Υπάρχουν οδηγοί που έπρεπε να είναι στην F1 άλλα δεν είναι. Όσον άφορα τις δηλώσεις του Bernie Εcclestone, ότι η Formula 1 δεν χρειάζεται νεαρό κοινό, έχω μονό να πω ότι τις βρίσκω αρκετά ενδιαφέρουσες.
Τέλος, για το WEC φάνηκε να είναι αρκετά ενθουσιασμένος:
Την πρώτη φορά ήμουν πολύ εντυπωσιασμένος από την απόδοση της Porsche 919. Πρέπει να προσαρμόσεις το οδηγικό σου στιλ για να κρατήσεις όλα τα υβριδικά συστήματα στο σωστό επίπεδο. Να πω την αλήθεια στο πρώτο μισό της σεζόν μου ήταν πολύ δύσκολο να προσαρμοστώ στη συνεργασία με την ομάδα ή να οδηγήσω ξημερώματα στο Le Mans.
Είναι μια δύσκολη προσαρμογή ξαφνικά να οδηγείς τα μεσάνυχτα ή στις 4 το πρωί. Άλλα από τον αγώνα του Fuji (τον Οκτώβρη) και μετά περνάω εξαιρετικά. Πολύ ιδιαίτερη στιγμή ήταν ο αγώνας του Le Mans. Μια ολόκληρη μέρα να οδηγείς, με απίστευτα συναισθήματα, ο καθένας ήταν νυσταγμένος και αυτή η αλλαγή συναισθημάτων μέσα στην ομάδα ήταν απίστευτη. Στην αρχή πίστευα ότι θα ερχόμουν για λίγο καιρό εδώ, άλλα τώρα πιστεύω θα κρατήσει μεγάλο διάστημα η παραμονή μου στο WEC.