H Audi αποκάλυψε την καινούρια γενιά του A7 Sportback.
Η εταιρεία είναι πολύ περήφανη για το design του νέου μοντέλου, μιας και “συνδυάζει τις γραμμές ενός κλασικού touring με ενός sedan”.
Και όντως, το αμάξωμα εκφράζει τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση στην οποία κινείται πλέον η Audi, αυτήν που είδαμε για πρώτη φορά στο concept “Prologue” του 2014 και αργότερα στο Α8.Το αυτοκίνητο μοιράζεται πολλά μηχανικά μέρη με το Α8 και σε πρώτη φάση θα είναι διαθέσιμο μόνο με έναν κινητήρα, τον 3λιτρο TFSI V6. Η απόδοση του συγκεκριμένου συνόλου φτάνει τους 340 ίππους και τα 500Nm ροπής.
Μία από τις πιο “ενδιαφέρουσες” τεχνολογίες που ενσωματώνει το Α7 είναι η τετραδιεύθυνση. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πίσω τροχοί μπορούν να στραφούν και αυτοί για μέχρι πέντε μοίρες, βοηθώντας στους ελιγμούς εντός πόλης και αυξάνοντας τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Για την ακρίβεια, όταν το αυτοκίνητο κινείται με λιγότερα από 60 χιλιόμετρα ανά ώρα, οι πίσω τροχοί στρίβουν σε κατεύθυνση αντίθετη με αυτήν των μπροστινών. Όταν ο οδηγός ξεπεράσει αυτήν την ταχύτητα, τότε όλοι οι τροχοί του αυτοκινήτου στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση.Επιπλέον, υπάρχει σαν extra η επιλογή ενός διαφορικού που μοιράζει σε πραγματικό χρόνο την ισχύ του κινητήρα ανάμεσα στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός επίσης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών ρυθμίσεων στην καινούριας τεχνολογίας αερανάρτηση, όταν αγοράζει το αυτοκίνητο.
Όλα τα Α7, εκτός από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, διαθέτουν και ένα “μικρό” υβριδικό σύστημα των 48 volt. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινείται μέχρι και με 160 km/h έχοντας τον κινητήρα “σβηστό”, αυξάνοντας την οικονομία καυσίμου. Όταν ο οδηγός το θελήσει, ο κύριος κινητήρας μπορεί να τεθεί και πάλι σε λειτουργία.
Εντυπωσιακές είναι και οι επιλογές που παρέχει η εταιρεία στον τομέα του εξοπλισμού, ειδικά αυτού που είναι σχεδιασμένος για να κάνει τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη. Το δελτίο τύπου αναφέρει ότι υπάρχουν συνολικά 39 βοηθήματα για την καθημερινή οδήγηση, χωρισμένα σε τρεις κατηγορίες.
Το Α7 θα γίνει διαθέσιμο στη Βρετανική αγορά από τις αρχές του νέου έτους, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στο δεύτερο μισό του 2018. Η τιμή που αναφέρεται (και πάλι για τη Βρετανική αγορά) ανέρχεται στις 56.000 λίρες ή περίπου 62.500 ευρώ.