Σχεδόν εξήντα χρόνια μετά από την παρουσίαση του πρώτου Fiat 500, το αυτοκίνητο που αποτελεί πλέον σύμβολο για τους Ιταλούς επιστρέφει ανανεωμένο.
Το Fiat 500 έκανε τη μεγάλη επιστροφή του πριν από οκτώ χρόνια, και στο μεσοδιάστημα έχει πουλήσει πάνω από 1.5 εκατομμύριο μονάδες. Η ώρα για ανανέωση του best seller της Fiat ήρθε λοιπόν, με την εταιρεία να περηφανεύεται πως οι αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο δεν είναι λιγότερες από… 1800.
Οι περισσότερες αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση βρίσκονται στο μπροστινό μέρος, με τους προβολείς ναι μεν να διαφοροποιούνται, αλλά να διατηρούν το κυκλικό τους σχήμα. Επιπλέον η νέα «τρισδιάστατη» γρίλια επιπλέον ενισχύει την παρουσία του 500 στο δρόμο.
Ο πίσω προφυλακτήρας έχει και αυτός ανασχεδιαστεί ελαφρά, με τους προβολείς ομίχλης και όπισθεν να έχουν μεταφερθεί πιο κοντά στις άκρες του. Οι ζάντες αλουμινίου που διατίθεται με το μοντέλο έχουν επίσης ανανεωθεί, και το μέγεθός τους ή ο σχεδιασμός τους αλλάζουν ανάλογα με την έκδοση.
Οι χρωματικές επιλογές είναι πλέον 13, με δύο νέες αποχρώσεις να προστίθενται στη γκάμα. Επιπλέον διατηρείται και η επιλογή των διάφορων γεωμετρικών μοτίβων που είχαμε συναντήσει σε αρκετά 500αράκια της προηγούμενης γενιάς.
Στο εσωτερικό έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο τεχνολογικό υπόβαθρο, με μεγάλο αριθμό gadgets να είναι διαθέσιμα για το μοντέλο, πολλά από αυτά για πρώτη φορά. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν ανασχεδιαστεί με γνώμονα την εργονομία, το ίδιο και άλλα σημεία της καμπίνας, όπως η κεντρική κονσόλα, τα όργανα του οδηγού κτλ.
Το Fiat 500 θα είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, Pop, Pop Star και Lounge, με τη βασική έκδοση να περιλαμβάνει επτά αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά μπροστινά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ηχοσύστημα με 6 ηχεία, Start and Stop και φώτα LED που ανάβουν κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Το αυτοκίνητο θα διατίθεται με μια γκάμα κινητήρων συμβατών με το Euro 6, σε συνδυασμό με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 ταχυτήτων. Προαιρετικά υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου Dualogic.
Στον παρακάτω πίνακα περιλαμβάνονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και οι επιδόσεις του, στους διάφορους συνδυασμούς κινητήρα/κιβωτίου:
1.2 69hp Dualogic | 1.2 69hp Dualogic | TwinAir 85hp | TwinAir 85hp Dualogic | TwinAir 105hp | |
---|---|---|---|---|---|
Κυβισμός | 1,242cc | 1,242cc | 875cc | 875cc | 875cc |
Τύπος κινητήρα | FIRE inline 4 | FIRE inline 4 | TwinAir 2-cyl | TwinAir 2-cyl | TwinAir 2-cyl |
Διάμετρος/Διαδρομή(mm) | 70.8x78.9 | 70.8x78.9 | 80.5x86 | 80.5x86 | 80.5x86 |
Λόγος συμπίεσης | 11.1:1 | 11.1:1 | 10.0:1 | 10.0:1 | 10.0:1 |
Aspiration | Ατμοσφαιρικός | Ατμοσφαιρικός | Turbo | Turbo | Turbo |
Τύπος εκκεντροφόρου | SOHC | SOHC | Fully Variable | Fully Variable | Fully Variable |
Βαλβίδες/Κύλινδρο | 2 | 2 | 4 | 4 | 4 |
Κιβώτιο | Χειροκίνητο 5-sp | Dualogic 5-sp | Χειροκίνητο 5-sp | Dualogic 5-sp | Χειροκίνητο 6-sp |
Συμπλέκτης | Μηχανικός | Μηχανικός | Υδραυλικός | Υδραυλικός | Υδραυλικός |
Μέγιστη ισχύς/σ.α.λ. | 69 / 5,500 | 69 / 5,500 | 85 / 5,500 | 85 / 5,500 | 105 / 5,500 |
Μέγιστη ροπή/σ.α.λ. | 102 / 3,000 | 102 / 3,000 | 145 / 1,900 | 145 / 1,900 | 145 / 2,000 |
0-100 (km/h) | 12.9 s | 12.9 s | 11.0 s | 11.0 s | 10.0 s |
Τελική ταχύτητα | 160 ΚΜΗ | 160 ΚΜΗ | 172 KPH | 172 KPH | 188 KPH |
Μερικές φωτογραφίες του νέου μοντέλου:
[inpost_nivo slide_width=”545″ slide_height=”330″ thumb_width=”109″ thumb_height=”75″ post_id=”23946″ skin=”light” transition_effect=”fade” transition_speed=”0″ autoslide=”15000″ control_nav=”1″ control_nav_thumbs=”1″ direction_nav=”0″ direction_nav_hide=”0″ controlNavThumbs=”1″ random_start=”0″ pause_on_hover=”1″ show_description=”1″ box_rows=”4″ box_cols=”8″ slices=”15″ start_slide=”0″ id=”” random=”0″ group=”0″ show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” type=”nivo” sc_id=”sc1436989484128″]