Οι 577 ίπποι της S63 AMG Coupe σας φαίνονται λίγοι; Κανένα πρόβλημα! Η Mercedes παρουσίασε την S65, με έναν θηριώδη V12 twin-turbo, χωρητικότητας 6 λίτρων που αποδίδει 630 άλογα, που κοντολογίς σημαίνει ότι μιλάμε για την πιο ισχυρή Mercedes παραγωγής ever.

Η εταιρεία ανακοινώνει τιμή μέγιστης ροπής τα 1000Nm στις 2300 στροφές, 0-100 σε 4,1″ ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250χλμ/ω. Η κατανάλωση σε σχέση με την απερχόμενη CL65 AMG έχει μειωθεί κατά 2,4 λίτρα/100 χλμ, πέφτοντας οριακά κάτω από τα 12 λίτρα. Το εφτατάχυτο Speedshoft Plus 7G-Tronic μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς και έχει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις. Χειροκίνητη, sport και μια “οικολογική” που η Mercedes την ονομάζει Controlled Efficiency και μαζί της ενεργοποιείται και το start/stop.

Άμπρα κατάμπρα

Τι γίνεται όταν η ενεργητική ανάρτηση της Mercedes (ABC) συνδυάζεται με κάμερες που διαβάζουν την επιφάνεια του δρόμου; Σύμφωνα με τη Mercedes κάτι μαγικό, γι΄αυτό και επέλεξε τον όρο Magic Body Control. Μόλις εντοπιστεί ανωμαλία, υπολογίζεται σε πραγματικό χρόνο η ρύθμιση που απαιτείται σε κάθε τροχό ξεχωριστά ώστε να “εξουδετερωθεί” η όποια αντίδραση ή μετατόπιση του πλαισίου.

Αυτά όμως τα ξέραμε και από την S Class. Αυτό που είναι νέο στις S63/65 AMG είναι η λειτουργία curve tilting που δίνει τη δυνατότητα στο αμάξωμα να πάρει κλίση καθώς εισέρχεται σε μια στροφή, μιμούμενο τη συμπεριφορά ενός μοτοσυκλετιστή ή ενός σκιέρ. Ο υπολογισμός της κατάλληλης κλίσης γίνεται από τις κάμερες και έναν αισθητήρα πλευρικών επιταχύνσεων.

Φυσικά η AMG έχει βάλει το χεράκι της στις ρυθμίσεις, προσφέροντας περισσότερη αμεσότητα και πιο δυναμική οδηγική συμπεριφορά. Οι ρυθμίσεις Sport και Comfort των κοινών S-Class Coupe πάντως διατηρούνται.

[inpost_nivo slide_width=”545″ slide_height=”375″ thumb_width=”109″ thumb_height=”75″ post_id=”4831″ skin=”light” transition_effect=”fade” transition_speed=”200″ autoslide=”15000″ control_nav=”1″ control_nav_thumbs=”1″ direction_nav=”0″ direction_nav_hide=”0″ controlNavThumbs=”1″ random_start=”0″ pause_on_hover=”1″ show_description=”1″ box_rows=”4″ box_cols=”8″ slices=”15″ start_slide=”0″ id=”” random=”0″ group=”0″ show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” type=”nivo” sc_id=”sc1404900748248″]

Ξεχωρίζει απ’ τις “απλές”;

Εξωτερικά οι παρεμβάσεις σε σχέση με τα απλά μοντέλα είναι διακριτές και διακριτικές συνάμα. Εμπρός το spliter εξυπηρετεί τη ροή αέρα προς το ψυγείο του λαδιού, πέρα απ’ το ότι λειτουργεί ως αεροδυναμικό βοήθημα. Αναρίθμητες λεπτομέρειες από χρώμιο, διαφορετικές πλευρικές “φούστες”, σφυρήλατες ζάντες με 16 ακτίνες και λογότυπα “V12 BITURBO” στα φτερά είναι οι βασικότερες διαφορές. Εσωτερικά προσφέρονται επιλογές δέρματος και καθίσματα αποκλειστικά για την AMG.