Ο αγώνας της Σιγκαπούρης είναι ένας που έχει δυσκολέψει τη Mercedes στο παρελθόν και, αν συνυπολογίσουμε τις δυσκολίες της φέτος στις πίστες με χαμηλές ταχύτητες, αναμένουμε να τη δούμε να υστερεί όσον αφορά τη μάχη για τη νίκη.

Το 2015, στη περίοδο της απόλυτης κυριαρχίας της, η Mercedes αντιμετώπισε ανεξήγητα -σε πρώτη φάση τουλάχιστον- προβλήματα στην πίστα της Σιγκαπούρης. Τα μονοθέσια της ομάδας βρέθηκαν στην τρίτη σειρά του grid, πίσω από αυτά της Ferrari και της Red Bull. Στον αγώνα, ο Nico Rosberg τερμάτισε τέταρτος, ενώ ο Lewis Hamilton είχε μηχανικό πρόβλημα και εγκατέλειψε.

Μετά το Grand Prix, η ομάδα βρήκε πως για την κακή εμφάνιση ευθυνόταν λάθη στο setup, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να μη μπορούν να φέρουν τα ελαστικά στο κατάλληλο παράθυρο λειτουργίας. Πέρυσι, η Mercedes έλυσε τα προβλήματά της, κάνοντας το 1-3 με νικητή το Nico Rosberg.

Φέτος έχουμε δει αρκετά προβλήματα για τα ασημί βέλη στις πίστες του Sochi, του Mονακό και της Ουγγαρίας, ειδικά στην περίπτωση του Lewis Hamilton. Και στις τρεις πίστες το πρόβλημα ήταν η ισορροπία του μονοθεσίου και η σωστή λειτουργία των ελαστικών.

Οι εμφανίσεις αυτές έχουν ωθήσει τον Toto Wolff να θεωρεί φαβορί τη Ferrari και τη Red Bull για το νυχτερινό αγώνα, όπως δήλωσε στην ιστοσελίδα της ομάδας του:

H ταυτοποίηση των δυνατών και των αδύνατων σημείων μας είναι ένα θετικό στοιχείο της ομάδας μας. Καθώς πιέζουμε ούτως ώστε να γίνουμε καλύτεροι και πιο δυνατοί σε όλους τους τομείς, έχουμε εξετάσει προσεκτικά για να κατανοήσουμε τις ρίζες για τις καλές και τις κακές μας εμφανίσεις.

Το 2015, η Σιγκαπούρη μας έδωσε μία από τις πιο επώδυνες εμπειρίες τα τελευταία χρόνια, οπότε σηκώσαμε τα μανίκια, μάθαμε από αυτή και επιστρέψαμε πέρυσι με μία μεγάλη νίκη. Αλλά παρά αυτή την επιτυχία, είναι μία πίστα που μας έχει δυσκολέψει με το συνδυασμό των oξείων στροφών, των μικρών ευθειών και της ανώμαλης επιφάνειας. Οδεύουμε προς την Ασίας αναμένοντας μία μεγάλη δοκιμασία.

Μέχρι αυτή τη στιγμή φέτος, έχουμε δει τη ζυγαριά να κλίνει προς διαφορετική πλευρά ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της κάθε πίστας. Επιφανειακά, η Σιγκαπούρη είναι μία πίστα που αναμένεται να ευνοήσει τη Ferrari και τη Red Bull. Και οι δύο έχουν κάνει δυνατές εμφανίσεις σε πίστες χαμηλής ταχύτητας που απαιτούν τη μέγιστη κάθετη δύναμη, ενώ η δική μας ζωή γίνεται δύσκολη.

Κάποιες φορές, αυτά τα χαρακτηριστικά είναι στο DNA του μονοθεσίου. Παρόλα αυτά, μάθαμε από τις δυσκολίες στο Μονακό, βελτιωθήκαμε στην Ουγγαρία και έχουμε κάνει πρόοδο στην κατανοήση των στοιχείων που χρειάζονται για να πάρουμε το μέγιστο από το σασί.