H πίστα του Baku είναι μία από τις πιο ιδιαίτερες τους Πρωταθλήματος, μιας και, από μία άποψη, αποτελεί ένα συνδυασμό Monaco με Monza.

Τα μονοθέσια θα πρέπει να ρυθμιστούν έχοντας στο μυαλό τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και φρενάρισμα, ενώ το αεροδυναμικό πακέτο και αναρτήσεις θα πρέπει να βρουν ένα τρόπο να αποδώσουν σωστά τόσο στα πολλά χιλιόμετρα όσο και στα κλειστά κομμάτια.

Πέρα από τη χάραξη, με το κάθε sector να αντικρούει το προηγούμενο, το Baku είναι μία πίστα πόλης, με όλες τις δυσκολίες που μπορεί να προκαλεί κάτι τέτοιο. Τα προβλήματα εδώ μπορεί να ποικίλλουν, από το οδόστρωμα μέχρι την ορατότητα.

Ο Sebastian Vettel μίλησε για τους λόγους που κάνουν το συγκεκριμένο αγώνα δύσκολο, αιτιολογώντας μάλιστα και τα προβλήματα που αντιμετώπισε και ο ίδιος χθες:

Μάθαμε μερικά μαθήματα και πρέπει να δούμε πως θα τα βγάλουμε πέρα με κάποια πράγματα φέτος.

Πέρυσι το οδόστρωμα ήταν πολύ ομαλό, κάτι που εμπόδιζε τη σωστή λειτουργία των ελαστικών. Υπάρχουν μεγάλες ευθείες ανάμεσα στις στροφές που κάνουν δύσκολο το να τα ζεστάνουμε.

Οι στροφές είναι σχετικά χαμηλής ταχύτητας, ασκώντας μικρά φορτία στα ελαστικά, για αυτό τα είδαμε να αντέχουν πολλούς γύρους.

Από την πλευρά του οδηγού είναι λίγο δύσκολα, επειδή για παράδειγμα έχεις τους τοίχους πολύ κοντά σου και όλοι μοιάζουν μεταξύ τους. Αυτό σημαίνει ότι ότι μπορεί να υπάρχουν πολλά πράγματα γύρω από την πίστα, αλλά δεν υπάρχουν πράγματα που μπορείς να χρησιμοποιείς ως σημεία αναφοράς όσο οδηγάς.

Δεν είναι μια εύκολη πίστα από άποψη ορατότητας, η μνήμη από πέρυσι σχετικά με τη χάραξη και τη ροή της πίστας μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ.

Είναι μία δύσκολη πίστα στο να τα κάνεις όλα σωστά, όπως είδαμε σήμερα…

Ο Sebastian Vettel εξακολουθεί να προηγείται στο Πρωτάθλημα Οδηγών, 12 βαθμούς μπροστά από το Lewis Hamilton.