Ο Πρωταθλητής του 1997, Jacques Villeneuve μίλησε για το συμβάν που στιγμάτισε τον αγώνα του Baku, λέγοντας και αυτός την άποψή του.
Ο Καναδός ερωτήθηκε από το Autosport σχετικά, επειδή προφανώς η άποψή του θα είχε ενδιαφέρον, μιας και αυτός κάποτε βρέθηκε στο στόχαστρο μιας Ferrari που διεκδικούσε τίτλο.
Ο Villeneuve όμως πιστεύει ότι αυτό που έγινε ανάμεσα στον ίδιο και το Michael Schumacher το 1997 στη Jerez δεν είχε καμία σχέση με όσα είδαμε στο Baku:
Ήταν πολύ διαφορετικό. Πήγαιναν με 10 μίλια ανά ώρα, ποιος νοιάζεται;
Φυσικά και δεν ήταν ωραίο, όμως σε τελική ανάλυση ο Lewis ήταν αυτός που φρέναρε μπροστά του. Είμαι οδηγός, τα έχω ζήσει κι εγώ αυτά. Όταν κάποιος έκανε κάτι τέτοιο σε εμένα, αντιδρούσα όπως ο Seb.
Πήρε ποινή, τη μεγαλύτερη δυνατή που προβλέπουν οι νέοι κανονισμοί.
Επίσης, ο Jacques υπερασπίστηκε το Vettel λέγοντας ότι δε νομίζει πως η πρόθεση του Γερμανού ήταν να χτυπήσει το Lewis. Επιπλέον, χαίρεται που βλέπει ότι έχουν “ανάψει τα αίματα” στο πρωτάθλημα οι οδηγοί δείχνουν προσωπικότητα:
Δε νομίζω ότι προσπάθησε να τον χτυπήσει. Είχε το ένα χέρι στο τιμόνι, τον κοιτούσε και έδειχνε με το δάχτυλο.
Δε χτυπάς κάποιον με τους τροχούς σου να κοιτούν σε αυτήν την κατεύθυνση, γιατί θα χαλάσεις το δικό σου μονοθέσιο. Αν είναι να τρακάρεις κάποιον, το κάνεις κρατώντας το τιμόνι και με τα δύο χέρια!
Κατά κάποιο τρόπο χαίρομαι που οι οδηγοί έχουν συναισθήματα. Είναι καλό, έχει πλάκα. Έχουμε δύο οδηγούς που παλεύουν για το πρωτάθλημα, νευριάζουν ο ένας με τον άλλον και ουσιαστικά δεν έγινε καμία ζημιά. Οπότε ποιο είναι το θέμα; Είναι καλό για την τηλεόραση αυτό που γίνεται.
Πολύ καλύτερο θέαμα από το Lewis να ζητάει από το Bottas να καθυστερήσει το Vettel. Αυτό ήταν το ντροπιαστικό.
Ο Jacques Villeneuve κατέκτησε το μοναδικό του Πρωτάθλημα στη δεύτερη σεζόν του στο σπορ, οδηγώντας για τη Williams-Renault. Έκτοτε η καριέρα του είχε διαρκώς πτωτική πορεία, με πολλούς (και τον ίδιο) να κατηγορούν τις αλλαγές των κανονισμών του 1998 για αυτό, καθώς και την επιλογή του να οδηγήσει για τη νεοσύστατη ομάδα της BAR.