Οι τελευταίοι γύροι του Grand Prix της Βραζιλίας μας επιφύλασσαν δύο αγωνιώδεις μάχες, μία για την πρώτη και μια για την έκτη θέση.

Όσο ο Lewis Hamilton καταδίωκε το Nico Rosberg, οι οδηγοί της Ferrari είχαν τη δική τους μονομαχία. Ο Fernando Alonso βρέθηκε σε απόσταση βολής από τον team mate του προς το τέλος του αγώνα, ο οποίος βρισκόταν σε διαφορετική στρατηγική.

Ο Raikkonen είχε πραγματοποιήσει δύο pit stop σε αντίθεση με τα τρία του Alonso, πράγμα που σήμαινε πως τα ελαστικά του ήταν αρκετά φθαρμένα σε εκείνο το σημείο. Αυτό όμως δεν τον εμπόδισε από το να εμπλακεί σε μία όμορφη μάχη με τον Fernando, υπερασπίζοντας έξυπνα τη θέση του σε αρκετά σημεία της πίστας. Τελικά όμως ο Alonso πέρασε στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού.

Πολλοί υπέθεσαν πως ο χρόνος που έχασε ο Alonso πίσω από το Raikkonen τον εμπόδισε από το να κυνηγήσει τον Sebastian Vettel που βρισκόταν 5ος, όμως ο ίδιος δεν έχει την ίδια γνώμη:

Είμαι πολύ ευχαριστημένος, δε νιώθω καθόλου εκνευρισμό. Το πιο σημαντικό σημείο δεν ήταν η μάχη μαζί του, αλλά η μάχη με τις άλλες ομάδες και το γεγονός ότι πήραμε αρκετούς βαθμούς για τη Ferrari σήμερα.

Ακόμα και αν περνούσα τον Kimi νωρίτερα, η μάχη με το Sebastian ήταν εκτός δυνατοτήτων επειδή έπρεπε να κάνω μεγάλη οικονομία στα καύσιμα στους τελευταίους γύρους.

Επιπλέον, ο Alonso μίλησε για τα συναισθήματα που έχει όταν κερδίζει τον team mate του, που φυσικά κάθε άλλο παρά δυσάρεστα είναι:

Το να τερματίζω μπροστά του είναι πάντα κάτι που μου προσφέρει ικανοποίηση.

Αυτό το Σαββατοκύριακο κατάφερα να τον περάσω στις κατατακτήριες και στον αγώνα, παρά το γεγονός ότι δυσκολεύτηκα με κάποια μηχανικά προβλήματα.

Ήταν σίγουρα μια καλή εμπειρία. Έκανα ένα pit stop παραπάνω, οπότε έπρεπε να μαζέψω 21 δευτερόλεπτα. Είχα φρέσκα ελαστικά, μαζί και το πλεονέκτημα στην τελευταία μάχη.

Είναι γεγονός πως ο Kimi Raikkonen έδειξε ένα πολύ καλό πρόσωπο στη Βραζιλία, το οποίο φάνηκε τόσο από το ρυθμό του, όσο και από την εικόνα του στις μάχες με άλλους οδηγούς.

Η νέα άσφαλτος του Interlagos, οι μεγάλες θερμοκρασίες, αλλά και οι πιο μαλακές γόμες που έφερε η Pirelli σήμαιναν πως τα επίπεδα πρόσφυσης ήταν υψηλά. Αυτό ίσως και να έκανε το μπροστινό μέρος της F14-T να «πατάει» καλύτερα στην άσφαλτο, κάτι που βοηθάει τον Raikkonen, μιας και του επιτρέπει να εφαρμόσει το οδηγικό του στυλ με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Θυμίζουμε τα σχόλια που έκανε ο Φιλανδός στο Austin, όπου τόνισε το βαθμό στον οποίο η υποστροφή της F14-T επηρέασε τόσο την οδήγηση, όσο και τη διαχείριση ελαστικών του.

Στο Interlagos, όπου το πρόβλημα αυτό δεν ήταν τόσο έντονο, είδαμε μεγάλη βελτίωση τόσο στο ρυθμό, όσο και στη ζωή των ελαστικών του Φιλανδού.

raikkonen_austria_2014_walking